iparts.pl

Dzisiaj jest 29 kwie 2017, 19:30


Regulamin Forum

Imprezy, spotkania, zloty niekoniecznie związanych z grupą VAG
Regulamin forum Informacje o zbliżających się spotach, spotkaniach, zlotach lub imprezach, których waszym zdaniem nie można opuścić.

Pamiętaj:
  1. Można zamieszczać informację o dowolnej imprezie związanej z motoryzacją.
  2. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

golf6.pl

Stały Bywalec

  • Posty: 304
  • Rejestracja: 05 mar 2012, 21:44
  • Online: 1d 1h 3m 44s

Regulamin Forum

Post19 lut 2012, 00:06

Regulamin Forum

Forum ma charakter prywatny - nie jest częścią żadnej organizacji ani przedsiębiorstwa.
Celem forum jest wymiana opinii, porad oraz szeroko rozumianego niesienia bezinteresownej pomocy dla wszystkich odwiedzających forum.
Aby w pełni móc korzystać z funkcji forum, należy się zarejestrować (założyć konto użytkownika) - zarówno dostęp jak i założenie konta na forum jest bezpłatne.


1.Zasady ogólne
1.1. Użytkownik i tylko on ponosi odpowiedzialność za treść własnych wiadomości zamieszczanych na forum.
1.2. Administrator lub Moderator, ma prawo do edycji lub usunięcia postów bez uzasadnienia swojej decyzji.
1.3. Na forum obowiązują zasady netykiety. Brak stosowania zasad ortografii i interpunkcji, niechlujne lub niezrozumiałe wypowiedzi mogą skutkować usunięciem postu bez podawania przyczyny.
1.4. Publiczne podważanie dobrego imienia Forum, Administratorów oraz Moderatorów jest niedopuszczalne i może skutkować natychmiastową blokadą dostępu do forum.
1.5. Publiczne oszczerstwa i pomówienia w stosunku do Użytkowników forum niepoparte konkretnymi dowodami mogą skutkować natychmiastową blokadą dostępu do forum.
1.6. Sprawy prywatne pomiędzy Użytkownikami należy rozwiązywać przy pomocy Wiadomości prywatnych
1.7. Jeżeli zauważyłeś że inny Użytkownik nie stosuje się do zasady obowiązujących na Forum, poinformuj o tym Zespół Administracyjny przy pomocy wiadomości prywatnej lub poprzez zgłoszenie danego postu (Ikona wykrzyknika).

2. Zabrania się:
2.1. Udostępniania konta osobom trzecim.
2.2. Podszywania się pod innych użytkowników
2.3. Zakładania wielu kont
2.4. Zamieszczania informacji chronionych prawem autorskim bez zgody autora
2.5. Wszczynania lub prowokowania awantur, publicznej wymiany obelg, szydzenia, obrażania lub wyśmiewania innych użytkowników.
2.6. Powielania tej samej informacji w różnych miejscach forum (w szczególności, zamiast powielać tą samą treść, zamieść link do już istniejącego postu/tematu).
2.7. Usuwania lub modyfikowania istniejącej treści. Złamanie tej zasady wiąże się z całkowitą blokadą możliwości edycji własnych postów (oczywiście jak najbardziej dopuszczalna i pożądana jest edycja postów w celu poprawy błędów).
2.8. Pisania nic nie wnoszących postów lub nie związanych z tematyką działu / wątku.
2.9. Tworzenia wiadomości o charakterze reklamowym bez zgody i wiedzy Administracji.
2.10. Umieszczania w stopce ofert handlowych, reklam lub odnośników do innych stron (komercyjnych), bez uzgodnienia z Administracją.
2.11. Wszelkiej formą handlu (czy to komercyjnego, czy też prywatnego) poza wyznaczonym do tego działem (Ogłoszenia).

Nieprzestrzeganie powyższych zasad może wiązać z natychmiastową czasową lub permanentną blokadą dostępu do forum.

3. Rejestracja
3.1. Rejestracja na forum oznacza zapoznanie się oraz akceptację niniejszego regulaminu.
3.2. Założenie konta użytkownika forum oznacza zgodę na otrzymywanie wiadomości związanych z działalnością forum a także wiadomości marketingowych lub handlowych w trybie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. nr 101, poz. 926 z 2002r.) oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204). Użytkownik ma prawo wglądu w swoje dane, zmiany tych danych a także zgłoszenia żądania usunięcia danych osobowych. Jednakże żądanie usunięcia danych osobowych wiąże się z trwałą blokadą dostępu do konta użytkownika w serwisie. Użytkownik wyraża zgodę na przekazywanie tych danych podmiotom trzecim, wykonującym na zlecenie golf6.pl czynności w ramach niniejszej usługi.
3.3. Nazwa użytkownika (login) nie może zawierać obraźliwych słów, nie może mieć formy adresu strony internetowej, adresu e-mail, sloganu reklamowego, nazwy firmy oraz innej formy reklamy (wszelkie odstępstwa należy uzgodnić z Administracją).
3.4. Zabrania się umieszczania w podpisach bannerów i linków do komercyjnych stron, reklamowania firm oraz instytucji komercyjnych, zamieszczania logo firmy jako avatara, pozycjonowania bez uprzedniego kontaktu z Administracją forum.
3.5. Zamieszczając treści, zdjęcia, filmy czy też inne informacji na forum wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie w ramach forum lub innych serwisów powiązanych z golf6.pl. (facebook, twitter)

Pamiętaj o uzupełnieniu poniższych danych w swoim profilu. Mogą okazać się istotne do szybkiego rozwiązania Twojego problemu:
- Auto - Marka/Model/Wersja twojego auta np. VW Golf 6
- Silnik - Oznaczenie twojego silnika np. CAVX, TSI 118 kW, 1.4 TSI 122KM, 2.0 TDI
- Lokalizacja - Region, województwo, miasto np. Śląsk, Gdańsk, 3miasto.

Przy pierwszej wizycie na forum mile widzianym jest przywitanie się w temacie Powitania oraz zaprezentowanie swojego samochodu w dziale Nasze Auta


4. Zasady tworzenia tematów i pisania postów
4.1. Przed utworzeniem nowego tematu:
- sprawdź czy istnieje temat/wątek o identycznej lub zbliżonej tematyce. Do tego celu użyj wyszukiwarki. Jeżeli identyczny lub podobny temat/wątek istnieje, to kontynuuj w nim opis swojego problemu.
- upewnij się że zakładasz nowy temat/wątek we właściwym dziale - ogólny opis działu znajdziesz jego nagłówku (różowa ramka w górnej części strony).

4.2. Tytuł tematu musi identyfikować poruszaną w nim tematykę, w związku z czym zabrania się:
- ogólnego tytułowania wątków, które nie precyzuje poruszanej w nim tematyki np. Czy warto, co sądzicie, Nawigacja, Spryskiwacze - Po takich tytułach nie wiadomo czego tak naprawdę dotyczy dany temat
- używania wymienionych słów w ramach tytułu: Pomocy, Help, Problem, Pilne itp.
- pisania tytułu tematu DUŻYMI LITERAMI - niektórych to drażni a nawet denerwuje, tym samym zniechęca do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.

W prawidłowym zatytułowaniu tematu pomoże ci wczucie się w osobę poszukującą odpowiedzi na identyczne pytanie, przykładowo - temat zatytułowany "Nawigacja RNS 310" nie precyzuje czy autor poszukuje odpowiedzi: o możliwościach nawigacji, sposobie aktualizacji map, czy chęci wymiany obecnej jednostki na nawigację RNS 510. Prawidłowy tytuł powinien wyglądać np. "Dołożenie RNS 310", "Jak wykonać aktualizację map w RNS 310".

Pamiętaj! Wątek ze zbyt ogólnym tytułem lub znajdujący się w nieodpowiednim dziale może zostać poprawiony, przeniesiony lub skasowany bez wyjaśniania przyczyny - zależnie od decyzji Moderatorów.

4.3. W ramach treści postu:
- jeden temat = jeden wątek. Nie mieszaj różnych niepowiązanych ze sobą informacji w ramach jednego tematu.
- nie nadużywaj WIELKICH LITER, kolorów, podkreśleń i innych wyróżnień - możesz uzyskać efekt odwrotny do zamierzonego
- nie cytuj całego postu jeżeli odpowiadasz tylko na wybrany jego fragment.
- stosuj zasady interpunkcji i ortografii, a przed wysłaniem postu sprawdź czy rzeczywiście napisałeś to co chciałeś napisać.
- nie pisz posta pod postem - jeżeli o czymś zapomniałeś lub chcesz coś dodać/poprawić użyj możliwości edycji własnego postu. Przycisk edycji znajduje się w prawym górnym rogu treści opublikowanego posta (jak zmienić treść własnego posta).
- nie umieszczaj treści, obrazków, itp. zawierających przekazy reklamowe bez wcześniejszego uzgodnienia z Administracją

Pamiętaj! Aby trzymać się zasady "jeden temat - jedno wątek/zagadnienie" - odstępstwo od tej zasady może powodować przeniesienie, wydzielenie lub usunięcie postu bez podania przyczyny - zależnie od decyzji Moderatorów.

4.4 Załączanie obrazków
- przy pomocy panelu "Dodaj załącznik" możesz dodać zdjęcie bezpośrednio na forum, przy czym wielkość takiego zdjęcia nie może przekraczać 512kB.
- aby przedstawić obrazek większy niż 512kB zamieść go na zewnętrznym serwerze hostingowym (np. fotem.pl, fotosik.pl, Imageshak.us) a następnie przy pomocy tagów [Img] zamieść linki do zewnętrznych zdjęć.
- przy pomocy tagów [youtube] możesz zamieszczać linki do filmików z youtuba
- przy pomocy tagów [URL] możesz zamieszczać linki do zewnętrznych źródeł
- różne sposoby zamieszczania obrazków, filmów i inne informacje przydatne do publikowania postów opisano w ramach FAQ - czyli gdzie, czemu, po co i jak to zrobić

5. Postanowienia końcowe
5.1. Administracja nie odpowiada za treści publikowane na łamach forum, a w przypadku zastrzeżeń zobowiązuje się do jak najszybszego ich wyjaśnienia, którego skutkiem może być usunięcie zgłoszonego tematu/postu.
5.2. Kara za nieprzestrzeganie regulaminu jest ustalana indywidualnie przez moderatorów forum i sygnalizowana w postaci ostrzeżeń.
Konsekwencje ostrzeżeń:
- 1 ostrzeżenie = brak konsekwencji (pouczenie pisemne)
- 2 ostrzeżenia = zakaz umieszczania ogłoszeń w dziale Ogłoszenia
- 3 ostrzeżenia = trzymiesięczny brak możliwości pisania na forum (dostęp do forum w trybie read-only)
- 4 ostrzeżenia = zablokowanie konta użytkownika.
5.3. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie forum. Obowiązkiem każdego użytkownika jest samodzielna okresowe weryfikacją ewentualnych zmian wprowadzonych w regulaminie.
5.4. Zaglądaj do działu Organizacja forum, tam znajdziesz pomocne informacje związane z obsługą i planowanymi zmianami w działaniu forum. Również tam możesz zgłosić własne uwagi związane z działaniem forum.
5.5. Od każdej decyzji Moderatora masz prawo się odwołać, pisząc Prywatną wiadomość lub email na adres forum@golf6.pl
5.6. Decyzji Administratorów są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
5.7. Uprasza się o zamieszczanie zdjęć na zewnętrznych serwerach hostingowych(np. imageshack), a następnie wklejenie linka do danego zdjęcia przy pomocy [IMG]
5.8. Tematy i posty są przenoszone, blokowane lub kasowane nie dlatego aby zrobić Tobie na złość, tylko po to aby panował tu ład i porządek.

6. Struktura i opis poszczególnych działów
Opis oraz dodatkowe zasady prowadzenia dyskusji w danym dziale znajduje się w nagłówku każdego z niżej wymienionych działów.

Uwaga! W każdym z niżej wymienionych działów oprócz szczegółowych zasada opisanych w nagłówku (różowa ramka w górnej cześć strony), obowiązuje niniejszy regulamin.

GOLF MK6
-> Problemy / Usterki
-> Pytania / Porady
----> Elektryka i Elektronika
----> Oświetlenie
----> Mechanika
----> Układ klimatyzacji i ogrzewania
----> Układ napędowy i skrzynia biegów
----> Układ hamulcowy
----> Układ wydechowy
----> Zawieszenie i podwozie
----> Wnętrze i nadwozie
----> Pozostałe
-> Modyfikacje
----> Tuning mechaniczny
----> Wnętrze i nadwozie
----> Multimedia
----> Retrofitting

GOLF MK7
-> Problemy / Usterki
-> Pytania / Porady
----> Elektryka i Elektronika
----> Oświetlenie
----> Mechanika
----> Układ klimatyzacji i ogrzewania
----> Układ napędowy
----> Układ hamulcowy
----> Układ wydechowy
----> Zawieszenie i podwozie
----> Wnętrze i nadwozie
----> Pozostałe
-> Modyfikacje
----> Tuning mechaniczny
----> Wnętrze i nadwozie
----> Multimedia
----> Retrofitting

Ogólne
-> Nasze auta
----> MK6
----> MK7
----> Inne
-> Pytania / Porady
----> Opony i felgi
----> Diagnostyka i kodowanie
----> Detailing
----> Ubezpieczenia i porady prawne
----> Zakup samochodu
----> Serwis i eksploatacja
-> Warsztat - czyli zrób to sam
-> Imprezy / zloty / spotkania / spoty
-> Warsztaty / ASO / Salony / Komisy
-> Hydepark
----> Podróże w VW
----> Organizacja forum
----> Śmietnik

Ogłoszenia
-> Ogłoszenia komercyjne
-> Ogłoszenia prywatne
----> Sprzedam
----> Kupię
----> Zamienie


Kontakt mailowy z Administracją forum:

Wiadomość prywatna
webmaster@golf6.pl
forum@golf6.pl
Ostatnio zmieniony 18 sty 2015, 17:36 przez Almighty, łącznie zmieniany 31 razy
Powód: Aktualizacja regulmainu forum

Wróć do Imprezy / zloty / spotkania / spoty

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości