Shreq pisze:Jak Ci się sprawują te żarniki? Jak świecą porównując do standardowych? Auto mam wyprodukowane w ostatnim kwartale 2016, ale ma już przejechane lekko powyżej 115 tys. km i powiem szczerze, że bixenon skrętny w Golfie 7 nie jest potęgą na drodze. Wiadomo, że dużo lepiej świecą niż halogen, ale czuję jakiś niedosyt 😉. Miałem kiedyś Octavię 2 z xenonem i mam wrażenie, że chyba dawały mocniejsze światło. Zastanawiam się powoli nad tymi żarnikami co masz u siebie albo Osram CBI. Masz jakieś doświadczenie?
Cześć...
Nie mam jakiegoś wielkiego doświadczenia w żarnikach. Kiedyś testowałem różne H7 bo chodziło mi o białe światło. Ale powiem tak... w poprzednim Golfie 6 zmieniając żarniki z oryginalnych Osram Xenarc wymieniłem na te z Osram CBI. I nie byłem do końca zadowolony. Owszem, dawały bielsze światło, ale juz na mokrym asfalcie to światło sie odbijało. I zasięg światła tez pozostawiał do życzenia. Po pół roku jazdy zmieniłem na Philips Xtreme Viosion... było lepiej z zasięgiem, ale barwa światła nie bieluśka, a standardowa 4300 k.
Teraz w siódemce żarniki mi sie juz kończyły, wiec przy zdjętym zderzaku by to dobry moment na zmianę... Porównywałem Osram i Philips tym bardziej, ze oryginalnie były założone philips. Ale zdecydowałem jednak na te Osram Laser i póki co, nie żałuje. Światło jest nieco bielsze niż standardowo, zasięg potężny, a przy dynamicznych światłach różnica jest znaczna w porównaniu z tym, co było. Miałem tez okazje przeststować je juz na mokrym... i... dają radę.
Kosztują, ale przynajmniej wiem, ze spełniają moje oczekiwania.
-- 26 sie 2020, 09:10 --
A jak w praktyce ze stabilnością zamontowania poliftowej atrapy do przedliftowego zderzaka?
Bo jak sam zgłębiałem temat dołożenia radaru w znaczku, to poliftowa:
- nie ma tych "zębów" wchodzących w otwory w zderzaku przedliftowym
- i jest trochę cofnięta - nie licuje się ze szkłem reflektora tak jak przedliftowa:
Hej...
W praktyce wygląda to tak;
W moim przypadku jest stabilny. To nie tylko kwestia "zębów", ale także wyżłobienia w zderzaku miejsca na listwy z grila przedlistowego. Ja zrobiłem to tak, ze ze zniszczonego grila który za darmo zabrałem ze szrotu bez względu z jakiej wersji golfa, uciąłem samą dolna listwę do której należą "zęby" i taki sam płaski pasek który także idealnie wypełnia to to wyżłobienie w zderzaku przykleiłem do grila poliftowego. Oczywiście wszystko dokładnie wymierzając.
Także stabilny jest dokładnie tak, jak przedni.
Natomiast co do cofnięcia... to kwestia gustu. Można to tak zrobić, ze tego cofnięcia nawet sie nie zauważa. Licuje sie srebrna listwa, dół grilla, natomiast góra płynnie wchodzi w całość.
U mnie wygląda to tak;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.