Stały Bywalec
- Posty: 301
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 14:54
- Online: 1d 14h 6m 42s
- Pochwały: 17
- Auto: Golf 6
- Silnik: 1.4 TSI 122KM
- Lokalizacja: Festung Breslau
caxa pisze:sebkoch pisze:Nieźle. Mnie po postoju ponad 2 doby jak odpalę to słyszę łańcuch przez ok 2s. jak uderza o obudowę. Dodatkowo dziś odpalił dopiero za 3 razem przy pierwszych dwóch był jakiś dziwny odgłos. Muszę podpiąć kabel i zobaczyć czy coś zostało w logach.
U mnie podobny objaw: po dwóch dniach postoju, odpaliła za 3 razem (musiałem wymusić rozruch "gazem" bo pewnie i za trzecim by nie odpalił). Co do odgłosów to mam ich trochę: kilkusekundowy rechot przy odpaleniu i stukanie dochodzące ze skrzyni/sprzęgła przy pracującym zimnym silniku. Nie wiem co mam z tym dalej robić? Sebkoch sprawdź logi, please.
@caxa
@sebkoch
czy problem z odpalaniem był u was w 100% skorelowany z rorządem?
Po problemie z odpaleniem vcds pokazał coś w logach?
Do chwili obecnej nie było / nie ma żadnych stuków i chrobotów przy odpalaniu (innych niż ma zdrowa caxa)
Wczoraj w południe odpaliłem go na na kilkanaście sekund - wyjechałem z garażu, żeby wjechać amarokiem z toną eokgroszku na pace.
Po rozładunku (który mi "chwilę" zajął) znowu odpaliłem go na kilkanaście sekund, żeby wjechać z powrotem do garażu.
Dzisiaj rano wsiadam w garażu do auta, odpalam i po sekundzie golf zgasł. Odpalił dopiero za czwartym razem z gazem w podłodze. Pojechałem pozałatwiać sprawy (circa 70 kilometrów). Jak wróciłem do domu podłączyłem vcds - błędów brak. Na chwile obecną odpala normalnie.
Rozrusznik jak nie mógł odpalić kręcił normalnie (co nie wskazuje raczej na aku, chociaż aku ma już ponad 4 lata)
Teraz się zastanawiam, czy go wczoraj paliwo nie zalało, przy dwukrotnym krótkim odpaleniu (na dworze 4, w garażu ok. 8 stopni - zimny dawkę początkową paliwa ma dużo większą, a nie pozwoliłem mu się nagrzać).
Mogła się też woda wytrącić w paliwie (ostatnie dwa tygodnie jeździłem tylko 3 razy).
Ewentualnie zastanawiam się, czy delikatnie padające aku nie zblokowałoby mi immo, ale co miałoby do rzeczy odpalenie z gazem w podłodze - przy zablokowanym immo mógłbym sobie pompować ile wlezie.
Rok produkcji 2010 (październik), więc niby nastawnik powinien być zmodernizowany (wg urban/aso legend).
Z drugiej strony w związku z tym co pisał Arek, że ASO do 100 tyś kilometrów wykazuje gwarancję dobrej woli, zastanawiam się czy nie wstawić do nich auta, bo na liczniku mam 94 tyś.
Auto na bieżąco serwisuje w ASO więc nie powinni robić trudności.
Zmieniał ktoś nastawnik rozrząd w modelach po 2010 roku?
Jakieś koncepcje?
Szykować $?
Wiadomo, że jak pojadę do ASO to nawet jak będzie ok, zaproponują zostawienie u nich gotówki.
jest - nasze-auta/golf-6-1-4-tsi-caxa-2010-12-t262.html
były: Audi V8 D11 4.2 280 HP, Audi A4 B6 2.5 TDI QUATTRO 180 HP, Audi B4 1.9 TDI 90 HP, Audi B4 2.3 NG 130 HP, Ford Escort 1.6 mk5 90 HP, Ford Sierra 1.8 mk2 80 HP