Dzisiaj jest 19 mar 2024, 03:19


Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post08 lip 2012, 20:18

Postanowiłem pochwalić się swoim nabytkiem. ;)

Auto to Golf 6 Highline, silnik CAXA (122 KM) ze skrzynią DSG. Wersja Optimum, a więc ze zintegrowanym pakietem 990.

Wyposażenie fabryczne:
- bi-xenony z dynamicznym doświetlaniem zakrętów i LED do jazdy dziennej
- reflektory LED z tyłu
- LED-owe podświetlenie tablic rejestracyjnych
- RCD-310
- telefon (zestaw głośnomówiący Bluetooth) Premium
- kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami (MFA Premium)
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- Park Assist 1.5
- elektrycznie składane lusterka
- automatycznie obniżane lusterko zewnętrzne po stronie pasażera (przy włączonym biegu wstecznym)
- czujnik zmierzchowości świateł z funkcją Coming Home/Leaving Home
- czujnik deszczu
- czujnik ciśnienia w oponach
- podgrzewane fotele przednie
- autoalarm z niezależnym zasilaniem, funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu
- podgrzewane dysze spryskiwaczy
- kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy
- schowki pod siedzeniami kierowcy oraz pasażera
- szyby dodatkowo przyciemnione (35%) z tyłu
- światła przeciwmgielne ze statycznym doświetlaniem zakrętów
- felgi 16" ze stopu metali lekkich "Cleveland"

Wykonane modyfikacje:
- RNS-510 (w miejsce fabrycznego RCD-310)
- Park Assist 2.0 (w miejsce fabrycznego 1.5)
- nowy moduł Bluetooth 3C8035730D z funkcją WLAN (w miejsce fabrycznego 3C8035730C)
- kamera cofania
- wymiana popielniczki z przodu na zamykany schowek

Planowane modyfikacje:
- hamulce przednie 312 mm z CAVD - przy okazji pierwszej wymiany tarcz

Zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 sie 2013, 14:27 przez jmf, łącznie zmieniany 27 razy
Offline

sebkoch

Stały Bywalec

  • Posty: 337
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 12:20
  • Online: 5d 12h 38m 16s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Audi S3
  • Silnik: 2.0 TSI DNUE
  • Lokalizacja: SBE

Odp: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG (2012)

Post08 lip 2012, 20:33

Gratuluję super konfiguracji! Ja poluję na tylne ledy, prezentują się genialnie...

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Offline
Awatar użytkownika

lynx07

Stały Bywalec

  • Posty: 309
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 23:00
  • Online: 3d 12h 33m 45s
  • Auto: Golf VI GTI
  • Silnik: 2.0 TSI 210KM

Re: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG (2012)

Post08 lip 2012, 20:40

Super, wyposażenie..optymalne :) Ledy z przodu i z tyłu niewątpliwie dodają uroku Golfikowi :)
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG (2012)

Post08 lip 2012, 21:03

Fajne autko... szczególnie wyświetlacz Premium..... :)
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 25m 28s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post08 lip 2012, 21:46

Po kilometrach widać że to jeszcze szczeniaczek ;). Nieźle, spasiona ta wersja Optimum ;). A tak na marginesie to czym się różni wersja Optimum od HLine. I jeszcze jedno, ile musiałeś czekać od zamówienia do odebrania przy takim wyposażeniu. Mi dealer powiedział że samo RCD-510 to co najmniej miesiąc czekania dłużej (tak było w 2011). A i prawie bym zapomniał - najładniejszy kolor to i auto też przepiękne ;)
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post08 lip 2012, 22:00

Optimum to taka okresowa oferta VW, tym razem do zaoferowania mieli:
- możliwość kredytu 50/50 na teoretycznie 0% (trzeba kupić ubezpieczenie OC/AC w VW Ubezpieczenia/Allianz)
- pakiet "990" w cenie
- cena startowa obniżona o parę zł, w przypadku Highline Optimum było to chyba 2000 zł
- nieco ograniczone opcje w konfiguratorze, np. w TSI można było kupić tylko CAXA (CAVD było niedostępne, co uratowało mnie przed totalnym bankructwem ;))

Były dostępne również wersje Comfortline Optimum i Trendline Optimum.

Co do czasu oczekiwania to wyszło rewelacyjnie: przy zamówieniu samochodu umawialiśmy się na 3 miesiące, finalnie skończyło się na 1,5 miesiąca, więc muszę powiedzieć, że ekspresowo :)

Jeśli chodzi o kolor to muszę się przyznać, że pierwotnie zamówiłem Szary United... Na szczęście nie dawało mi to spokoju i zmieniłem zamówienie na Czarny Perłowy. Widząc efekt - bardzo się z tego cieszę.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2012, 22:47 przez jmf, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 25m 28s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post08 lip 2012, 22:08

jmf pisze:Co do czasu oczekiwania to wyszło rewelacyjnie: przy zamówieniu samochodu umawialiśmy się na 3 miesiące, finalnie skończyło się na 1,5 miesiąca, więc muszę powiedzieć, że ekspresowo :)

Nieźle, mi powiedzieli że ok. 4 miesiące, ale może do 3 będzie - i faktycznie był po 3, przy czym bez DSG i RCD-510 bo de fakto tylko to mnie interesowało z dodatków - z DSG i RCD mogło być nawet 5 miesięcy a z panoramicznym dachem to i pół roku.

jmf pisze:Jeśli chodzi o kolor to wstyd się przyznać, ale pierwotnie zamówiłem Szary United... Na szczęście nie dawało mi to spokoju i zmieniłem zamówienie na Czarny Perłowy. Widząc efekt - bardzo się z tego cieszę.

:pub:
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post09 lip 2012, 08:30

golf6.pl pisze:Nieźle, mi powiedzieli że ok. 4 miesiące, ale może do 3 będzie - i faktycznie był po 3, przy czym bez DSG i RCD-510 bo de fakto tylko to mnie interesowało z dodatków - z DSG i RCD mogło być nawet 5 miesięcy a z panoramicznym dachem to i pół roku.


Faktycznie, u mnie też była mowa, że samo DSG przesuwa termin o miesiąc. Być może dealer chciał mieć spory zapas, żeby potem klient nie narzekał, że odbiór się przeciąga. Zawsze lepiej zaskoczyć klienta informacją, że samochód jest wcześniej. ;)

A co do RCD-510 to nic straconego - zawsze można dołożyć. Nawet lepiej, jeśli samochód przychodzi bez RCD-510 - według konfiguratora koszt RCD-510 to ~1500 zł, czyli w okolicach połowy ceny RNS-510 (poza dystrybucją VW). IMHO warto dołożyć i mieć od razu to ostatnie urządzenie.
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 25m 28s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Golf 6 Highline 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post09 lip 2012, 08:41

DSG to nie mogę do dziś odżałować.
A co do RCD to tak właśnie sobie myślałem że nawet jak będzie mi bardzo potrzeba to se dokupię coś z rynku wtórnego. Co do RNS to kompletnie mi nie zależy na nawigacji - jedynie ten TV, ale jak już Arek_IV pisał to i tak nie warto TV z RNS bo nie działa na nim nasza cyfrowa TV, tylko jakiś zamiennik, tak więc i RCD i "RNS-TV" u mnie jeszcze poczeka.
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012 Highline

Post18 maja 2013, 18:03

Części do upgrade'u PLA z wersji 1.5 do 2.0 gotowe:

Obrazek

Obrazek

Muszę jeszcze zdecydować co z kamerą cofania - z jednej strony mam wątpliwości co do przydatności tego gadżetu w samochodzie z czujnikami parkowania, z drugiej - i tak będę przeciągał wiązkę do PLA, więc równocześnie mógłbym wrzucić przewody do RVC...
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012 Highline

Post21 maja 2013, 15:47

Decyzja zapadła: kamera cofania właśnie przyszła :)

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012 Highline

Post02 cze 2013, 21:29

Auto dostało na urodziny PLA 2.0 oraz kamerę cofania, zgodnie z zakładanym planem modyfikacji. :)



Obrazek

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 25m 28s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012 Highline

Post03 cze 2013, 07:54

jmf pisze:Auto dostało na urodziny PLA 2.0 oraz kamerę cofania, zgodnie z zakładanym planem modyfikacji. :)

Gratuluje :bigok: i strasznie ci zazdroszczę ... ale DSG ;) :D
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post03 cze 2013, 11:40

Co do DSG to po roku użytkowania mogę stwierdzić, że było warto. Bardzo fajna rzecz. Na tę chwilę nie wyobrażam sobie powrotu do skrzyni manualnej.

Natomiast Park Assist to niedoceniany gadżet, który również mi się podoba i kupiłbym go ponownie. ;) Szkoda, że nie dało się od razu PLA 2.0, ale to zmobilizowało mnie do wzięcia spraw w swoje ręce. ;)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post03 cze 2013, 14:49

kakaruto pisze:
jmf pisze:Auto dostało na urodziny PLA 2.0 oraz kamerę cofania, zgodnie z zakładanym planem modyfikacji. :)

Gratuluje :bigok: i strasznie ci zazdroszczę ... ale DSG ;) :D

Dsg mozesz wlozyc ja juz zaczynam przecierac lekko szlaki :)
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post03 cze 2013, 20:11

DSG dobra rzecz. Jeszcze lepsza, gdy jest w komplecie z hamulcem elektromechanicznym. Do dnia dzisiejszego nie rozumiem polityki VW żeby w Golfie VI nie montować tego rozwiązania. Może mały modzik ? :)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post03 cze 2013, 20:25

Arek zaciekawiles mnie tym :) moze rozwiniesz temat i opiszesz jak to dziala i czy wystepuje tylko z dsg. Proponuje oddzielny temat:) aby nie smiecic koledze w profilu.
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post11 cze 2013, 18:19

Dzisiaj wymieniłem popielniczkę w konsoli środkowej na zamykany schowek:

Obrazek

Obrazek

W starym schowku brakuje popielniczki, którą już wcześniej wyjąłem, żeby trochę zwiększyć ilość miejsca. ;)
Teraz w końcu jest tak jak powinno być od początku. :)
Offline
Awatar użytkownika

XenosagaII

VIP

  • Posty: 1575
  • Rejestracja: 02 sie 2012, 22:15
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Online: 16d 17h 58m 22s
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 160KM CAVD+
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Odp: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post11 cze 2013, 20:11

Znasz numer tego schowka bo też bym go wymienił :)?
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post11 cze 2013, 20:15

Sama obudowa to 5K0857961A - na Allegro pod tym numerem można znaleźć kompletne zestawy.

Natomiast kupując w ASO trzeba zamówić:

- schowek konsoli środkowej (obudowa) 5K0857961A - ~270 zł
- obudowa gniazda 12V 1J0919341G - ~41 zł
- gniazdo 12V 1J0919309 - ~33 zł
- wkład gumowy na dno schowka 1K0863330A - ~29 zł
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post20 lip 2013, 20:55

Samochód wrócił dzisiaj ze spa - ostatnie dni spędził w Shine Factory (http://shinefactory.pl/). :)

Celem była korekta lakieru (wraz z usunięciem drobnych rys), a także jego zabezpieczenie (wosk + kwarc). Efekty poniżej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jestem zachwycony koncówym efektem.

UserRetired

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post13 sie 2013, 11:04

jmf pisze:Samochód wrócił dzisiaj ze spa - ostatnie dni spędził w Shine Factory (http://shinefactory.pl/). :)

Celem była korekta lakieru (wraz z usunięciem drobnych rys), a także jego zabezpieczenie (wosk + kwarc). Efekty poniżej:

Jestem zachwycony koncówym efektem.



a ile kolega zapłacił jeśli można zapytać ?! Bo jakoś Golfa VI tam nie widziałem w cenniku ?! Chyba że cennik z Polo ?

i faktycznie wszystkie rysy udało się zniwelować ?

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 paź 2013, 23:49 przez jmf, łącznie zmieniany 1 raz
Powód: usunięcie niepotrzebnie zacytowanych zdjęć
Offline
Awatar użytkownika

Uncle Peter

Sympatyk

  • Posty: 88
  • Rejestracja: 25 lip 2012, 17:30
  • Online: 14h 54m 46s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAXA
  • Lokalizacja: WM

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post13 sie 2013, 14:50

mariuszdlu pisze:a ile kolega zapłacił jeśli można zapytać ?! Bo jakoś Golfa VI tam nie widziałem w cenniku ?! Chyba że cennik z Polo ?

Golf od zawsze był autem klasy kompakt (C) i raczej ostatnio nic się w tym temacie nie zmieniło więc płaci się tyle ile za auta tej samej klasy:
C- Citroën C4, Fiat Bravo, Ford Focus, Honda Civic, Mazda 3, Opel Astra, Peugeot 308, BMW 3, Volvo S40.
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post13 sie 2013, 14:53

Zgadza się, trzeba patrzeć na klasę C.

Co do zarysowań, to zniknęło praktycznie wszystko. Bez zmian zostały zderzaki ale to wiadomo - plastik. Natomiast zasadnicza część lakieru wygląda idealnie.

UserRetired

Re: Golf 6 - 1,4 TSI 122KM DSG - 2012

Post13 sie 2013, 19:09

jmf pisze:Zgadza się, trzeba patrzeć na klasę C.

Co do zarysowań, to zniknęło praktycznie wszystko. Bez zmian zostały zderzaki ale to wiadomo - plastik. Natomiast zasadnicza część lakieru wygląda idealnie.


how much ?!

Uncle Peter pisze:
mariuszdlu pisze:a ile kolega zapłacił jeśli można zapytać ?! Bo jakoś Golfa VI tam nie widziałem w cenniku ?! Chyba że cennik z Polo ?

Golf od zawsze był autem klasy kompakt (C) i raczej ostatnio nic się w tym temacie nie zmieniło więc płaci się tyle ile za auta tej samej klasy:
C- Citroën C4, Fiat Bravo, Ford Focus, Honda Civic, Mazda 3, Opel Astra, Peugeot 308, BMW 3, Volvo S40.


racja źle się określiłem :-) :goodluck
Następna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość