Witam Was już poświątecznie, a przed Nowym Rokiem.
Ostatnie dni roku sprzyjają podsumowaniom i czynieniu bilansu, co się udało zrobić i jak to się zrobiło. A najważniejsze, czy jest się z tego zadowolonym. A z cała pewnością i uczciwie powiem, ze tak! Jestem bardzo zadowolony i to, co zamierzałem satysfakcjonuje mnie w 100%.
Na czas po Nowym roku zostawiłem sobie dwa grubsze mody i jeden łatwiejszy. Trzymajcie kciuki!
Jakiś czas temu przedstawiłem filmiki pokazując na nich jak działa kierownica pojemnościowa i czujniki dotyku podczas jazdy z włączonym Lane Assist.
Dzisiaj chce zaprezentować jak działają czujniki w kierownicy i jak przekłada się to na jazdę w korku.
Dopóki trzymam ręce na kierownicy, asystent jazdy w korku /
czyli sam rusza i sam hamuje / jest cały czas aktywny, a nie tylko 3 sekundy. Natomiast jeśli rękę z kierownicy zdejmę, asystent wyłącza się po 3 sekundach. Żeby go aktywować, nie trzeba jak do tej pory wciskać pedału przyspieszenia lub wciskać przycisku na kierownicy "RES"... wystarczy dotknąć kierownice i auto rusza. Chcę jeszcze dodać, że przy kamerze 2Q0... ruszanie, hamowanie, zwolnienie do znaków czy zakrętów, a także samo pACC działa o wiele płynniej, bez szarpania i stabilniej. Jazda staje się jeszcze bardziej przyjemna.
Poniżej dwa filmiki prezentujące jazdę w korku z czujnikami dotyku.
https://www.youtube.com/watch?v=qzfm7f1 ... N&index=15https://www.youtube.com/watch?v=HiBb3Xf ... N&index=17A tak można pojechać dłużej bez trzymania kierownicy, a nawet bez dotykania jej co 11 sekund, wykorzystując na przykład ..butelkę.
https://www.youtube.com/watch?v=XJQhHZr ... ex=16&t=7sPozdrawiam serdecznie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.