Dzisiaj jest 21 lis 2024, 23:13


Zdjęcia, dyskusje, opinie dotyczące nowego Golfa VII

Pytania, porady, pogaduchy, ploty nietechniczne, które warto poruszyć publicznie.
Regulamin forum Pogaduchy, ploty, ciekawe informacje ...

Pamiętaj:
  1. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  2. Obowiązują zasady opisane w ramach Regulaminu forum

Czy podoba ci się nowy Volkswagen Golf 7

Tak
31
74%
Nie
7
17%
Nie wiem
4
10%
 
Liczba głosów : 42

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post03 wrz 2012, 16:00

jeszcze jeden dzień i wszystko będzie jasne!


Według opinii dziennikarzy tygodnika Auto Bild nowy VW Golf VII stanowi znaczny krok do przodu i co najważniejsze będzie tańszy od swojego poprzednika. W wersji podstawowej ma kosztować 16,5 tys. euro w Niemczech. Tyle kosztował w momencie wprowadzenia do sprzedaży VW Golf VI, ale obecnie jego wersja podstawowa jest droższa o 475 euro.
Offline

skajar

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 01 wrz 2012, 20:48
  • Online: 0s
  • Lokalizacja: Kolobrzeg

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post03 wrz 2012, 21:13

I teraz nie będę wiedział co zrobić. Do końca września chciałem kupić Golfa 6. A teraz wychodzi 7.. opłaca się czekać i kupić 7? Na początku będą wychodzić wady fabryczne itp. A golf 6 jest już "sprawdzony". Muszę to od nowa przemyśleć..
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post03 wrz 2012, 22:30

przecież masz 2 lata gwarancji producenta, a do tego dokupujesz ubezpieczenie od kosztów naprawa i masz 5 lat względnego spokoju. Jeżeli chcesz to możesz jeszcze sobie wykupić program excellente i przez 7 lat jeździsz bez obaw ;)


O 22:00 PREMIERA GOLFA VII :D
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 12:06

Niby oficjalne bo niby wyciekło - tak oni twierdzą pierwsze-zdjecia-vw-golfa-vii

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Oj to mi się nie będzie podobało, już w naszych ESP ogranicza mocno zabawę, a co dopiero brak wajchy, niezła wajcha ;)
Niestety, wraz z siódmą generacją w zapomnienie poszedł klasyczny hamulec ręczny z wajchą, a w jego miejsce pojawił się po prostu guzik hamulca elektrycznego. Pozwoliło to na zaoszczędzenie miejsca na konsoli środkowej i zastosowanie większych schowków oraz wnęk na napoje.


Ale podsumowanie artykułu jest słuszne ;)
I jak zwykle w przypadku tego modelu, na koniec ciśnie się na usta jedno stwierdzenie – będzie hit. Chyba że Golf nagle zacznie wyglądać, jak nie Golf, w co akurat mocno wątpię!
My TSI
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 12:41

Te tylne światła bardziej mi się podobają od tych w naszym. Wnętrze też jest nawet ok, o ile takie będzie. Brak ręcznego mi nie przeszkadza, bo do latania bokami mam stare auto ;) Byle tylko przód nie wyglądał tak jak tam pokazany kilka dni temu w auto bildzie, bo będzie klapa. Wrzucone przez Ciebie zdjęcia pokrywają się z tymi w autobildzie.
Offline
Awatar użytkownika

Uncle Peter

Sympatyk

  • Posty: 88
  • Rejestracja: 25 lip 2012, 17:30
  • Online: 14h 54m 46s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAXA
  • Lokalizacja: WM

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 15:05

Kakaruto te fotki już są na pierwszej stronie, tylko nie powiększone jak u Ciebie, wrzucał je lynx07 :bylo:
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 15:13

Hahah faktycznie, czyli duże prawdopodobieństwo że to kolejna ściema - no nic czekamy do wieczora ;)
My TSI
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 15:35

Wrzucałem to już kilka dni temu, więc może jednak coś w tym jest

http://www.autobild.de/bilder/bilder-aus-auto-bild-35-2012-1944737.html#bild5

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

Uncle Peter

Sympatyk

  • Posty: 88
  • Rejestracja: 25 lip 2012, 17:30
  • Online: 14h 54m 46s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAXA
  • Lokalizacja: WM

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 16:30

Jeśli to prawda to słabo z przodu

http://www.turboimagehost.com/p/1311322 ... 5.jpg.html

super w środku

http://www.turboimagehost.com/p/1311323 ... 1.jpg.html

i jakoś dziwacznie z tyłu

http://www.autowp.ru/pictures/volkswage ... oor_50.jpg

chociaż tu jakby lepiej

http://www.autowp.ru/pictures/volkswage ... oor_44.jpg

tu ładnie wyszło
http://www.autowp.ru/pictures/volkswage ... door_4.jpg

To niby już oficjalne zdjęcia. Ogólnie nie jest źle, poczekamy na galerię na netcarshow.
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 17:19

Liczyłem na coś więcej :/ Przód to polo z domieszką golfa.. Wnętrze super.
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 17:39

Jeśli ten tył naprawdę tak wygląda to nędza... Kojarzy mi się ze Stilo...

Ale bezpieczniej poczekać z ocenami, aż będzie można zobaczyć siódemkę na żywo.
Offline
Awatar użytkownika

tomekb29

Stały Bywalec

  • Posty: 439
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 11:39
  • Online: 23h 21m 45s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf
  • Silnik: 1.4 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 19:29



Ta szybka przy lusterku zewnętrznym ...dramat, czekam na oficjalne nie uwierzę póki nie dotknę :) imię zobowizuje

Pozdro
Offline

barthez

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 sie 2012, 08:17
  • Online: 13m 22s
  • Auto: VW golf 6
  • Silnik: 2.0 tsi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 21:33

Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 21:36

No to chyba mamy oficjalne foty:

źródło: http://www.insideline.com

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i środek na bogato - bardzo mi się podoba
Obrazek

Mam mieszane uczucia, szczególnie jeżeli chodzi o tył, ale środek nadrabia te drobne niedociągnięcia rufki.


A z profilu jest taki jak być powinien

Obrazek
Obrazek




My TSI
Offline
Awatar użytkownika

zbych_u

Aktywny

  • Posty: 195
  • Rejestracja: 22 maja 2012, 21:18
  • Online: 24d 12h 9m 32s
  • Auto: Passat B7
  • Silnik: CFFB 2.0 TDI 140KM
  • Lokalizacja: opolszczyzna

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post04 wrz 2012, 22:09

A ja wyszperałem coś takiego:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Całkiem nie źle, ale to plastikowe aluminium w okół zegarów to kicha.
Offline
Awatar użytkownika

zbych_u

Aktywny

  • Posty: 195
  • Rejestracja: 22 maja 2012, 21:18
  • Online: 24d 12h 9m 32s
  • Auto: Passat B7
  • Silnik: CFFB 2.0 TDI 140KM
  • Lokalizacja: opolszczyzna

Re: Zdjęcia Golfa VII

Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post05 wrz 2012, 07:51

2013 VW Golf Mk7 Interior


2013 VW Golf Exterior



Kilka dużych zdjęć:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


cennik - zobaczymy za niedługo na ile oficjalny ;)

Obrazek
cennik wybranych gadżetów w euro:
  • dodatkowe drzwi 900e
  • dodatkowe poduszki powietrzne z tyłu 355e
  • pakiet skórzany 1990e
  • panoramiczny dach 1050e
  • najtańsze audio 450e
  • ksenony 850e
  • DCC 990e
  • ACC 550e
  • rozpoznawanie pasa ruchu 710e
  • rozpoznawanie znaków 320e
My TSI
Offline

barthez

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 28 sie 2012, 08:17
  • Online: 13m 22s
  • Auto: VW golf 6
  • Silnik: 2.0 tsi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post05 wrz 2012, 09:39

Polska cena za podstawowy model 59.990 pln. To znaczy, że importer przyjął przelicznik euro do złotówki w golfie 7 na 3,5 pln za euro.

Wystarczy Pi razy oko na obliczanie ceny samochodu i opcji.

Ten 1.4 tsi jest z odłaczanymi cylindrami i z tego co wiem juz na pasku a nie łańcuchu :)

No i ma 140 km :)

Btw na vw.de jest konfigurator golfa 7 i cennik opcji. Duza Navi kolo 2300 euro :P
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post05 wrz 2012, 10:08

no tak, ale na kazdym jednym foto jest opcja najlepiej wyspoazona.. a wyobrazcie sobie takiego golfa na 15" stalowych kolach, albo 16" aluminium.. do tego alcantara w srodku, przod od polo, tyl od passata.. jak dla mnie to srednio to wyglada..
kazde auto w najbogatszej wersji przyciagnie oko..
Offline
Awatar użytkownika

kakaruto

Mieszkaniec

  • Posty: 1927
  • Rejestracja: 27 lut 2012, 22:57
  • Online: 91d 17h 26m 3s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Golf 6
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Silesia

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post05 wrz 2012, 11:23

To już pewne. Za najtańszą wersję króla kompaktów trzeba zapłacić 59 990 zł. To mniej niż bazowa wersja obecnej generacji. Czy niższa cena, elektroniczne gadżety, oszczędne silniki i większe, choć nadal zachowawcze, nadwozie to sposób Volkswagena na ciężkie czasy?

Być może. Jeżeli od ceny najnowszego Golfa odejmiemy bogatsze wyposażenie seryjne (m.in. radio z 5-calowym ekranem dotykowym, hamulec wielokolizyjny, XDS, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold, czy system Start-Stop), okaże się, że różnica w cenie byłaby jeszcze większa.

Auto z podstawowym silnikiem z silnikiem 1.2 85 KM ma zużywać średnio 4,9 l/100 km. W wersji wysokoprężnej (TDI) spalanie nie ma przekraczać 3,8 l/100 km. Na tym nie koniec. Najbardziej oszczędny w gamie będzie Golf BlueMotion: dzięki zastosowaniu różnego rodzaju wspomagaczy i aerodynamicznych rozwiązań, spalanie będzie jeszcze niższe - 3,2 litra oleju napędowego na 100 km, czyli 85 g/km CO2.

Czy to możliwe? Na papierze owszem. W praktyce będzie to trudne do zrealizowania. Obiecujemy jednak, że gdy Golf VII trafi w nasze ręce, sprawdzimy ile w rzeczywistości potrzebuje paliwa. Już dzisiaj możemy jednak zdradzić, że wszystkie silniki benzynowe wykorzystywane w aucie pracują w technologii TSI (z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem). Wszystkie, jak na razie, są czterocylindrowe z czterema zaworami na cylinder i mają moc 85 KM i 140 KM.

Najmocniejszy, wyposażony będzie w technologię ACT (aktywny system zarządzania pracą cylindrów). Zasada jest prosta i znana z silników wykorzystywanych w innych modelach koncernu (Audi A1 lub A3). Przy niskich i średnich obciążeniach dwa cylindry są odłączane, co obniża spalanie w znormalizowanym cyklu europejskim o 0,4 l/100 km. Odłączanie cylindrów jest aktywne w zakresie prędkości obrotowych między 1400 a 4000 obr./min i przy momentach obrotowych poniżej 85 Nm.

Co z Dieslami? Czterocylindrowe silniki wysokoprężne z czterema zaworami na cylinder i bezpośrednim wtryskiem będą miały moc 105 KM i 150 KM. Podstawowy model TDI o mocy 105 KM, wedle zapewnień producenta, zużywa średnio tylko 3,8 l/100 km, mocniejszy 4,1 l/100 km.

Golf zgodnie z tendencją urósł. Zmieniły się też jego proporcje. Jest o 5,6 cm dłuższy (425,5 cm) o 1,3 cm szerszy i ma o 5,9 cm większy rozstaw osi (263,7 cm). Ponieważ przednie koła są przesunięte do przodu o 4,3 cm, rozstaw kół osi przedniej wzrósł o 8 mm, a tylnej o 6 mm proporcje stały się bardziej sportowe, poprawiło się zachowanie w przypadku zderzenia i możliwe było powiększenie przestrzeni wewnątrz auta. Równocześnie nadwozie jest o 2,8 cm niższe (142,5 cm), ale odległość między siedziskiem a podsufitką pozostała niezmieniona. Mniejsza wysokość poprawiła aerodynamikę; powierzchnia czołowa Golfa jest o 0,03 m2 mniejsza, a współczynnik oporu powietrza zmniejszył się o 10 procent.

Pasażerowie siedzący z tyłu mają teraz o 1,5 cm więcej miejsca na nogi, na ramiona (+3,0 cm). Na papierze może i to niewiele, w praktyce całkiem sporo. Więcej miejsca jest także na przednich fotelach i w bagażniku (+ 30 litrów).

Elektroniczny zawrót głowy
Przypuszczaliśmy także, że nowy Golf naszpikowany będzie elektronicznymi wspomagaczami kierowcy i elektronicznymi gadżetami. Mieliśmy rację. W wyposażeniu seryjnym nie zabraknie ekranu dotykowego różnej wielkości w zależności od wersji wyposażenia i modelu. Dopłaty wymagać będzie jednak zupełnie nowy system Infotainment i Entertainment z reagującym na zbliżenie ręki ekranem dotykowym.

Auto seryjnie będzie wyposażone w hamulec wielokolizyjny. Dopłaty wymagać będą aktywny system ochrony pasażerów PreCrash, aktywny tempomat z regulacją odległości ACC, systemem Front Assist i funkcją awaryjnego hamowania w mieście, Park Assist drugiej generacji, duże wyświetlacze dotykowe oraz ergonomiczne fotele..

Z długiej listy opcji wybierać będzie można adaptacyjne reflektory, system rozpoznawania znaków oraz system wykrywania zmęczenia kierowcy. Na tym nie koniec. W najnowszym Golfie (za dopłatą) zastosowano także progresywny układ kierowniczy. Przy manewrowaniu i parkowaniu redukuje on siłę potrzebną do skrętu kierownicy. Na krętych drogach z kolei usztywnia i wyczula układ.

Dzięki modułowej płycie podłogowej MQB, inżynierowie mieli łatwość implementowania do Golfa technologii zarezerwowanej do tej pory dla większych i droższych modeli. Przykład? Coś na kształt aktywnego zawieszenia i personalizacji ustawień poszczególnych układów auta. Do wyboru są cztery profile jazdy, a w połączeniu z DCC (dostępną w opcji adaptacyjną regulacją zawieszenia) pięć: Eco, Sport, Normal, Individual oraz Comfort. W profilu Eco układ zarządzania pracą silnika, klimatyzacja i pozostałe układy dodatkowe są sterowane w sposób optymalny pod kątem zużycia paliwa.

Ponadto auta ze skrzynią DSG w trybie Eco mają funkcję "żeglowania" - gdy kierowca zdejmie nogę z pedału gazu dwusprzęgłowa skrzynia biegów odłączy silnik, który będzie pracował na biegu jałowym. W ten sposób przy odpowiednim sposobie jazdy możliwe jest optymalne wykorzystanie energii kinetycznej Golfa.

Walka z masą
Modułowa konstrukcja auta to także zmniejszenie masy samochodu. W sumie zaoszczędzono 100 kilogramów. Gdzie? Najłatwiej odpowiedzieć wszędzie. Jeżeli podzielimy Golfa na poszczególne grupy: układy elektryczne, wyposażenie dodatkowe, silniki, podwozie i elementy nadwozia, zaoszczędzone 100 kilogramów rozkłada się następująco:
- 6,0 kg układy elektryczne,
- 40,0 kg silniki,
- 26,0 kg podwozie,
- 37,0 kg elementy nadwozia.

Oszczędności szukano także w elementach nadwozia. Razem dało to redukcję 37 kg:
- 0,4 kg tablica rozdzielcza,
- 1,4 kg poprzeczny nośnik modułów,
- 2,7 kg klimatyzacja,
- 7,0 kg przednie i tylne siedzenia,
- 23,0 kg karoseria,
- 2,5 kg inne.

Na razie tyle teorii. Sylwetkę auta można oglądać na pierwszych oficjalnych zdjęciach. Czekamy na pierwszą jazdę. Auto do sprzedaży trafi 17 września. Dostępne będzie w trzech wersjach wyposażenia.


źródło Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny
My TSI
Offline
Awatar użytkownika

tomekb29

Stały Bywalec

  • Posty: 439
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 11:39
  • Online: 23h 21m 45s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf
  • Silnik: 1.4 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post05 wrz 2012, 12:45

W niemieckim konfiguratorze Highline 24 tys euro, w serii koła 17 cali, ksenon bez led, czujniki cisnienia,itd. warto spojrzec wszystkiego nie pamiętam ...
Mi przypadł do gustu, poza ta małą szybką obok lusterek zewnętrznych o których wspomniałem w innym poscie. Wnętrze powala, przetłoczenie maski drzwi i zderzaka super, także przetłoczenia na dachu :)Przód i tył lepszy niż MK6, ktoś zarzucie że brak rewolucji, nie zmianie się drastycznie wizerunku auta , które sie świetnie sprzedaje :D Poza tym za każdym razem jak patrzę to coraz bardziej mi sie podoba :) Jak juz się uporam ze sprzedażą swojego to zamawiam ....


Pozdro
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: Zdjęcia dyskusję opinie dotyczące nowego Golfa VII

Post05 wrz 2012, 14:30

Mnie też się coraz bardziej zaczyna podobać :D O ile dobrze pamiętam ,to MK 6 było w tej samej cenie w de, a tutaj proszę jak poszli z wyposażeniem .Ciekawe jak będzie w pl. Właśnie sobie zrobiłem na konfiguratorze swojego mk6 i okazało się, że podrożał przez te 2 lata o prawie 5tyś zł.
Offline

mistrz

Sympatyk

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 07 maja 2012, 15:09
  • Online: 6h 8m 57s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 160KM
  • Lokalizacja: Stolica

Odp: Zdjęcia dyskusję opinie dotyczące nowego Golfa VII

Post05 wrz 2012, 18:04

Środek bomba, ale na zewnątrz to hmm MK6 nie ma się kompletnie czego wstydzić. No i na razie szkoda, że max to 140km w benzynie. Ciekawe kiedy dadzą mocniejsze 1.4

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300T za pomocą Tapatalk 2
Offline

mich

Stały Bywalec

  • Posty: 468
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 15:06
  • Online: 4d 18h 35m 38s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: 1.4 122 TSI

Re: Zdjęcia dyskusję opinie dotyczące nowego Golfa VII

Post05 wrz 2012, 19:03

Oby było to nowe 1.8 TSI 180 KM , które jest w A3 i A4.
Offline
Awatar użytkownika

tomekb29

Stały Bywalec

  • Posty: 439
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 11:39
  • Online: 23h 21m 45s
  • Pochwały: 2
  • Auto: VW Golf
  • Silnik: 1.4 TSI

Re: Zdjęcia Golfa VII

Post05 wrz 2012, 20:06

tomekb29 pisze:W niemieckim konfiguratorze Highline 24 tys euro, w serii koła 17 cali, ksenon bez led, czujniki cisnienia,itd. warto spojrzec wszystkiego nie pamiętam ...
Mi przypadł do gustu, poza ta małą szybką obok lusterek zewnętrznych o których wspomniałem w innym poscie. Wnętrze powala, przetłoczenie maski drzwi i zderzaka super, także przetłoczenia na dachu :)Przód i tył lepszy niż MK6, ktoś zarzucie że brak rewolucji, nie zmianie się drastycznie wizerunku auta , które sie świetnie sprzedaje :D Poza tym za każdym razem jak patrzę to coraz bardziej mi sie podoba :) Jak juz się uporam ze sprzedażą swojego to zamawiam ....


Pozdro



Zapomniałem dopisać.... kształt klapki wlewu paliwa .. bomba :D

i jeszcze kilka fotek, wnętrzem jestem zauroczony :)

http://moto.wp.pl/kat,123,title,Volkswa ... caid=1f1dd

Pozdro
PoprzedniaNastępna

Wróć do Hydepark

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość