Aktywny
- Posty: 167
- Rejestracja: 06 kwie 2017, 02:12
- Online: 10d 20h 59m 17s
- Pochwały: 6
- Auto: Touran 5T
- Silnik: 20tdi
- Lokalizacja: B.B.
zmieniaj tego nie pożałujesz nigdy, zobaczysz może faktycznie masz cos z sw2501 ,ja mam auto z 2009 mqgiel 1K0909144C ,na sw3501 zmieniałem w 2014 r i nr magla był juz z literką R ,pla ,laneasist itd , jak działały na starym sw tak na nowym działają do dziś ,jedynie co się zmieniło to możliwość wyboru charekterystyki siły wspomagania,mozesz sobie wczytać harakterystykę jak masz vcp w funkcjach OCF albo gotowe pliki jako flash i lzej się kierownica kręci na postoju a z wzrostem prędkości sztywnieje ,deska ,mi spasowały parametry od audi TT ale od golf R też super.
Co do błędu w pla , jest błąd od sterownika dachu juz ktoś napisał wyżej :masz parametry od cabrio i błędu nie skasujesz ,trza od sharan czy czy jetta,gdzieś coś mi się obiło że można wyedytować wsad przez vcp i zmienić ale nie będę drażył tego tematu bo nie mam pojecia gdzie co w eep zmienić,jaki login itd.
Z wyjazdem auta bym się nie martwił na razie ale wiadomo musi działać.Ja bym pojezdził ,poparkował kilka razy ,może dziad się naumi w końcu i będzie dobrze.Twój licznik 1K8920885J sw1104 a z tego co się dowiedziałem w zeszłym roku jak robiłem pla 3,0 jest to sw z gold menu z obsługa pla 3,0 z sharan chyba ale twój ma nr 1K8 więc od scirocco a w scirocco nie było pla 3,0 ,może masz sw kombinowane , byc mozliwe ze sw1104 ma wpływ na działanie pla chodzi o wyjazd no albo chińskei czujniki abs ale to są tylko moje domysły.
Z zamiennikami czujników abs to bym nie ryzykował ,moze ktos się śmiać ale tylko do pierwszej wpadki jak mu zaświruje czujnik abs a system esp przychamuje nagle nie to koło i wyląduje w rowie autem do góry kołami to zmieni zdanie ,to może być tylko ten jeden jedyny raz.Hmulce to jest bardzo poważna sprawa,jak kiedys sobie kolega wymieniał z tyłu tarcze na większe w passat B7 i razem z zwrotnicami kupił zestaw i go postawiło bokiem w zimie bez powodu ,na lekkim łuku drogi to od razu wymienił na oryginały a w abs nie było ani jednego błędu ,czujniki okazało się były zamiiennikami już.
Cczujniki czy to abs czy inne sondy itp to juz każdy kto cos dłubał obojetnie w jakich autach wie co to jest zamiennik,
popracuje chwilke często i do d...py a błąd wywala dopiero jak wtyczke się z niego wyciągnie,sam nie wiem jak to możliwe takie cos wyprodukować ,ja w hamulcach nie zakładam żadnych zamienników,ma być jak bozia z vw nakazał i to gwarantuje prawidłowe działanie ,podróbki dzisiejsze są identyczne jak oryginały ,trza by mieć jeden obok drugiego i wtedy sie moze zauważy różnicę.
Co do błędu w pla , jest błąd od sterownika dachu juz ktoś napisał wyżej :masz parametry od cabrio i błędu nie skasujesz ,trza od sharan czy czy jetta,gdzieś coś mi się obiło że można wyedytować wsad przez vcp i zmienić ale nie będę drażył tego tematu bo nie mam pojecia gdzie co w eep zmienić,jaki login itd.
Z wyjazdem auta bym się nie martwił na razie ale wiadomo musi działać.Ja bym pojezdził ,poparkował kilka razy ,może dziad się naumi w końcu i będzie dobrze.Twój licznik 1K8920885J sw1104 a z tego co się dowiedziałem w zeszłym roku jak robiłem pla 3,0 jest to sw z gold menu z obsługa pla 3,0 z sharan chyba ale twój ma nr 1K8 więc od scirocco a w scirocco nie było pla 3,0 ,może masz sw kombinowane , byc mozliwe ze sw1104 ma wpływ na działanie pla chodzi o wyjazd no albo chińskei czujniki abs ale to są tylko moje domysły.
Z zamiennikami czujników abs to bym nie ryzykował ,moze ktos się śmiać ale tylko do pierwszej wpadki jak mu zaświruje czujnik abs a system esp przychamuje nagle nie to koło i wyląduje w rowie autem do góry kołami to zmieni zdanie ,to może być tylko ten jeden jedyny raz.Hmulce to jest bardzo poważna sprawa,jak kiedys sobie kolega wymieniał z tyłu tarcze na większe w passat B7 i razem z zwrotnicami kupił zestaw i go postawiło bokiem w zimie bez powodu ,na lekkim łuku drogi to od razu wymienił na oryginały a w abs nie było ani jednego błędu ,czujniki okazało się były zamiiennikami już.
Cczujniki czy to abs czy inne sondy itp to juz każdy kto cos dłubał obojetnie w jakich autach wie co to jest zamiennik,
popracuje chwilke często i do d...py a błąd wywala dopiero jak wtyczke się z niego wyciągnie,sam nie wiem jak to możliwe takie cos wyprodukować ,ja w hamulcach nie zakładam żadnych zamienników,ma być jak bozia z vw nakazał i to gwarantuje prawidłowe działanie ,podróbki dzisiejsze są identyczne jak oryginały ,trza by mieć jeden obok drugiego i wtedy sie moze zauważy różnicę.