Jaki miałeś sterownik przed zmianą na pla2,0 ,może pla 1,5 miałeś? 1T0919475X i co też pla nie działało prawidłwo? ,jaki masz gateway ,pogrzeb w kodowaniu abs ,może żle masz model auta zakodowany w abs.
Coś tutaj jest nie tak,jak nie ma błędów to musi działać jak wszystkim.
Nie spotkałem się z takimi anomaliami a zmieniałem tych sterowników trochę ,w kodowaniu pompy ,bajty od modelu auta] też robiłem zmiany i pamiętam że za każdą zmianą były inne objawy.
Po zmianie na sterownik 1K8 oczywiście kodować szło ale wyskoczył mi błąd w 10-parkasystent nie pamiętam szczegółów ale nie mogłem sobie dać rady z tym błędem a parkowanie się kończyło w połowie.
Wtedy zmieniałem na różne sposoby kodowanie pompy abs, nic to nie dało ale w końcu zacząłem w vas i vcp szukać bo w vcds-x?:'xxlcxz ryż nie było za dużo podpowiedzi i w końcu mi się udało skasować błąd w 10-parkasist ale fatalnie parkowało auto.
Nawet zmiana obwodu koła nic nie dała a wyjazd w ogóle nie działał albo przerywał wyjazd czy cos jeszcze no i wróciłem wtedy do pierwotnego kodowania abs i wszystko się pomyślnie skończyło.
Bajty w abs np bajty modelu auta 0 i 08 po zmianie muszą być razem zmienione i razem oba zakodowane inaczej pompa krzyczy po za zakresem.
Np bajt 0=14 to bajt 08=28 [GTI] albo bajt 0=11 to bajt 08=88 [NIE GTI] , nie może być bajt 0=14 a bajt 08=88 ,pompa nie przyjmie kodowania wtedy i nie można się poddawać ,nic nie wybuchnie.
Jest zabawy ale kto powiedziała że będzie łatwo,nic nie jest łatwe.
Gdzie reszta tych bajtów kodowanych parami np od wielkości tarcz hamulcowych bajt 2 i 10.
Mogę tu pisać elaboraty do rana, to są tylko przykłady nie ze od razu ma działać to kodowanie.
Przecież etka podaje podpowiedzi to chyba nie dla picu.Trzeba trochę wyobraznię uruchomić i zabawic sie w SVM i do roboty.
Zaraz ktoś pokrzyczy że nie ma co kombinować z kodowaniem bo można narobić bałaganu ale sam nie poda recepty idealnej na kodowanie skonfigurowanej pod całe auto bo takiej nie ma nikt, tylko online kodują sterowniki pod dany model auta i tylko to co było ,te sterowniki które były fabrycznie w aucie i dają gwarancję ze będzie ok.
Tu mamy kombajny ,cacka swoje pasiemy tyloma wodotryskami i nikt nie poda idealnego kodowania ale jest pewne nic nie wybuchnie,nic sie zadzieje bo vw zabezpieczył auta przed partyzantką totalną.
Być może masa błędów będzie ale ,wszystko można wrócić do stanu jak było,nie raz tak miałem ,zgoda tez nie lubie kombinować ale nikt nie spalił auta kodowaniem abs a nawet bcm.
Tu jest link z tematu ArekVI blindspot:
Jest to od pomp 20 bajtowych ,w ostanich bajtach jest trochę zmian w porównaniu do 19 bajtowych.
Sporo jest tych tematów z kodowaniem tych pomp.
https://forum.golf6.pl/mk6-retrofitting/blind-spot-assist-t3868-75.html