Może
mr-fix nie będzie zły jak dodam trzy grosze od siebie.
Kup sobie zaciskarkę do pinów i nic nie będziesz lutował (no chyba że wiązka łączy się z inną i musisz się dolutować bo innego sposobu nie ma), robię tak wiązki na autach z 10-15 lat i uwierz mi 95 % wiązek wykonanych przeze mnie (czy to w swoich autach Vag czy forumowiczów) nigdy nie są lutowane, nie używam zestawów naprawczych przewodów od VW bo to jakaś lipa. Kupuję konkretne piny i przewody na metry + taśma płócienna i tyle.
Na aucie nie odróżnisz że wiązka jest dodana, a nie oryginał, co innego że robię wiązki przeważnie na wzór oryginału.
Ostatnio nawet zacząłem kupować przewody w kolorach przewodów oryginalnych czyli tam gdzie czerwono-żółtki o przekroju 0,5 to taki kupuję i taki jest w dodanej wiązce, można to sprawdzić również ze schematów w Elsa
Dobra bo nie o tym chciałem napisać.
Tu macie cały zestaw z tym Hub-em:
Do naszego Golf-a 7 jeżeli chcemy zamontować go jak fabryka potrzebna jest taka stopka, jest to oddzielna cześć VW i można ją dokupić w ASO VW (nie pamiętam teraz nr części ale można szybko sprawdzić).
Gdzie się montuje pokazałem w innym temacie
mr-fix-aCo do skrzynki bezpieczników w Mk7 to nie jest tak łatwo jak w innych autach (czytaj starszych) żeby ją wypiąć i mieć dobry dostęp od tyłu trzeba dość dużo plastików zdemontować, dlatego VW wymyślił inny sposób dodawania pinów jako brakujących stopek dla bezpiecznika. Zastosował tkz. wsuwki (nie pamiętam już jaki mają nr z katalogu VW VAS.)
Może nie będą źli jak ściągnę fotkę z zagranicznego forum:
Wsuwkę wkłada się w otwór od przodu w brakujący pin dla stópki bezpiecznika, a od tyłu wpina się bezpiecznik i wyciągając wsuwkę do siebie wpina się pin i mamy gotowe.
Sam tak robiłem jak dodawałem zasilanie dla elektrycznych foteli
No i nie tylko Ty kupowałeś skrzynkę bezpieczników żeby sobie po za autem zobaczyć dokładnie co i jak, tylko ja zapłaciłem 35 zł
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa