Arek_VI pisze:Taka logika prowadzi do wniosku, że lepiej mieć chooyowe hamulce - jak większość
Witam Arku
Taka logika prowadzi do niczego.
Wiekszosc ludzi patrzy tylko jak to wzwiekszyc moc silnika I zapomina o jak zesz istotnych zeczach jak hamulce.
Musze przyznac ze ktokolwiek powie ze Golf (niewazne czy mk4 czy mk6) ma dobre hamulce to powiem ze nigdy niejechal utem z zamontowanymi hamulcami Brembo.
Jezeli ktokolwiek by sie przejechal np. w golfie z zaciskami brembo to nastepyna zecza jaka by sobie kupil to wlasnie hamulce.
Ja sam mialem pare przypadkow gdzie wiem ze jak bym mial standardowe hamulce na moim golfie to ato bylo by juz dawno na szrocie a ja moze I bym dzisiaj niesiedzial przed kompem I pisal do was.
Ktokolwiek ma zchipowany silnik (mowa tu glownie o silnikach turbo) to powinine co najmiej zaopatrzyc sie w dobre klocki. Mowa tu o klockach jak ferodo Ds2500, Brembo hp2000, Pagid RS. Tarcze tez powinny bys lepszej jakosci I najlepiej nacinane zeby zbieraly sliska warstwe z klockow I gazy mialy gdzie uciekac. Podczas hamowania gdzie tarcza jest goraca na klockach powstaje cienka warsta powodujaca slizganie sie klockow po tarczy a nie hamowanie. Nacinane tarcze powoduja zninanie tej powloki I za kazdym razem jak hamujecie to macie pewnosc ze wykozystujecie co macie w 100%.
Szkoda ze jestem 1500km od was bo milo bym sie z wami spotkal i mielibyscie mozliwosc przejechania sie moim golfem z 6tloczkowymi hamulcami od Cayenne.
Krutko powiem ze dobre hamulce daje taka samo radosc jak extra 60 bhp.
Pozdrowienia
Tomasz