Wymieniłem w miedzy czasie olej (millers) i filtry knechta ale nie będę wrzucać zdjęcia oleju i filtrów..bo wszyscy wiedzą jak wyglądała a dwa już chyba o tym pisałem

w międzyczasie skompletowałem kilka gratów pod stage III
zestaw do przeniesienia akumulatora do bagażnika... ten już przeniosłem... wszystko na oryginalnych mocowaniach w oryginalnych miejscach....jak ja kocham jak wszystko pasuje
dolot TTS i zawór regulujący ciśnienie paliwa z Audi RS4

stara vs nowa

zamówiłem nowy cooler z Audi S3 z ASO (dzięki Norbert)

wszystko miało niby pasować...a nie do końca...ale już wszystko siedzi na miejscu

z compsportu przyszla obudowa przepływki pod obudowę filtra powietrza rs3/r32

dolot TTS/r32 pasował praktycznie plug'N'Play

po założeniu wszystkiego chciałem sprawdzić ile faktycznie koni jest w aucie, gdyż stage II robił
pierwszy właściciel w słowackiej firmie profituning. Pojechałem do pobliskiego DYNOSOFTu


i wyszło nieźle z ewidentnym problemem z mieszanką paliwo/powietrze w górnej części obrotów
338ps i 460Nm

dlatego wrzuciłem przed finalnym strojeniem w Compsporcie zawór paliwa z RS4
a samo strojenie w najbliższy poniedziałek

sam zawór teoretycznie trzeba wymienić demontując kolektor dolotowy...mi udało się bez tego

(dzięki Jurek)

efekty strojenia wrzuce pewnie w poniedzialek