Regulamin forumOpis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem
Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_) np. VW Golf 7 - 1.4 TSI 112PS - 2013 by Ryszard
Treść postu: Dane wymagane Marka/Model: np. VW Golf 7 GTI Rok produkcji: np. 2013 Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości
Dane opcjonalnie: Kolor: np. niebieski grafit perłowy Wyposażenie: np. Highline + ACC + Sign Assist + zawieszenie DCC Układ napędowy: np. DSG Zawieszenie: np. 19'' Talladega Car Audi: np. Discovery Media Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu i inne ciekawe informacje
Pamiętaj: - Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień). - Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście. - duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG]) - to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu. - Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
Jakoś ostatnio nie było większych chęci dłubania przy aucie
Wymiana pompki pedała sprzęgła, podobno przypadłość w G7 że padają, z tego co wyczytałem to te pierwsze, później zostały poprawione. U mnie siedziała ta pierwsza ale i ta wytrzymała do 200.000 km. Oczywiście wymieniona i odpowietrzenie skrzyni (zobaczcie jaki jest płyn hamulcowy z odcina od padała do skrzyni), nadmienię tylko że przy wymianie płynu hamulcowego jak robimy hamulce nie jest on wymieniany w odcinku do skrzyni.
Po długich poszukiwaniach (nie śpieszyło mi się chciałem kupić jak w najlepszym stanie), kupiona i założona nakładka tunelu środkowego z dekorem Black Piano w wersji bez przycisku Start/Stop. Maskownica w idealnym stanie.
Teraz czas żeby się spiąć i kupić boczek od str. kierowcy z wersji R z materiałem Carbon bo tylko on mi został z brakujących części do środka auta. No to chyba w tym roku to tyle. Jak coś porobię to pewnie się odezwę.
Z uwagi że Golf dostał młodszego brata i jak to zazwyczaj bywa trzeba na początek coś tam zazwyczaj do tego auta zakupić, Golf musi na jakiś czas pójść na boczek (będą dokańczane jakieś tam modziki).
Z uwagi że to auto po 2020 roku trzeba było zakupić interface pod sterowniki zabezpieczone metodą SFD.
Jak tu o młodszym bracie, to standardowo filtry, olej itp., ale i kilka modów już wpadło do niego (i plany są również na kolejne),trzeba było zakupić zimówki, a na lato zawitają nowe aluski pod ten model (18-to calowe).
Co do Golf-a to dokończyłem montaż anten LTE, ponieważ przy pierwszym montażu uszkodziłem pin drugiej wtyczki i nie miałem zapasu, a że trzeba ściągać cały zderzak to czekało to do momentu gdy robiłem coś innego i musiałem demontować zderzak.
Został podmieniony ekran 9,2 radia 5G6919606 z 25.10.2017 H50 9130 na 16.03.2020 H61 9214 Stary ekran był zakupiony tylko na czas montażu radia ponieważ miał 3 pionowe kreski (chociaż mało widoczne i aż tak mi to nie przeszkadzało), po jakimś czasie miał być założony już nowszy bez wad.
Przymiarka jest do założenia w końcu Mojego przerobionego licznika TDI kolor w wersji R.
A tu podłączony na chwile u kolegi do auta.
Cóż koszt zakupienia licznika VR i kodowania to kilka tysi, a więc na razie muszę odpuścić bo mam inne wydatki. Myślę że dobrą alternatywą by był ten analogowy licznik kolor w stylizacji R-ki, do mojego niebieskiego środka by dość dobrze się komponował
Czy w tym roku będą jeszcze jakieś modyfikacje w Golf-e trudno mi powiedzieć. Pewnie w następnym roku coś tam będzie modzone, jak coś zrobię to się pochwalę.
... też mam t-cross'a ... genialne autko, będziesz zadowolony ... nie ryzykowałem 18'stek ... założyłem oem srebrne pięcioramienne 17'stki. zegary do golfa klasyczne analogowe - dla mnie OK, cyfrowe vw średnio mi się podobają. jedyne które mi leżą to te cyfrowe z klasyczną grafiką w mercedesie ....
Miała być ARON-a lub Ibiza, ale trafiła się okazja i kupiłem od starszego Pana T-Crossa. Pierwszy właściciel, bezwypadkowy, kupiony w PL (ASO VW w Wawie) serwisowany do końca (nawet przed samą sprzedażą wymienione świece w ASO VW, koszt dobre kilka stówek). Wszystkie papiery, faktury itp. dostałem od niego, mam do nie go całą historię, kody wyposażenia itp. Co do wyposażenia to też OK (nie jest to golas jakich dużo było do sprzedania jak szukałem), chociaż kilka rzeczy były właściciel przyoszczędził jak konfigurował auto. Na pewno do wymiany radio bo jest te najprostsze (na szczęście jest fabrycznie wykupiony Android), założył bym jeszcze składane lusterka (i pewnie będą), brak oświetlenia Ambiente + oświetlenie nóg (będzie dołożone), no i ma tylko ogranicznik prędkości i tu mi brakuje nawet zwykłego tempomatu (GRA) już nie mówiąc o ACC, kamera cofania (jestem w trakcie dokładania). Z plusów to: Reflektory Led przód i tył, przednie halogeny przeciwmgielne, czujniki parkowania przód i tył, przednia kamera w szybie, przedni radar, tylne radary, climatronik, czujnik deszczu-zmierzchu i tam inne bajerki typu Hild Hold, pakiet zimowy itp..
Na pewno będą robione mody przy tym aucie Dobra bo to nie Golf.