Dzisiaj jest 29 mar 2024, 16:11


Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Nasze auta - Golf 7
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 7 - 1.4 TSI 112PS - 2013 by Ryszard

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 7 GTI
    Rok produkcji: np. 2013
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + ACC + Sign Assist + zawieszenie DCC
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. Discovery Media
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post15 cze 2020, 17:04

Dansli =D> dzięki za czujność, wkradł się błąd, wycieraczki w Touran przedlift mają po 700 MM z dwóch stron, bo w tym roczniku są one przeciwbieżne, później VW zrezygnował z takiego rozwiązania i montowane są do dnia dzisiejszego tylko wycieraczki współbieżne (600 mm i 450 mm ) ;)
Nie wiem jakie długości mają wycieraczki w najnowszym roczniku 5T

Tak jak w Golfie 7 tylko jak napisał Dansli mają one długość 650 mm 450 mm


Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Deltoro el Gringo

Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 27 maja 2020, 20:45
  • Online: 1d 10h 31m 13s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW golf 7 variant
  • Silnik: 1.6 TDI CLHA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post15 cze 2020, 21:51

Witam :)
Pytam z ciekawości dlaczego była wymieniana łapa silnika ? Łapa skrzyni to bolączka konstrukcyjna i tez wymieniałem na ori w takim samym silniku. Skrzynia biegów MWW?
Mody bardzo ciekawe i konkretne :)
Pozdrawiam
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post16 cze 2020, 09:54

U mnie łapa skrzyni już była wyrobiona jak kupiłem auto rok temu mój, mechanik mi również to pokazywał, a więc dlatego do wymiany, a jak widać i kolega pisze ta łapa dość szybko się zużywa, no i jeszcze pewnie system Start/Stop swoje robi bo silnik jest gaszony bez wciśniętego sprzęgła, a więc mocowania silnika i skrzyni swoje dostają po dup...
Co do łapy silnika to wymieniam ją ponieważ, po pierwsze udało mi się kupić używkę, która była zamontowana w aucie tylko 4 miesiące, a więc jest jak Nowa, a zapłaciłem tylko 100 zł :mrgreen:
Została wymontowana ze Skody Kodiaq
Łapa ma numer 5WA-199-262-G i została wprowadzona do montażu w Golf 7 dopiero od początku roku 2020, wcześniej były montowane o nr: 5Q0-199-262-BH
Trzeba pamiętać że do tej nowej łapy o nr 5WA-199-262-G VW zastosował dwie inne śruby, o nr N-108-549-01 które nie były montowane w starej łapie 5Q0-199-262-BH ;)
A po drugie i tak silnik będzie podwieszany to postanowiłem i wymienić tą za jednym zamache a do tego tak jak pisałem koszt 100 zł za łapę to śmieszna cena bo Nowa kosztuje: 483.25 zł

Co do modów to pomału się realizują, jak widać na początek postawiłem na zmianę wizualną auta na zewnątrz jak i w środku.
Przedni zderzak od GTI/GTD i nakładki progów od Variant R są właśnie u lakiernika, myślę że na początku przyszłego tygodnia będą już u mnie no i jak znajdę chwilę czasu to będzie montaż.


Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2022, 21:48 przez Tomasz_W-wa, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

Deltoro el Gringo

Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 27 maja 2020, 20:45
  • Online: 1d 10h 31m 13s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW golf 7 variant
  • Silnik: 1.6 TDI CLHA
  • Lokalizacja: Poznań

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post17 cze 2020, 15:30

Zazdroszczę wolnego czasu i miejsca w hali żeby działać przy autach. Ja musze rozdzielać czas miedzy garażem u ojca a rodzina wiec nie da się wszystkiego zrealizować. Miałem kiedyś golfa 4 i tez sporo przy nim robiłem wiec rozumiem ze Seat będzie ładnie ,,dopieszczony’’ 
Z jakim przebiegiem masz golfa? poduszki faktycznie wyrabiają się szybko i skoro miałeś dostęp w takiej cenie to nie było się co zastanawiać.
Mój został przerysowany na parkingu w Poz…mam w planie malowanie prawego progu bo kupiłem go z obtarciem także za jednym razem zrobię i druga stronę.
Części od GTD kupujesz śledząc serwisy czy masz jakiegoś ziomka od części ? :D
Pozdrawiam.
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post17 cze 2020, 17:05

