TomRS pisze:Witam,
Mógłbyś w skrócie przetłumaczyć ten angielski tekst ? Mam od piątku ten sam problem z autem co Kozo, tylko check jeszcze nie zaczął migać
Najważniejsze z tego dla nas są te dane :
Wersje map ECU
Wk39/2010 - "24s4 Issue 1" Work shop campaign released in UK/Europe as G5859 M./G5860 DSG (no 35'C warm-up correction).
....................................{Australian release May 2010.}
Wk48/2010 - "24s4 Issue 2" Incorporates 24s4 issue1 and 35'C warm-up misfire in dry air (less then 20% humidity) above 20'C
....................................Released as 0888 M./8913 DSG.
Wk35/2011 - "24s4 Issue 3" Incorporates 24s4 issue 1 & 2 and poor cabin heating performance/engine does not get warm,
....................................manual gearbox /clutch jerking.
....................................Released as 1676 M./9256 DSG.
Wk37/2011 - "24s4 Issue 3a DSG only" Incorporates 24s4 issue 1, 2 & 3 and another tweak for engine warm-up misfire at 35'C coolant
................................................temperature.
................................................Released as 9660 DSG only.
Na początku wgrali nam 24s4 w wersji "issue 1" i jak widać poprawili jedno a spieprzyli drugie. Później byłem przez przypadek i wgrali mi 8913 czyli w wersji "issue 2" i widać że nie można było odpuszczać tematu gdyż to jeszcze nie było to. Ile razy pisałem że mój silnik słabo się rozgrzewa w zimie i jak widać była na to kolejna łata, jak i problemy ze sprzęgłem. Teraz to trzeba zrobić wszystko aby wgrali to "9660" najlepiej do nowego silnika
Koleś tam twierdzi (tak ja to rozumiem) że poprawia pracę silnika regulując "wielkość" przerwy w świecach, że nawet to jest źle dobrane.
Rocznika 2011 to nie dotyczy bo przede wszystkim samochody te już widocznie wychodzą z nową wersją softu która wreszcie tak steruje pracą silnika aby nic się nie spieprzyło.