Ja wymieniłem u siebie właśnie malutkim płaskim śrubokrętem i bez problemu zrobiłem to w dwóch tunelach i nic nie połamałem, spokojnie bym to drugi raz zrobił.
Ale tak jak napisał
mr-fix nie jest to aż takie łatwe no i cały tunel do wymontowania.
Płaski śrubokręcik trzeba wprowadzić między ten przezroczysty (albo czarny jak nie mamy podświetlenia) plastik, a wewnętrzną metalową obudowę, w połowie tej obudowy po obu stronach są zagięte wąsy, które właśnie odchylamy tym śrubokrętem do środka zapalniczki, dzięki temu będziemy mogli tą środkową metalową cześć całą wysunąć do góry, jak to zrobimy w tedy z obudowy tunelu wysuwamy do góry ten plastik koloru albo białego, czarnego czy pomarańczowego jak to jest np. w starszych modelach, albo w Skodach i chyba od dołu jeszcze trzeba wcisnąć dwie wypustki ale już nie pamiętam, musiał bym zobaczyć.
Wszystko jest do zrobienia tylko trzeba robić na spokojnie i się nie śpieszyć bo coś nam może pęknąć, ale jak mamy cały komplet na podmianę to nie ma co się bać i tak ten biały plastik mamy na podmianę.
Co do samej instalacji to tak jak pisałem, ja u siebie miałem wszystkie 3 przewody we wtyczce i tylko wpiąłem lampkę która ma 2 czy 3 wąsy i wszystko działa jak należy, w Skodach z tego co widziałem na forach jest inaczej i brakuje jeszcze jednego przewodu który trzeba podciągnąć.
A i jeszcze jedno w tym zestawie do Golf-a 7 lampka jest LED-wa, a w starszych autach była tam żaróweczka taka szklana z dwoma wąsami, dlatego jak nie kupujesz tego zestawu tylko całą zapalniczkę np. z Alledro to można się przejechać
Tyle ode mnie.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa