Arek_VI, ustawienie holderów w ten sposób jest konieczne, inaczej czujnik celuje pod kątem w górę - była o tym mowa już przy instalacji Xena.
Dla pewności sprawdzałem tę kwestię na testowym zderzaku i dodatkowych holderach:

Jak widać takie ustawienie odpada. Oczywiście to zależy też od miejsca, w którym wywierci się dziury - gdyby pójść trochę dalej w kierunku koła, to odchylenie byłoby ciut mniejsze.
Natomiast co do mojej instalacji, to czujnik jest ustawiony pod kątem bardzo zbliżonym do 90 stopni w stosunku do podłoża. Tutaj akurat jest prawie idealnie.
Moim zdaniem należy zmienić podejście do sprawy. Zamiast zakładać a priori, że użyjemy konkretnego holdera należy najpierw dowiedzieć się gdzie dokładnie powinny być zamontowane czujniki (np. 32 cm od skrajnego tylnego), a następnie dobrać/zrobić odpowiedni holder, żeby umożliwić taką instalację przy zachowaniu prostopadłości i równoległości względem odpowiednich płaszczyzn.
Druga opcja to przetestowanie zderzaka od cabrio, ale praktycznie nie wierzę, żeby mógł pasować. To byłoby zbyt piękne. Nawet, jeśli da się go założyć, to prawdopodobnie nie będzie to dobrze wyglądać z racji innych profilowań okolic koła.