Cześć wszystkim
Przed dwoma tygodniami, w trakcie długo wyczekiwanego urlopu wreszcie zająłem się zmianą radarów z 5Q0907686B na 2Q0907686B pod tylnym zderzakiem, a odpowiadającym za zmianę asystenta pasa ruchu i kontrolowany wyjazd/cofanie, popularnie zwany Blind Spot Side i Rear Assist.
Ponieważ w szybie od pół roku pracuje i świetnie się spisuje kamera 2Q0980653C, zmiana radarów nie tylko dodaje dodatkową funkcje pre crash nawet w czasie postoju np. w korkach, czy możliwość regulowania intensywności świecenia diody w lusterkach, ale nade wszystko czulej i stabilniej pracuje z uruchomionym Travel Assist, lub bez jego włączenia - niezależnie.
Wydłużony został metraż wykrywania pojazdów, inny logarytm przeliczania odległości, prędkości i czasu zbliżających się pojazdów, lepiej pracuje nocą i zdecydowanie lepiej wykrywa rowerzystów czy biegaczy. W mieście pośród tramwajów, motocyklistów czy rowerzystów jest baaaardzo pomocny.
Jeżdzę już dwa tygodnie i jestem mega zadowolony. Naturalnie trzeba było poprzez Odis wgrać odpowiednia parametryzację, troszkę go przekodować /
uwaga! vcds -em nie jesteśmy już w stanie w tych radarach zrobić ani kodowania, ani adaptacji. Jak zresztą w większości nowych sterownikach / - ponieważ radary trafiły do mnie zupełnie nowe, nigdy wcześniej nie zakładane w samochodzie / Dziękuję Karolu za ten prezent /.
Poniżej kilka fotek podczas zmiany, a także po parametryzacji, kodowaniu i adaptacji.
Oczywiście zero błędów we wszystkich sterownikach. Dziękuję.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.