Wiesz też mam rodzinę i dwójkę dzieci, ale chyba się już dawno przyzwyczaili do mojego znikania w garażu, albo jak ktoś przyjedzie z autem z kolegów z różnych forum.
Od 2,5 miesiąca siedzę w domu z powodu Covid-19 (opieka na syna z pakietu Tarcza) a więc czasu trochę jest żeby dłubać teraz przy autach :lol:
Jak widać miejsce do dłubania jest, chociaż nie robię w garażu grubszych napraw raczej modzenie przy aucie bo nie chce żeby sąsiedzi się krzywo patrzyli że jakieś np. płyny są wylane z auta.
Auta serwisuje od kilku lat u swojego kumpla, który pracuje jako mechanik z 30 lat, a więc wole mu coś tam zapłacić niż sam dłubać bez podnośnika, klucza pneumatycznego itp. ;)
Do tego nie jestem z zawodu mechanikiem samochodowym, a więc aż tak dużej wiedzy nie posiadam żeby robić grubsze naprawy sam.
No i ode mnie kolega bierze 1/3 kasy ile musiał bym zapłacić w normalnym warsztacie w Wawie, a więc przyznam się że nie raz po prostu nie chce mi się samemu zabierać za jakąś naprawę w garażu i męczyć się połowę dnia jak on to samo zrobi w 45 min na podnośniku ;)

Co do Golfa to ma przejechane 160.000 km (autem jeździł szef jednej z firmy nie jako przedstawiciel, ale robił duże trasy, może to i lepiej jak by miał po mieście jeździć i silnik zakatować tym Start/Stop-em)

Co do zarysowania to Ci współczuje, zawsze to boli jak ktoś coś Ci z autem zrobi i jeszcze spierdzieli :(

Co do cześć do GTD to mam program serwisowy ETKA (czyli taki sam co mają serwisy VW), sam sobie sprawdzam co i jak, na stornie ASO VW sprawdzam sobie ceny i porównuje za ile mogę znaleźć taniej np. na portalach aukcyjnych.
Mam też zniżki w jednym z większych ASO VW, podobne co tu kolega na forum proponuje (jest gdzieś jego temat na forum). Nawet tydzień temu przyszła mi jedna paczka z częściami od VW, a teraz czekam na drugą (może jutro dojdzie), sprawdzam i kupuje też ludziom, na innym forum jak coś potrzebują, nie ma problemu.
Szukam i kupuje zazwyczaj Nowe oryginalne części, jak są dość drogie to szukam używanym w idealnym stanie, albo zamienników ale z renomowanych firm (czytaj dostarczanych części na pierwszy montaż do aut).


Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2022, 21:51 przez Tomasz_W-wa, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post20 cze 2020, 23:13

No przyszły mi następne puzzle do całej układany (czytaj do moda) ;)

Obrazek

Obrazek

Dodatkowo kupiłem poprawiony korek oleju z końcówką "C" bo wiadome że ten z "A" montowany od 2013 roku ma wadę produkcyjną i występuje pocenie się przy korku i nie wyglądała ładnie zawalone olejem ;)
Może nie którym osobom to nie przeszkadza, ale ja nie lubię jak coś jest nie halo :oops:

Obrazek

Obrazek


Kupiłem sobie też Gateway HIGH 5Q0-907-530-AJ chociaż że mam też HIGH w aucie, wyhaczyłem za 49 zł, a więc nie majątek, szkoda było nie kupić ;)
Tylko teraz się zastanawiam czy na pewno ten z 5Q0-907-530-AJ jest nowszy niż 5Q0-907-530-T :oops:

Obrazek


Mój obecny w aucie:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533) Labels:| 5Q0-907-530-V1.clb
Part No SW: 5Q0 907 530 T HW: 5Q0 907 530 M
Component: GW MQB High 212 2186
Revision: -------- Serial number: 25091410801785
Coding: 030100040B087300EF00024C080F00010001050000000000000000000000
Shop #: WSC 00028 028 00206
ASAM Dataset: EV_GatewConti 011017
ROD: EV_GatewConti_011.rod
VCID: 42813057D54B9E56C7-8016

Alternator:

Multi Function Steering Wheel Control Module:
Subsystem 2 - Part No SW: 5G0 959 442 J HW: 5G0 959 442 J Labels: 3C8-959-537.CLB
Component: E221__MFL-DC1 H16 0038
Serial number: 27140002426960084394
Coding: 28FFFF

Battery Monitoring Control Module:
Subsystem 3 - Part No SW: 5Q0 915 181 E HW: 5Q0 915 181 E
Component: J367-BDMHella H03 8043
Serial number: 5003634603

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Ale chyba najlepsza zabawa dopiero od wtorku mi się zacznie :lol:
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2022, 21:52 przez Tomasz_W-wa, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

RafZab

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 23 sty 2020, 08:13
  • Online: 21h 45m 36s
  • Auto: Golf7
  • Silnik: 1.0 TSI

Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post21 cze 2020, 08:42

Ten korek do uniwersalny do benzyny i diesle?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post21 cze 2020, 09:09

Tak do benzyny też.
Sprawdź sobie jaki masz wcześniej kupując ten z "C"
A tu co można przeczytać na necie:

"Jak wykazało krótkie internetowe badanie, problem pocenia się olejów jest również powszechny w samochodach VAG z 2012 roku, takich jak:

* Audi A3 8V 1.8 TSI
* Audi Q5 2.0 TFSI
* Skoda Octavia 1.8 TSI

Wszystkie powyższe samochody z silnikiem benzynowym 1.8 i 2.0 (a także samochody z silnikiem 1.6 TDI) mają ten sam korek wlewu oleju 06K103485A"

A tu macie dokładnie o co chodzi:

https://www.drive2.com/l/529518753696710944/


Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

amargro

VIP

  • Posty: 477
  • Rejestracja: 09 sie 2016, 06:48
  • Online: 18d 21h 27m 41s
  • Pochwały: 58
  • Auto: VW Golf 7 DSG
  • Silnik: CZDA 1.4TSI 150KM
  • Lokalizacja: mazowieckie - WWL

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post22 cze 2020, 09:38

Tomasz_W-wa pisze:Tak do benzyny też.

Ja w benzynie 1.4TSI EA211 mam korek 04E 103 485A
Nawet już na pierwszy rzut oka, wizualnie kształt inny.
No i nie poci spod korka.
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post23 cze 2020, 00:11

amargro no i zmusiłeś mnie do dokładnego zbadania sprawy w Golf MK7 :lol:
Stosowane korki oleju od początku modelu Golf MK7

04E-103-485-A -> w 01.05.2020 zastąpiony przez 04E-103-485-B
06K-103-485-A (chociaż oficjancie nie jest napisane, ale można zastąpić 06K-103-485-C albo najnowszy 06K-103-485-D)
06K-103-485-C -> w 02.03.2020 zastąpiony przez 06K-103-485-D
05E-103-485-C -> w 01.01.2020 zastąpiony przez 05E-103-485-J

Silniki benzynowe:
- 1.0 CHZD -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.0 CHZC, CHZK, DKLB, DKRF -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.2 CJZH, CJZA, CJZB, CYVA, CYVB -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.4 CPWA -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.4 CHPA, CMBA, CUKB, CXSA, CZCA, CZDA, DGEA -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.4 CPVA, CPVB -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.4 CPTA, CZEA -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.5 DACA, DPBA, DADA, DPCA -> 05E-103-485-C (05E-103-485-J)
- 1.5 DHFA -> 05E-103-485-C (05E-103-485-J)
- 1.6 CWVA -> 04E-103-485-A (04E-103-485-B)
- 1.8 CJSB -> 06K-103-485-C (06K-103-485-D)
- 2.0 CHHA, CHHB -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 2.0 CJXB, CJXC, CJXE, CJXG, CYFB -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 2.0 CJXD, CJXG, CJXH, DJHA, DJHB, DJJA, DKTB, DLBA, DLRA, DNUC, DNUE -> 06K-103-485-C (06K-103-485-D)
- 2.0 CNTA, CNTC -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C albo 06K-103-485-D)
- 2.0 CXDA -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)

Silnik diesla:
- 1.6 CLHA, CLHB, CRKA, CRKB, CXXA, CXXB -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 1.6 DBKA -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 1.6 DDYA, DDYB, DGTE -> 06K-103-485-C
- 2.0 CRVA, CRVC -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 2.0 CYKB, DEJA, DEJB -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 2.0 CRLB, CRBC, CUNA -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 2.0 CRLD -> 06K-103-485-C
- 2.0 CRGA -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 2.0 CRVA, CRVC+ -> 06K-103-485-C
- 2.0 DCYA, DCYB -> 06K-103-485-A (06K-103-485-C)
- 2.0 DEJA, DEJB -> 06K-103-485-C
- 2.0 DFGA, DFGB -> 06K-103-485-C
- 2.0 CRGA+ -> 06K-103-485-C
- 2.0 DGCA, DJGA -> 06K-103-485-C
-

A więc jak widać korek o nr 06K-103-485-A był zakłady również w benzynie w MK7 ale nie we wszystkich modelach silnika ;)

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Ostatnio zmieniony 23 cze 2020, 09:38 przez Tomasz_W-wa, łącznie zmieniany 3 razy
Offline
Awatar użytkownika

amargro

VIP

  • Posty: 477
  • Rejestracja: 09 sie 2016, 06:48
  • Online: 18d 21h 27m 41s
  • Pochwały: 58
  • Auto: VW Golf 7 DSG
  • Silnik: CZDA 1.4TSI 150KM
  • Lokalizacja: mazowieckie - WWL

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post23 cze 2020, 07:51

Oj tam, oj tam, zaraz "zmusiłem" :lol: ... na pewno sam z satysfakcją pogłębiłeś swoją i naszą wiedzę :pub:
Tylko jakoś nie widzę w powyższym zestawieniu jeszcze benzyny 1.5TSI :jaja:
Żeby nie było, że czekam na gotowe... tam chyba korek 05E103485C (do 31.12.2019) lub 05E103485J (od 01.01.2020)
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post23 cze 2020, 09:02

Dokładnie tak jak piszesz :pub:
W Golf MK7.5 (czytaj po faceliftingu, czyli od 2017)
1.5 DACA, DPBA, DADA, DPCA -> 05E-103-485-C (05E-103-485-J)
ale i nowy silnik 1,8 z nowym korkiem 06K-103-485-D:
1.8 CJSB -> 06K-103-485-C (06K-103-485-D)

Uzupełniłem również o kody silników z modelu MK7,5 ;)

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post26 cze 2020, 22:32

No i graty już prawie wszystkie skompletowane.
Graty do zrobienia instalacji przednich halogenów Led prawie już w komplecie:

Obrazek

Brakuje mi jeszcze specjalnych osłonek na wtyczkę i peszel, osłonki już zamówione ale nie było ich w magazynie głównym VW w PL i są ściągane z DE, mają być na poniedziałek.

Obrazek

Obrazek


Paczka z ASO VW z ostatnimi graty też już przyszła:

Obrazek


Graty od lakiernika już też odebrane:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Do kompletu żeby było wszystko, brakuje mi dedykowanej nakładki na rejestrację do zderzaka GTI/GTD, oraz do montażu progów, mocną dwustronną taśmę 3M, oraz klej do szyb, spojlerów Wurth-a.

Pewnie ok. wtorku zabieram się za montaż z położeniem wiązki halogenów :mrgreen:

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post28 cze 2020, 09:45

No i zderzak już złożony i czeka tylko do założenia.
Nie ukrywam że składałem taki pierwszy raz i nie obyło się bez pomyłem, np. wpiąłem na początku dolną maskownicę, którą trzeba montować na samym końcu i trzeba było wszystko rozpinać, a tam każda maskownica ma po 10-20 zapinek.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

Shreq

Sympatyk

  • Posty: 50
  • Rejestracja: 09 lut 2020, 11:58
  • Online: 4d 4h 46m 17s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Golf 7 Variant
  • Silnik: 1.4 TSI 150 CZDA
  • Lokalizacja: Krosno

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post28 cze 2020, 16:42

Będzie 👍, jeszcze jakieś dobre koło i zawias 😎
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post28 cze 2020, 19:28

Shreq dzięki :pub:
Tak będzie będzie, ale nie mam worka z pieniędzmi żeby wszystko zrobić na raz, a więc trzeba czasu żeby wszystko pokupować i założyć :lol:

Sprężyny będą Eibach E10-79-010-04-22
Obniżenie przód [mm] - 30 (inni piszą 35 mm a więc nie wiem)
Obniżenie tył [mm] - 30
Obciążenie oś przednia [kg] - 1075 kg
Obciążenie oś tylna [kg] - 1050 kg

A tu moja tabliczka z obciążeniem osi:

Obrazek


Co do alusków, to jeszcze tak bardzo się nie wgłębiałem bo ten etap zostawiam sobie na koniec, a więc pewnie za 1,5 roku najwcześniej i też nie wiem czy 17-ki czy 18-ki.

Teraz jestem na etapie szukania foteli z wersji GTD czyli z szarą nitką, ale nie chce jechać pół Polski po nie i nie chce wysyłkowo na palecie, a więc czekam jak coś się pojawi ciekawego w moim województwie do kupienia (tak żeby jeszcze spokojnie po nie samemu podskoczyć).
Trochę się łamię bo osoba od której kupiłem progi ma do sprzedania fotele od GTI czyli z czerwoną nitką i nawet w elektryce i mieszka w moim mieście (czytaj Wawa) do tego zadeklarowała się że jak bym je kupił to może mi je podwieś nawet pod sam dom i nie weźmie nawet złotówki.
No i nie wiem czy kupić je, a za jakiś czas po prostu wymienię na te z GTD, a te z GTI sprzedam, cena też jest spoko :roll:

Po siedzeniach najprawdopodobniej skupie się na tyle auta, jak pokazywałem cześć gratów już jest zakupiona:

Obrazek

A tył ma wyglądać tak (czyli Variant R przedlift):

Obrazek

A na koniec podniesienie ciut mocy i powinno być git.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline

Mimi

Nowicjusz

  • Posty: 15
  • Rejestracja: 10 cze 2017, 20:47
  • Online: 53d 1h 32m 46s
  • Auto: VW Golf VII
  • Silnik: 1.4 TSI 150KM

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post29 cze 2020, 06:30

Tomasz_W-wa pisze:Co do alusków, to jeszcze tak bardzo się nie wgłębiałem bo ten etap zostawiam sobie na koniec, a więc pewnie za 1,5 roku najwcześniej i też nie wiem czy 17-ki czy 18-ki.

Od razu leć w 19' najlepiej, sam teraz jeżdzę na 18', ale na przyszły sezon chce wrzucić 19', bo już za mało😅

Co do tylu to mógłbyś polecieć w GTI, bo przód i progi GTI, a tył R-ka, będzie wyglądał jak mieszaniec🙊 a poza tym to chyba nie było jeszcze GTI w kombi🤔
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post30 cze 2020, 17:34

Mimi co do Alusków to tak duże nie wchodzą w grę, ponieważ auto ma być autem rodzinnym i przy jeszcze założonych sprężynach Eibach i felgach 18, czy 19 auto by wyglądało Mega fajnie ale komfort z jazdy by był mega słaby (czytaj nie chce mieć aż tak twardego auta, musi być kompromis bo autem będą jeździły również moje dzieci).

Chodzi o MK7.0 przedlift 8-)
Co do przodu to o wiele bardziej podoba mi się zderzak od GTI/GTD niż od "R", dla mnie ten od R to ciut ładniejszy niż standardowy zderzak, rozumiem, że R-ka ma po bokach założone intercoolery i VW musiał tam zrobić otwory na chłodzenie ich, ale tym całkiem zepsuł wygląd przedniego zderzak no i nie mógł już założyć żadnych fajnych przednich halogenów LED. Dlatego wchodził w rachubę tylko ten od GTI/GTD.

Co do tyłu to zawsze podobał mi się Mega tył Variant-a R i nawet nie brałem pod uwagę nic innego ;)

Co do nakładek na progi to kolego się mylisz, to nie są nakładki od GTI tylko od R-ki.
Nakładki od GTI/GTD są to takie cienkie plastiki koloru czarnego (nawet nie lakierowane) i jak dla mnie to bida z nędzą.
A tak mniej więcej wyglądają:

Obrazek

Obrazek

A więc jak widzisz najlepszym wyborem progów były jednak te pełne i lakierowane od R-ki ;)

A teraz najlepsze.
Wczoraj odebrałem w końcu osłonki na kostki do halogenów, które mi szły z Niemiec i dokupiłem jeszcze kostki do skrajnych czujników, które zostały zabezpieczone specjalnymi pełnymi gumkami uszczelniającymi, tak żeby się nie dostawała woda i nie dochodziło do nalotów na pinach czujnika.
Czujniki są na razie założone ale nie podpięte, jest tak zrobione bo dopiero za jakiś czas będzie rozbudowa systemu parkowania z 4+4 na 6+6.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Instalację do halogenów Led starałem się zrobić jak oryginał, oczywiście wszystko robione na wymiar na samochodzie i oczywiście żadne lutowania itp.
przewody, peszel, piny, taśma płócienna TESA (jak dla mnie najlepsza) i zaciskarka do pinów.
Nie wygląda jak oryginał 8-)

Obrazek


Przy zdjęciu przedniego zderzaka okazało się że mam już założoną dolną belkę, nie raz jej nie montowano przy standardowym przednim zderzaku, zamontowana ma w kilku miejscach naloty rdzy, ale nie chciało mi się rozwiercać nity i zakładać Nową, może kiedyś indziej podmienię, a może się przyda w przyszłości jak będę wymieniał całe wzmocnienie pod radar ;)

Obrazek


A tak wygląda efekt końcowy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Muszę jeszcze podłączyć instalację do BCM-a i zakodować bo fotki robione z podłączonymi plusami do akumulatora (tak żeby fajniej wyglądało) :lol:

Jeszcze muszę zakupić przednią dedykowaną nakładkę na rejestrację do zderzaka GTI/GTD, oraz emblemat GTD na prawy błotnik, na lewy już leży i korci mnie żeby już nakleić, ale trochę słabo będzie wyglądać jak z jednej strony będzie a z drugiej nie :?

Obrazek

No i pewnie jak przód skończę do trzeba będzie zająć się montażem nakładek na progi ;)

A co do "mieszańca"to robię auto tak jak mi się najbardziej podoba" i tak pewnie z 2-5% ludzi będzie wiedziało że przedni zderzak jest od GTI/GTD a tył od R-ki jak zobaczy je na ulicy.
Mam pełną historię ze zdjęciami z montażu, a więc jak bym kiedyś sprzedawał auto już po całych modach to będzie widział kupujący że wymiana zderzaków nie była że auto miało dzwona tylko po prostu właściciel tak sobie modził :mrgreen:
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

Kamil96

Sympatyk

  • Posty: 84
  • Rejestracja: 12 sty 2020, 01:05
  • Online: 16d 5h 4m 25s
  • Auto: VW Scirocco R
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post30 cze 2020, 19:08

Fajnie działasz. Super się czyta z takimi szczegółowymi opisami. Oby tak dalej =D>
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post30 cze 2020, 22:34

Dzięki.
No własnie się zastanawiałem czy nie będą te opisy źle odebrane, że może się strasznie chwalę, ale nie taki mam w tym cel.
Jest to pokazanie dla ludzi mniej obeznanych w danym temacie co i jak i jakie rzeczy czy części trzeba by kupić, zrobić itp. jak by sami chcieli coś takiego zrobić.
Sam śledzę rożne fora i Polskie i zagraniczne i jestem bardzo szczęśliwy jak ktoś opisuje dany mod z wszystkimi aspektami, po prostu łatwiej jest go później wykonać samemu ;)


Co do modów to do Ciebie Kamil96 mi jeszcze daleko :lol:

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Offline
Awatar użytkownika

jarekgk

Forumowicz

  • Posty: 523
  • Rejestracja: 17 paź 2015, 05:28
  • Online: 59d 9m 31s
  • Pochwały: 31
  • Auto: VW GOLF VII i VII FL
  • Silnik: 2.0TDI CRLB 1.4 CZDA
  • Lokalizacja: łódzkie

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post01 lip 2020, 07:15

No Brawo Tomek w końcu zrobione. :)
Świetnie to wygląda, też muszę się pochylić nad zmiana przedniego zderzaka od GTD.
Co do felg to jak chcesz zachować odrobinę komfortu przy fajnym wyglądzie to zawias lekko w dół i felgi dijon 17 cali 7 cali szerokości, do tego dystanse moim zdaniem max 15 mm i będzie super.
Auto będzie wyglądało elegancko i w miarę komfortowo.
Z modów polecam jeszcze blind spot i asystent wyjazdu, w tym temacie mogę podpowiedzieć bo zrobiłem u siebie.
Offline
Awatar użytkownika

amargro

VIP

  • Posty: 477
  • Rejestracja: 09 sie 2016, 06:48
  • Online: 18d 21h 27m 41s
  • Pochwały: 58
  • Auto: VW Golf 7 DSG
  • Silnik: CZDA 1.4TSI 150KM
  • Lokalizacja: mazowieckie - WWL

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post01 lip 2020, 07:47

No teraz przód wygląda rasowo =D> ... inspirujące mody, a po tym jak rozczarował mnie po obejrzeniu Golf 8 (z czworaczków tej generacji, tylko Audi A3 do mnie przemawia - m.in. ze względu na to, że jako jedyny ma "analogowy" panel sterowania klimą, ale cena już nie), to wiem że swoim jeszcze jakiś czas pojeżdżę... i może też coś pomodzę :-k
Mamy do siebie blisko, to może kiedyś przy okazji na żywo bym obejrzał.
Co do wielkości felg, to podobnie jak Ty, stawiam też na komfort, nie tylko sam wygląd... ale fakt, że te fabryczne od wersji Comfortline do Twojego zamysłu idealne nie są... tak jak napisał kolega jarekgk, Dijon 17" mogłyby być optymalne.
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post23 lip 2020, 14:56

Dzięki chłopaki, na tą chwilę wymiana alusków nie wchodzi w grę i temat na następne lato.
Działam teraz nad wnętrzem auta.
Przymiarka siedzeń od GTE czyli z niebieską nitką i przeszyciami, no i chyba do niebieskich listew od R-ki są idealne.
Zobaczcie sami (przepraszam za jakość ale kręcone w garażu przy słabym oświetleniu i mój telefon już nie wyrabiał).

Obrazek






Na żywo wygląda to kilka razy lepiej, autko bardzo zyskuje w środku i na żywo wygląda to mega, można sobie zobaczyć jak wygląda auto w środku przy standardowym fotelu i tym od sportowej wersji.

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Ostatnio zmieniony 19 sie 2020, 22:14 przez Tomasz_W-wa, łącznie zmieniany 1 raz
Offline

Igorer

Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 28 maja 2020, 15:38
  • Online: 1d 2h 58m 31s
  • Auto: Golf VII Variant
  • Silnik: TSI 110KW DSG
  • Lokalizacja: Łódź

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post24 lip 2020, 11:08

Bardzo ładnie wygląda z tymi fotelami. One mają regulację wysokości przedniej części siedziska ?
Offline

Tomasz_W-wa

Forumowicz

  • Posty: 719
  • Rejestracja: 04 cze 2019, 16:42
  • Online: 15d 18h 50m 21s
  • Pochwały: 102
  • Auto: VW Golf 7 Variant
  • Silnik: CLHA
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf Variant 7.25 INDIVIDUAL - Tomasz_W-wa

Post24 lip 2020, 19:15

Jeżeli chodzi Ci o regulację odcinka lędźwiowego to wszystkie siedzenia od GTI/GTD/GTE/TCR/R/R-Line mają tylko niektóre zamiast manualnego maja elektryczne.

Tak jak pisałem, podmiana standardowych siedzeń na te sportowe, naprawdę odmienia środek, ale muszę dodać że mają one dość mocne trzymanie boczne, w drugim aucie też mam sportowe siedzenia (auto to Seat) i tak nie trzymają.
Z tego co widziałem kilka testów i co piszą ludzie to standardowe fotele na dłuższych trasach zaczynają być niewygodne.
Sam tego doświadczyłem ostatnio jak robiłem trasę jednego dnia WAW-KRK i z powrotem KRK-WAW i powiem że po któreś już godzinie w fotelu zacząłem odczuwać niewygodę i nie chodziło o zmęczenie czy coś w tym stylu.
Podobno te sportowe są bardziej wygodę niż te standardowe.
Założę pojeżdżę i zobaczę.

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość