Dobra rada dla wszystkich użytkowników CAVD. Już gdzieś wklejałem tutaj tą tabelkę, ale zrobię to jeszcze raz (nie pamiętam skąd ją mam ale była zaskoczeniem dla ASO). Chodzi o soft sterujący pracą silnika (przede wszystkim pracą wtrysków). Musicie jechać do ASO i zgwałcić ich na wgranie najnowszego jaki jest dostępny :
Wersje map ECU :
Wk39/2010 - "24s4 Issue 1" Work shop campaign released in UK/Europe as G5859 M./G5860 DSG (no 35'C warm-up correction). {Australian release May 2010.}
Wk48/2010 - "24s4 Issue 2" Incorporates 24s4 issue1 and 35'C warm-up misfire in dry air (less then 20% humidity) above 20'C. Released as 0888 M./8913 DSG.
Wk35/2011 - "24s4 Issue 3" Incorporates 24s4 issue 1 & 2 and poor cabin heating performance/engine does not get warm,
manual gearbox /clutch jerking. Released as 1676 M./9256 DSG.
Wk37/2011 - "24s4 Issue 3a DSG only" Incorporates 24s4 issue 1, 2 & 3 and another tweak for engine warm-up misfire at 35'C coolant temperature. Released as 9660 DSG only.
Ponad rok temu jako poprawkę zapodali mi 8913 (DSG) i jak wiecie nie pomógł on za wiele. Zgodnie z tą tabelką sami doszli do jeszcze 2 poprawek które przeciwdziałają "wypadaniom zapłonów" w różnych zauważonych momentach-> właśnie one wpływają na to co się dzieje z tymi silnikami. Jak widać poprawka nr 3 jest ciekawa - właśnie narzekałem na szybkość rozgrzewania się silnika w zimie, a tu proszę i jeszcze ma związek z szarpiącym sprzęgłem (!!!) - ciekawe. Tak więc pokazuje to elektrykowi w ASO a on się pyta skąd mam tą rozpiskę, bo ERWIN pokazuje do dnia dzisiejszego że najnowsza to jest 8913 (dla mnie) i gdybym się tym nie zajął to dalej bym na nim jeździł - prawie wymusiłem aby gościu podpiął jeszcze raz pod aktualizację po wymianie silnika i bingo, zaciągnął 9660 i tak oto jeźdzę na niej i mam nadzieję że to będzie koniec tej historii. Więc piszę to jako przestrogę abyście lepiej nie zajmowali się "emblematami" czy innymi pierdołami tylko jak chcecie dojechać na wakacje i cieszyć się długo z silnika to czym prędzej do ASO bo oni nawet o tym nie wiedzą
(dla DSG 9660 a bez DSG 1676 M)