Chopy, aleście są dziwne...
Jeśli nawet nie będzie jeździł lepiej niż 1.4 TSI 122 KM z MK6, tylko równie dobrze, to w zupełności nam to wystarczy. Ja jestem w pełni usatysfakcjonowany czy to elastycznością, czy przyspieszeniem, na prędkości maksymalnej 1.4 TSI 122 KM skończywszy. Chcecie, to sobie kupujcie 140 KM, nam nie potrzeba, a Golf MK6, czy tym bardziej MK7 z tym silnikiem jest dla nas idealnym wyborem. Kiepskim byłby powiedzmy 85 KM 1.2 TSI, czy też 105 KM. Tutaj jest to silnik skrojony na miarę MK7. Czy jest cięższy, czy lżejszy, to też szczegół. Kiedyś będę musiał wjechać na wagę najazdową MK6 i MK7 i wszystko stanie się jasne. Zresztą, to takie pierdzielenie o niczym. Waży ile waży. Jak auto odbierzemy, to po pewnym czasie wyjdą na jaw jego prawdziwe osiągi i wtedy wypowiem się ja, czy mój Brat na temat tego, czy jest tak samo jak w MK6, czy lepiej. A te 3K zł różnicy zostały dobrze spożytkowane- na bi-ksenonowe reflektory TOP ze światłami dziennymi w technologii LED. Swoją drogą, mogłem pójść waszym trybem myślenia i zamawiając coraz to inne opcje dodatkowe, myśleć; "O kurde, przecież to mi zwiększy wagę auta o 3 kilogramy, cholera, nie biorę", hahaha
Teraz czekamy na pięknego pupila, a czas się będzie dłużył...
O cenie i rabatach, nie będę tutaj wam pisał, bo to nie ma sensu. Każdy jak pójdzie do salonu, to dostanie warunki inne, takie jakie będzie w stanie wynegocjować. Ja z moich jestem aż nadto zadowolony i uznaję misję za wykonaną, biorąc pod uwagę, że wiem ile salon posiada marży na takim aucie
Poza tym rabat VIP obowiązuje do końca b.r., czyli zamówienie musi być do końca roku. Sprzedawca w innym salonie (nie w tym, w którym zamówiliśmy auto) mówił, że rabat VIP obowiązuje tylko w przypadku, gdy auto będzie wyfakturowane w tym roku, co jest fizycznie niemożliwe- znając procedury i metodykę wystawiania i kompletacji dokumentów, a także chronologii tychże. Ja skłoniłem się do pierwszej opcji, czyli, że zamówienie musi być w tym roku. Zresztą na zamówieniu mam wszystko napisane, a więc sprawa klepnięta.
P.S. Szkoda tylko, że fotele ergo active, które de facto byśmy wzięli, dostępne są do zamawiania dopiero od 7 tygodnia 2013 r. Niemniej, sportowe fotele wersji Highline zapewniają niesamowite trzymanie ciała i pięknie wyglądają, dlatego zostają
P.S. II Szkoda też, że nie ma obecnie tzw. pakietów (jak choćby 990 w MK6), które znacznie uatrakcyjniają cenę łącząc korzyści. Tutaj np. osobno trzeba było dobrać, czujniki parkowania, autoalarm, pakiet zimowy, etc. Niemniej, z tego, co dowiedziałem się od sprzedawców, pakiety raczej nie wejdą wcześniej, niż pozbędą się ze stocków Golfów MK6.
I to by było na tyle. Dziękuję za uwagę.