lukasik69 pisze:marmi pisze:Dyskusja o olejach jest stara jak świat, ale jedno co wiadomo większość osób szybko rezygnuje z catrola...
wiedziałem, że ktoś tak napisze
To co mobil 1 lepszy ?
W drugim aucie też vw od lat mam mobil i jest spoko ale nie widzę żeby ktoś do golfa 6 polecał mobil. Żeby nie było nie jestem zwolennikiem castrola, w poprzednim aucie na castolu padła mi turbina ale to był magnatec, edge musi być lepszy
Cały czas myślę nad tym motulem ale nie znam tego i mam opory. Na Castrolu i jeździ tylu ludzi, że jest to po prostu bezpieczniejsze wyjście.
Są samochody tak dobre jak mercedes,bmw,vw, audi, porsche , nie wiem jak uzasadnić należy wybór renaulta , fiata , kia czy hyundai , co one muszą mieć lepszego (poza ceną) , ąby w miejsce wymienionych samochodów wybrać te drugie.?
Zakładając ,że samochód wybrałeś prawidłowo, a wybrałeś ,to dlaczego nie powtórzyć tego z olejem -najważniejszą częścią w samochodzie?
Są oleje robione przez "facetów w jeszcze bielszych fartuchach" taki Hi-tech
Xenum, Indemitsu, Bardhal,Royal Purple, Penrite, Nulon,Amsoil czy Millers tak jak Rollsy, bentleye czy Pagani, muszą kosztować
Później specjaliści od smarowania MOTUL,Valvoline ,Quarker State, LiquiMoly, Fusch itd
a na końcu giganci naftowi :Schell , BP-Castrol,Aral ; Gulf, Texaco, Elf, Total, Mobil1- Exxon , Orlen, taka fuszka na boku w celu zwiększenia zysku, marketing, Ronaldo i inteligentne molekuły i takie tam
Raczej nie ma wyjątków że coś dobrego dostaniesz za małe pieniądze z małym wyjątkiem . Mobil1 0w40 NewLife kupiony u naszych zachodnich sąsiadów jest lepszy od wszystkiego o czym tu piszemy pod każdym względem za wyjątkiem Hi tech i "flagowców" od specjalistów .