Dzisiaj jest 28 mar 2024, 20:06


Park Assist 1.5 i 2.0

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Doposażenie samochodu, wymiana na nowsze elementy/systemy, montaż asystentów (Park Assist, Light Assis, ACC, itp.) – czyli wszelkie modyfikacje wpływające na polepszenie funkcjonalności).

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post23 lut 2021, 16:37

To jeszcze podchwytliwe pytanie. Musze u siebie zmienic maglownice na GEN3 zeby wszystko latalo. Do wyboru maglownica z passata C7 2014 lub ostatni wypust z golfa 6. Obie zrobione maja troszkę ponad 100000 różnica w cenie jest kolo 300 zl na korzyść tej z passata. Jakie sa różnice jeśli chodzi o przyszłościowe mody czy nie ma to znaczenia?
Offline

marsss

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 04 mar 2018, 12:00
  • Online: 1d 29m 2s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Scirocco 2010
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: śląskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post23 lut 2021, 17:33

Jeśli obie są 3gen to niema większego znaczenia , do każdej wgrasz charakterystykę jaką będziesz chciał .


Autor postu otrzymał pochwałę
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post27 lut 2021, 19:51

No to magiel 5N1909144R na pokładzie z wgranym parametrem 337 :) Niestety park assist teraz wyświetla ze jest niedostępny :) Adaptacja w kanale 4 zrobiona jest ustawione na 1 czyli PLA1.5, 2.0 no chyba ze w tych maglach jest inaczej niz w 1K0. Niestety VCP nie podpowiada co i jak ;P Przyczyna może być ze kierownica troszeczkę krzywo stoi ale to niestety dopiero w poniedziałek bede mial dostęp do maszyny do ustawiania zbieżności wiec wyjaśni sie wtedy. Niestety reszta kodowań i adaptacji dalej nie jest jak powinna bo nadal nie wyświetla mi na radiu linii po jakiej auto będzie sie poruszać. Błędu z komunikacja wreszcie brak wiec wszystko raczej sie dogaduje.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2021, 20:42 przez poaa1hd, łącznie zmieniany 2 razy
Offline

marsss

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 04 mar 2018, 12:00
  • Online: 1d 29m 2s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Scirocco 2010
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: śląskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post27 lut 2021, 20:00

Komunikat park assist niedostępny wiąże się z jakimś błędem w sterowniku pla , tak mi się wydaje
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post27 lut 2021, 20:43

Jednak nie do końca sie dogaduje :) park assist ruszył wyświetla ze znajduje miejsce ale po puszczeniu hamulca info ze zakończył działanie i pojawiły sie dwa błędy komunikacji w module PLA ze jest jej brak z maglem. Wychodzi na to ze sytuacja sie odwróciła. Wcześniej w maglu GEN2 mialem błąd komunikacji z PLA a w PLA zero błędów a teraz w PLA mam błędy a w maglu zero :) ech te modyfikacje... nie wiem może bramke zmienie jeszcze i zobaczę jak to będzie działać choć ta co mam jest jedna z nowszych raczej.
edit. Pojawił sie tez blad w cangateway sporadyczny o braku komunikacji z maglem tyle ze komunikacja z nim jest bezproblemowa zaktualizowałem juz go do najnowszej wersji plus parametryzacja. jak pisałem może ta bramka cos fisiuje wiec jutro ja wymienie i zobaczymy.
Offline

marsss

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 04 mar 2018, 12:00
  • Online: 1d 29m 2s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Scirocco 2010
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: śląskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post27 lut 2021, 21:51

Nie napisałeś jaką brame masz , a raczej jaki soft ?
Choć wydaje mi się że to nie powinno mieć to znaczenia .
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Park Assist 1.5 i 2.0

Post27 lut 2021, 22:24

Address 19: CAN Gateway (J533) Labels:. 7N0-907-530-V2.clb
Part No SW: 7N0 907 530 BJ HW: 7N0 907 530 AL
Component: J533 Gateway H58 1682
Revision: H58 Serial number: 110915F1002715
To co mam u siebie
Problem rozwiazany :) takie kwiatki z problemami komunikacji robil ABS. Niestety pospiech i kombinacje z kodowaniami nie sa dobrym miksem i po prostu nie bylo PLA2.0 zakodowane w byte17. Blad znaleziony przez kolege Spacewalker :)
Offline

piotr64

Aktywny

  • Posty: 173
  • Rejestracja: 30 gru 2019, 11:42
  • Online: 12d 5h 58m 26s
  • Pochwały: 3
  • Auto: Golf VI TEAM
  • Silnik: 1.4 16V
  • Lokalizacja: Pomorskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post17 mar 2021, 10:52

Pytanko do tych co mają pla 2.0 odległość bocznego czujnika od nadkola i górnej krawędzi zderzaka czy w jednej lini z pdc i koszyki od turana 1t0 czy z golfa 5k0 z przednich radarów ???
Offline

PANCUSTOM

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 11 maja 2020, 18:37
  • Online: 1d 7h 17m 19s
  • Auto: VW Scirocco
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post26 mar 2021, 13:38

Panowie, potrzebuję pomocy w temacie PLA - niby wszystko działa, ale tak nie do końca i sam dokładnie nie wiem, czy problem jest w czujnikach ABS, kodowaniu pompy, czy może sterowniku PLA:

OBJAWY:
0. Błędów jakichkolwiek brak, zarówno w pompie ABS jak i sterowniku PLA

1. Pilot się aktywuje (wyświetla na liczniku, można wybrać sposób parkowania), ale w momencie rozpoczęcia poszukiwania miejsca nie rozpoczyna procedury parkowania mimo przejechania obok miejsca w którym auto spokojnie się zmieści

2. Odwrotne wskazania linii trajektorii ruchu oraz automatyczne włączanie się linii do tyłu przy spowalnianiu
https://youtu.be/UUM7SGWw67Y

3. Reakcja na tylne lewe koło
https://youtu.be/AmcbngrrJok

4. Reakcja na tylne prawe koło
https://youtu.be/MNCLrH6OZa4

KODOWANIE POMPY
Z tego co pamiętam kodowałem byte 17 bit 0
Jeśli ktoś może napisać co dokładnie trzeba zakodować - chętnie to porównam ze swoim starym kodowaniem (przed montażem PLA)

STEROWNIK PLA
początkowo 1K8919475, aktualnie 1K8919475D (ponoć najnowszy soft z przeznaczeniem do DM, jest i z literką E ale ten jest do RCD 510)

CZUJNIKI ABS - są z aliexpress, ale po doświadczeniu nagranym w powyższym filmiku kupiłem jeden oryginał VW nowy i niestety jest to samo...
Zamieniałem polaryzację jednego z czujników - oczywiście wszystkie kontrolki od ABS się zaświeciły, wywaliło błąd itd, stad wniosek ze podłączone są poprawnie....

Już kombinowałem, żeby założyć prawy (parzysty) na lewy (nieparzysty), ale nie ma szans zeby dało się je założyć odwrotnie...

Licząc na waszą kreatywność oraz analityczne umiejętności żadnych innych oprócz oczywistych wniosków pisał nie będę - PLA bierze sygnał z lewego tylnego koła - proszę o pomoc i wolę nie sugerować rozwiązań...
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post26 mar 2021, 19:43

PANCUSTOM pisze:Panowie, potrzebuję pomocy w temacie PLA - niby wszystko działa, ale tak nie do końca i sam dokładnie nie wiem, czy problem jest w czujnikach ABS, kodowaniu pompy, czy może sterowniku PLA:

OBJAWY:
0. Błędów jakichkolwiek brak, zarówno w pompie ABS jak i sterowniku PLA

1. Pilot się aktywuje (wyświetla na liczniku, można wybrać sposób parkowania), ale w momencie rozpoczęcia poszukiwania miejsca nie rozpoczyna procedury parkowania mimo przejechania obok miejsca w którym auto spokojnie się zmieści

2. Odwrotne wskazania linii trajektorii ruchu oraz automatyczne włączanie się linii do tyłu przy spowalnianiu
https://youtu.be/UUM7SGWw67Y

3. Reakcja na tylne lewe koło
https://youtu.be/AmcbngrrJok

4. Reakcja na tylne prawe koło
https://youtu.be/MNCLrH6OZa4

KODOWANIE POMPY
Z tego co pamiętam kodowałem byte 17 bit 0
Jeśli ktoś może napisać co dokładnie trzeba zakodować - chętnie to porównam ze swoim starym kodowaniem (przed montażem PLA)

STEROWNIK PLA
początkowo 1K8919475, aktualnie 1K8919475D (ponoć najnowszy soft z przeznaczeniem do DM, jest i z literką E ale ten jest do RCD 510)

CZUJNIKI ABS - są z aliexpress, ale po doświadczeniu nagranym w powyższym filmiku kupiłem jeden oryginał VW nowy i niestety jest to samo...
Zamieniałem polaryzację jednego z czujników - oczywiście wszystkie kontrolki od ABS się zaświeciły, wywaliło błąd itd, stad wniosek ze podłączone są poprawnie....

Już kombinowałem, żeby założyć prawy (parzysty) na lewy (nieparzysty), ale nie ma szans zeby dało się je założyć odwrotnie...

Licząc na waszą kreatywność oraz analityczne umiejętności żadnych innych oprócz oczywistych wniosków pisał nie będę - PLA bierze sygnał z lewego tylnego koła - proszę o pomoc i wolę nie sugerować rozwiązań...
Jak masz zakodowany ABS?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline

PANCUSTOM

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 11 maja 2020, 18:37
  • Online: 1d 7h 17m 19s
  • Auto: VW Scirocco
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post26 mar 2021, 21:44

Dobra, mamy rozwiązanie, przyczyną było błędne kodowanie (zly opis) ale żeby temat stosownie zakończyć proces w jaki został osiągnięty sukces :)

kodowanie które powodowało zachowanie prezentowane i opisane powyżej:
https://imgur.com/aQYfj6r.jpg

Jako ze byte 18 odpowiada za czujniki kierunkowe, postanowiłem powrócić z nim do ustawienia standardowego (00)

Poniżej rezultat i kilka słów komentarza :D
https://youtu.be/iOqmjs9QTDM

Przyczyna została znaleziona :lokej:, więc zaczęły się eksperymenty (wertowanie internetu i telefony do znajomych, którym trułem dupsko od października :banghead: )

https://youtu.be/Vvd0gRiATVc



Niniejszym ogłaszam sukces :bigok: :bigok:

https://youtu.be/19zNDG3fkLU

P.S. jakby ktos był tak mily i wytlumaczył mi jak zrobic tak zeby filmy z yt się wyswietlaly tutaj w miniaturkach to będę wdzieczny, pozmianiem i moje wypociny na pewno bedą dużo łątwiejsze w odbiorze :)
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post26 mar 2021, 21:51

PANCUSTOM pisze:Dobra, mamy rozwiązanie, przyczyną było błędne kodowanie (zly opis) ale żeby temat stosownie zakończyć proces w jaki został osiągnięty sukces :)

kodowanie które powodowało zachowanie prezentowane i opisane powyżej:
https://imgur.com/aQYfj6r.jpg

Jako ze byte 18 odpowiada za czujniki kierunkowe, postanowiłem powrócić z nim do ustawienia standardowego (00)

Poniżej rezultat i kilka słów komentarza :D
https://youtu.be/iOqmjs9QTDM

Przyczyna została znaleziona :lokej:, więc zaczęły się eksperymenty (wertowanie internetu i telefony do znajomych, którym trułem dupsko od października :banghead: )

https://youtu.be/Vvd0gRiATVc



Niniejszym ogłaszam sukces :bigok: :bigok:

https://youtu.be/19zNDG3fkLU

P.S. jakby ktos był tak mily i wytlumaczył mi jak zrobic tak zeby filmy z yt się wyswietlaly tutaj w miniaturkach to będę wdzieczny, pozmianiem i moje wypociny na pewno bedą dużo łątwiejsze w odbiorze :)


Byte 18 nie odpowiada tylko za czujniki kierunkowe. Rozwiazanie Twojego problemu bylo strone wczesniej w tym temacie bo mialem ten sam problem ;) i nie tylko ja bo jeszcze kolega marsss.
Offline

PANCUSTOM

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 11 maja 2020, 18:37
  • Online: 1d 7h 17m 19s
  • Auto: VW Scirocco
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post26 mar 2021, 22:17

poaa1hd pisze:
PANCUSTOM pisze:Dobra, mamy rozwiązanie, przyczyną było błędne kodowanie (zly opis) ale żeby temat stosownie zakończyć proces w jaki został osiągnięty sukces :)

kodowanie które powodowało zachowanie prezentowane i opisane powyżej:
https://imgur.com/aQYfj6r.jpg

Jako ze byte 18 odpowiada za czujniki kierunkowe, postanowiłem powrócić z nim do ustawienia standardowego (00)

Poniżej rezultat i kilka słów komentarza :D
https://youtu.be/iOqmjs9QTDM

Przyczyna została znaleziona :lokej:, więc zaczęły się eksperymenty (wertowanie internetu i telefony do znajomych, którym trułem dupsko od października :banghead: )

https://youtu.be/Vvd0gRiATVc



Niniejszym ogłaszam sukces :bigok: :bigok:

https://youtu.be/19zNDG3fkLU

P.S. jakby ktos był tak mily i wytlumaczył mi jak zrobic tak zeby filmy z yt się wyswietlaly tutaj w miniaturkach to będę wdzieczny, pozmianiem i moje wypociny na pewno bedą dużo łątwiejsze w odbiorze :)


Byte 18 nie odpowiada tylko za czujniki kierunkowe. Rozwiazanie Twojego problemu bylo strone wczesniej w tym temacie bo mialem ten sam problem ;) i nie tylko ja bo jeszcze kolega marsss.


A widzisz :pub: , wymyslilem koło od nowa :rotfl:
Co prawda temat zacząłem czytać, ale doszedłem do strony 5tej, na więcej nie miałem warunków. Najważniejsze, ze jest sukces :) :party:
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post14 kwie 2021, 18:20

Wiem ze temat jest o park assist 1.5 i 2.0 ale nasze autka mogą mieć i PLA3.0 :) ja nie wytrzymałem i juz mam :) Jest trochę do zrobienia ale jeśli ktoś juz ma pompe abs 20bit licznik kolor 3D i pla2.0 czy to na starym module 3AA czy nowym 1K8 to koszty nie sa niewielkie i pracy tez nie ma za wiele. Nie wiem tylko jak to sie ma do OPS 360 jeśli ktoś nie ma Discover Media bo PLA3.0 chyba juz tylko w autach z tym radiem było. A wiec tak potrzeba moduł 5Q0919298 ja kupiłem taki z literka L z passata B8 czyli juz platforma MQB i przeflashowalem go softem z sharana 7N0919475F. Mozna to zrobic ODIS lub Vag Can Pro. Koszt modułu to 99zł a ze juz miałem przerobiona instalacje na dwie wtyczki to tylko wystarczyło go podmienić z modułem 1K8 w przypadku modułów 3AA trzeba kupić wtyczki i poprzepinać wiązke. Wtyczki maja numery T26 4E0 972 726 i T18 5Q0 972 718. Niestety że PLA3.0 w naszej platformie występowało chyba tylko w sharanie, tylko licznik z niego lub z oprogramowaniem z niego daje możliwość zakodowania w nim PLA3.0 w innym przypadku mimo ze opcja jest, przy próbie zapisania kodowania wywali błąd poza zakresem. Sposobem na to jest edycja eeprom licznika i jeśli ktoś ma choć niewielkie zdolności manualne i umie lutować to i to jest bardzo proste do zrobienia. Potrzeba programator ch341a który można juz dostać za jakieś 50 zl. Można go kupić razem ze specjalnym klipem i wtedy lutować nie trzeba a samo rozebranie licznika jest dziecinnie proste. Następnie taki zgrany eeprom otwieramy w darmowym programie VAG Dash Editor i tam zaznaczamy opcje PLA3.0 zapisujemy i taki zmodyfikowany plik wgrywamy z powrotem do pamięci licznika. Pamiętamy oczywiście o zapisaniu w bezpiecznym miejscu oryginalnego wsadu żeby w razie czego mieć kolo ratunkowe. Ot i cala filozofia. Może brzmi strasznie ale takie nie jest. Oczywiście trzeba sie liczyć z tym ze coś może nie wyjść i za to odpowiedzialności nie biorę ;P Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline

Premo

Nieśmiały

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 26 cze 2019, 19:17
  • Online: 5d 14h 40m 45s
  • Auto: VW Golf 6 R
  • Silnik: 2.0 CDLF
  • Lokalizacja: Katowice

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post15 kwie 2021, 17:32

poaa1hd pisze:Wiem ze temat jest o park assist 1.5 i 2.0 ale nasze autka mogą mieć i PLA3.0 :) ja nie wytrzymałem i juz mam :) Jest trochę do zrobienia ale jeśli ktoś juz ma pompe...


Od siebie dodam, że na sofcie licznika 1109 powinno już śmigać. Przynajmniej takie zapewnienie dostałem przy przerobieniu licznika na 3D. Co do samego fleshu sterownika to oprócz Sharana PLA 3.0 było też w amerykańskim Passacie B8 i to z niego najlepiej zapodać parametryzację do Golfa 6 bo na Sharanowym słabo to chodzi. Tak do amerykańskiego Passata B8 wkładali jeszcze graty z PQ. Ja mam właśnie pompę ABS 1K0...CC z takiego :D
Co do starszych modułów z trzema wtyczkami, w cenie wtyczek można kupić taka przejsciówkę od naszych ryżowych kolegów i zaoszczędzić sobie trochę roboty manualnej. Ja taką kupiłem, była trochę tańsza wtedy:

https://m.pl.aliexpress.com/item/4000125937671.html?srcSns=com.sec.android.app.sbrowser&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=60056397108&aff_fcid=a01b18faf9f844c5a8ecbdedac1851ef-1618505501035-04759-_v5hymB&tt=MG&aff_fsk=_v5hymB&aff_platform=default&sk=_v5hymB&aff_trace_key=a01b18faf9f844c5a8ecbdedac1851ef-1618505501035-04759-_v5hymB&shareId=60056397108&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=e52868230886447dadc431aba6af58fb

Mam już graty uzbierane i od razu przechodzę z PDC 8K na PLA 3.0 tylko czasu brak. Jak zrobię to może jeszcze dodam jakieś swoje przemyślenia.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2021, 18:39 przez Premo, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post15 kwie 2021, 18:16

No ja u siebie parametry mam z sharana wgrane i parkuje bardzo ladnie :) podmienie z parametrami z passata i zobaczymy co sie zmieni :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline

Premo

Nieśmiały

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 26 cze 2019, 19:17
  • Online: 5d 14h 40m 45s
  • Auto: VW Golf 6 R
  • Silnik: 2.0 CDLF
  • Lokalizacja: Katowice

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post15 kwie 2021, 18:32

poaa1hd pisze:No ja u siebie parametry mam z sharana wgrane i parkuje bardzo ladnie :) podmienie z parametrami z passata i zobaczymy co sie zmieni :)


Widze, że masz Tourana, więc bryłowo i wielkościowo pasuje :)
Pod Golfa 6, Jette itp. słabo ponoć, a ten z Passata jest ok. Trochę zagranicznych stron musiałem przestudiować szykując się pod ten mod bo u nas słabo na ten temat.

Aaa i poprzez parametr z Passata odpada błąd z elektrycznym ręcznym, który jest w Sharanie.
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post15 kwie 2021, 20:09

Mozesz miec racje bo sharan ma prawie 5 metrow passat ma 4,77 metra touran 4,4 metra a golf jakies 4,2 metra wiec roznica dla mnie w stosunku do sharana jest praktycznie taka jak passat do golfa no ale to znaczy ze moze rzeczywiscie z ustawieniami z passata bedzie jeszcze lepiej. To w amerykanskiej wersji nie ma elektrycznego recznego?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline

Premo

Nieśmiały

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 26 cze 2019, 19:17
  • Online: 5d 14h 40m 45s
  • Auto: VW Golf 6 R
  • Silnik: 2.0 CDLF
  • Lokalizacja: Katowice

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post15 kwie 2021, 20:23

poaa1hd pisze: To w amerykanskiej wersji nie ma elektrycznego recznego?

Tak, dokładnie. Tam macki UE i jej chorych regulacji na szczęście nie sięgają. Amerykanie preferują tradycyjną wajchę.
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post15 kwie 2021, 21:25

a plik z parametryzacja skad bierzesz? ja niestety mam tylko dostep do plikow z serwera Vag Can pro. Czy ten plik z parametrami pod wersje us podchodzi pod oprogramowanie z sharana 7n0919475F czy trzeba szukac oprogramowania pla z passata?
Offline

marsss

Nieśmiały

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 04 mar 2018, 12:00
  • Online: 1d 29m 2s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Scirocco 2010
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: śląskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post16 kwie 2021, 14:50

poaa1hd pisze:a plik z parametryzacja skad bierzesz? ja niestety mam tylko dostep do plikow z serwera Vag Can pro. Czy ten plik z parametrami pod wersje us podchodzi pod oprogramowanie z sharana 7n0919475F czy trzeba szukac oprogramowania pla z passata?


Przyłączam się do pytania , możesz podrzucić ten plik parametryzacji z passata USA ?
Akurat potrzebuję do Scirocco .
:)
Offline

bolo9823

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 19 paź 2019, 19:15
  • Online: 4h 55m 12s
  • Auto: Vw Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post03 lip 2021, 14:46

Teraz takie pytanie Octavia 2fl, pompa najnowsza CC, magiel 3 gen, licznik soft 10xx, chciałem kupić moduł 5q0 i zrobic go na 1k8 "E" (posiadam RNS) no ale jak się zagłębiłem to trzeba posiadać org. VCP zeby miec dostęp do bazy danych parametryzacji, ja takiego nie posiadam. Teraz takie pytanko czy jeżeli kupie sterownik 1k8 "D" i sflashuje go do "E" to strace pliki parametryzacji ? Akurat mam taki sterownik tanio do kupienia.
Offline

koniu15

Nieśmiały

  • Posty: 29
  • Rejestracja: 01 lip 2020, 21:05
  • Online: 2d 19h 30m 36s
  • Auto: Volkswagen sportsvan
  • Silnik: 2.0 150KM
  • Lokalizacja: śląskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post06 sie 2021, 10:39

Witam czy jest ktoś może wtajemniczony czy na liczniku 3D vw sportsvan 2015 r pompa abs 3Q0614517AB sterownik pla 5Q0919298K
Na chwilę obecną mam załączone pla 2.0 ale chce 3.0
Co trzeba zrobić albo jak sprawdzić czy licznik przyjmie kodowanie pod pla 3.0 bo rozumiem że reszta nadaje się pod 3.0?
Offline

poaa1hd

Nieśmiały

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 10 maja 2018, 20:22
  • Online: 2d 23h 2m 27s
  • Auto: Touran
  • Silnik: BLS
  • Lokalizacja: Haugesund

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post06 sie 2021, 14:12

koniu15 pisze:Witam czy jest ktoś może wtajemniczony czy na liczniku 3D vw sportsvan 2015 r pompa abs 3Q0614517AB sterownik pla 5Q0919298K
Na chwilę obecną mam załączone pla 2.0 ale chce 3.0
Co trzeba zrobić albo jak sprawdzić czy licznik przyjmie kodowanie pod pla 3.0 bo rozumiem że reszta nadaje się pod 3.0?
Sprawdzic mozesz podlaczajac komputer i kodujac. Jak przyjmie to masz z glowy grzebanie w eeprom jak nie to zegary na stol 45 minut roboty programator za 59 zl i zrobione


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline

koniu15

Nieśmiały

  • Posty: 29
  • Rejestracja: 01 lip 2020, 21:05
  • Online: 2d 19h 30m 36s
  • Auto: Volkswagen sportsvan
  • Silnik: 2.0 150KM
  • Lokalizacja: śląskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post06 sie 2021, 14:36

A kojarzy ktoś w którym bicie i bajcie trzeba zmienić aby zobaczyć czy jest obsługa pla 3.0 ?
I czy reszta gratów powinna być podstosowana pod pla 3.0 ?
PoprzedniaNastępna

Wróć do Retrofitting

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości