Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 01:00


Golf VII GTD - by WuBu

Nasze auta - Golf 7
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 7 - 1.4 TSI 112PS - 2013 by Ryszard

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 7 GTI
    Rok produkcji: np. 2013
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + ACC + Sign Assist + zawieszenie DCC
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. Discovery Media
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post23 maja 2019, 19:13

zapodał bys Pan numery uchytów do RCTA dla Golfa 7 ..... bo cierpie na brak Etki ostatnio :despair:
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 52m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post23 maja 2019, 20:25

maartinj pisze:zapodał bys Pan numery uchytów do RCTA dla Golfa 7 ..... bo cierpie na brak Etki ostatnio :despair:


Oczywiście Marcinie.... ;)
5G6 907 455 A
5G6 907 456 A

Pozdrawiam! :pub:
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post24 maja 2019, 18:47

dzieki za info
masz gdzies moze zdjecia jak / którędy idzie wiązka od RCTA ?
wiązka jest częścią wiązki PDC moze ?
i jeszcze antena Kessy - bo chyba bede dokładał to odrazu na jednych kablach ;)
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 52m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post30 maja 2019, 21:36

maartinj pisze:dzieki za info
masz gdzies moze zdjecia jak / którędy idzie wiązka od RCTA ?
wiązka jest częścią wiązki PDC moze ?
i jeszcze antena Kessy - bo chyba bede dokładał to odrazu na jednych kablach ;)


Cześc...
Niestety, nie robiłem zdjęć jak zakładałem radary i podłączałem. Ja zrobiłem oddzielną wiązkę według schematu elektrycznego z ElsaVin i poprowadziłem ją po lewej stronie pod bagażnikiem - tam pod zaślepką jest przejście do bagażnika z lewej strony i otwór wychodzi pod wykładziną. Łatwy dostęp. Potem zdjąłem osłonę boczków bagażnika i poprowadziłem wiązkę po nadkolu i w progu lewym aż do samego przodu. Z prawej strony pod taką samą zaślepką przechodzi wiązka od PDC. Z tego co się orientowałem, to wiązka od RCTA nie jest częścią PDC. Wiązka PDC jest przymocowana do zderzaka i wpina się/łączy jedną wtyczką, która jest przymocowana obok tej zaślepki pod bagażnikiem z prawej strony. Natomiast wiązka od RCTA przymocowana jest w peszlu do belki zderzaka od wewnątrz i idzie od prawej strony radaru / master/ , łączy się z lewym radarem /slave/ i dopiero pozostałe kabelki idą pod tę zaslepkę z lewej strony.
Odnośnie anteny Kessy... nie wiem. Mogę sprawdzić na ElsaVin w schematach elektrycznych.
:pub:
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post31 maja 2019, 21:46

WuBu pisze:
Cześc...
....


juz obadałem, dzieki 8-)
wychodzi ze wiązki PDC 6 na tył są 2 , jedna do RCTA druga nie ...ale obie takie same, zadnych elementów dla radarów czy cos ....

dostaje mi się woda przez kratke odpowietrzająca nadwozie z prawiej strony (idzie po lampie w dół) i bede zderzak zawalał i chce doposazyć tył jak się da
daj jeszcze fotki jak wyglada czujnik PDC ten przy nadkolu do PLA, bo nigdzie nie moge uchwytów takich jak ETKA zaleca znaleźć na foto , a uchwyt 50zł w aso... cos by trzeba było wymyslec
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 52m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post30 cze 2019, 19:00

Cześć...
Parę wolnych dni i wreszcie czas na doposażenie Golfika w automatyczne otwieranie i zamykanie klapy bagażnika. Części gromadziłem od miesiąca... ale czasu na montowanie zawsze brakowało. I oto wreszcie po 6 godzinach misternej pracy efekt finalny wynagrodził trud. ;)
Można otwierać z pozycji kluczyka , klamki - znaczka, dodatkowego przycisku wewnątrz. Zamykać można z pozycji kluczyka, przycisku w klapie i przycisku wewnątrz. Można programować wysokość otwierania klapy, zatrzymywać i wznawiać otwieranie czy zamykanie klapy za pomocą dowolnego przycisku. Jeśli klapa natrafi na przeszkodę podczas zamykania czy otwierania - zatrzyma się. Za jakiś czas dozposaże sterownik w nadajnik i odbiornik, który montuje się pod obudową kluczyka oraz w klapie bagażnika i zadaniem tego będzie automatyczne otwieranie bez użycia rąk, jeśli stanę z kluczykiem w kieszeni przy klapie bez ruchu na conajmniej 8 sekund. Po prostu bajer! :pub:
Link do filmu prezentującego jak to działa z kluczyka i z klamki.

https://www.youtube.com/watch?v=Nu21cPy ... ex=11&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=kolpbRD ... ex=10&t=0s
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

greg2

Senior Moderator

  • Posty: 1004
  • Rejestracja: 04 cze 2013, 15:45
  • Online: 132d 21h 44m 40s
  • Pochwały: 23
  • Auto: Golf VII GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post30 cze 2019, 20:04

super :lokej:
Offline
Awatar użytkownika

karol57

Stały Bywalec

  • Posty: 475
  • Rejestracja: 25 maja 2013, 05:39
  • Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
  • Online: 60d 12h 8m 18s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 7.5 Highline
  • Silnik: CZDA 1.4TSI 150 KM
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post30 cze 2019, 21:02

Brawo!!! :pub:
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post30 cze 2019, 21:12

Wiesław a to jest realizowane jak w passacie B7 ?


Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

MK6Krystek

Aktywny

  • Posty: 101
  • Rejestracja: 25 wrz 2018, 13:18
  • Online: 7d 14h 20m
  • Auto: Golf VII
  • Silnik: 2.0 GTD CUNA 225km
  • Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post30 cze 2019, 23:00

wiesz może czy do golfa 6 jest dostępny podobny zestaw? super bajer 😋
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post01 lip 2019, 05:22

dociąg zakładałes ?
w klapie czy w nadwoziu ?
tez nad tym myslałem, ale jak zawsze ..... wiercenie w nadwoziu mnie nie przekonuje do modów .
c
Offline
Awatar użytkownika

BRUNO55

Senior Moderator

  • Posty: 1129
  • Rejestracja: 20 mar 2016, 08:15
  • Online: 49d 15h 47m 19s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW GOLF VII Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 103 KW CHPA
  • Lokalizacja: CRY

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post03 lip 2019, 07:01

Super. Gratulacje. Takie właśnie otwieranie klapy powinno się montować a nie jakieś sprężynki gdzie można dostać klapą w zęby.
Obrazek
Obrazek
Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach..
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post03 lip 2019, 10:46

BRUNO55 pisze:Super. Gratulacje. Takie właśnie otwieranie klapy powinno się montować a nie jakieś sprężynki gdzie można dostać klapą w zęby.
Obrazek

otwieranie klapy z odbojami sprężynowymi nazywam "automatycznym wybijakiem do przednich zębów" :lokej:
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 52m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post07 lip 2019, 12:06

MK6Krystek pisze:wiesz może czy do golfa 6 jest dostępny podobny zestaw? super bajer 😋

Interesowałem się elektryczna klapą dla Golfa 7, ale przypuszczam, ze w dużej mierze jest tak samo; sterownik i silnik dociągania klapy może być od hyundaia, volkswagena, toyoty, kia etc... bo są takie same i maja takie same wejścia. Wiązka wraz z wtyczkami od jakiegokolwiek VW z fabrycznie montowana elektryczna klapą - ja wzorowałem się na Tiguanie. Jedyne co, to trzeba dokładnie zmierzyć siłowniki - ich długość po złożeniu i po rozłożeniu i grubość - czy zmieszczą się po zamknięciu klapy. Resztę idzie ogarnąć. ;)

-- 07 lip 2019, 12:17 --

maartinj pisze:dociąg zakładałes ?
w klapie czy w nadwoziu ?
tez nad tym myslałem, ale jak zawsze ..... wiercenie w nadwoziu mnie nie przekonuje do modów .
c


Marcinie, zakładałem dociąg w nadwoziu. Wykręciłem dwie śruby i zdjąłem blachę wraz z tym wystającym ryglem, a w to miejsce przykręciłem dociąg dedykowany do VW. Jest sporo miejsca na dokonanie regulacji.
Nie ma żadnych wierceń; no oprócz dwóch dziur ;w tapicerce bagażnika na przycisk zamykania klapy i w środku np. pod stacyjką na przycisk do otwierania i zamykania. Natomiast w kalpie bagażnika kable od siłownika można poprowadzić przynajmniej w siódemce tuz pod rantem klapy i wpuścić pod osłona wewnętrznej lampy bez wiercenia. Mnie to się średnio podobało, dlatego w wyznaczonym miejscu miedzy profilami blachy / tak jakby fabryka przewidziała, bo jest zaznaczone to miejsce / wywierciłem dwa otwory i zaślepiłem gumowymi podkładkami. Jest jak fabryka. Sterownik przykręca się pomiędzy profilami blachy w kalpie za pomocą specjalnych uchwytów, także nic się nie wierci. Jak bede zmieniał lampy tylne w tym tygodniu i zdejmę tapicerkę, to postaram się zrobić kilka fotek jak to siedzi. ;)

-- 07 lip 2019, 12:22 --

maartinj pisze:
BRUNO55 pisze:Super. Gratulacje. Takie właśnie otwieranie klapy powinno się montować a nie jakieś sprężynki gdzie można dostać klapą w zęby.
Obrazek

otwieranie klapy z odbojami sprężynowymi nazywam "automatycznym wybijakiem do przednich zębów" :lokej:


Nie do końca się z Wami koledzy zgadzam... Miałem poprzednio otwieranie za pomocą sprężyn, jeszcze wcześniej odboje z scirocco... Niektórzy widzieli jak to się otwierało. Delikatnie odskakiwała klapa i poszła w górę bez szarpania i wybijania zębów. Myślę, ze tajemnica tkwi w dobrze dobranych trzpieniach na które wciska sie siłownik. Ja bynajmniej zakładałem zawsze i w Golfie 5, i w golfie 6 i wcześniej w Golfie 7 ze skody fabi. I naprawdę była bardzo dobrze. Z zamykaniem trochę ciężej szło, ale do przyjęcia.
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post07 lip 2019, 19:04

ok, zmówiłem sobie zestaw
280$ + wysyłka

pokaz zdjecia dociagu jaki miałes w zestawie
bo widziałem takie z linką ...ale gdzie to przykręcić tam ...
aa... i masz zdejcia manuala w ENG ?
moje niestety w CH
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post07 lip 2019, 20:24

WuBu a możesz zmierzyć te siłowniki tan ich długość bo widzę dużo zestawów ale od MK7. Rozumiem że to się podpina pod BCM i w zasadzie wykorzystuje sygnał klapy ale kodowania zero ?


Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 52m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post07 lip 2019, 22:05

maartinj pisze:ok, zmówiłem sobie zestaw
280$ + wysyłka

pokaz zdjecia dociagu jaki miałes w zestawie
bo widziałem takie z linką ...ale gdzie to przykręcić tam ...
aa... i masz zdejcia manuala w ENG ?
moje niestety w CH


Nie wiem, bo ja nie miałem części z aliexpres ani z żadnej chińskiej wysyłki.
Jak bede w tygodniu rozbierał tapicerkę klapy to zdemontuje osłonę dociągu i wyjme koło zapasowe i zrobie Ci kilka fotek.
Opis miałem po hiszpańsku i portugalsku. Ale spróbuje załatwić Ci po angielsku.
Reszta na priv.

-- 07 lip 2019, 22:14 --

tberent pisze:WuBu a możesz zmierzyć te siłowniki tan ich długość bo widzę dużo zestawów ale od MK7. Rozumiem że to się podpina pod BCM i w zasadzie wykorzystuje sygnał klapy ale kodowania zero ?


Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka



Tomek, w tygodniu Ci zmierzę. Teraz mam trochę wiecej pracy.
Nie wpinałem się w BCM, tylko za pomocą pewnego adaptera z canem wpiąłem się w kostkę od modułu kierownicy.
Pojawia się adres 6D - Funkcja specjalna - Klapa. Tam robi sie adaptacje i koduje sterownik elektrycznej klapy.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2019, 21:46 przez WuBu, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post07 lip 2019, 22:25

Na spokojnie. Na alli są jakieś zestawy ale raczej aftermatket niż retrofitt.
Rozumiem że twoje rozwiązanie jest OEM. Pytam bo nie wiem czy takie coś było w mk7

Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post08 lip 2019, 07:05

tberent pisze:Na spokojnie. Na alli są jakieś zestawy ale raczej aftermatket niż retrofitt.
Rozumiem że twoje rozwiązanie jest OEM. Pytam bo nie wiem czy takie coś było w mk7

Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka

nie było
ale dobrze się zapowiada
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post14 lip 2019, 19:06

Wiesiu, podeslał bys screeny z podłaczenia tej elektryki klapy , albo manuala całego ?
ciagne taki zestaw , ale tam nic nie ma o tym ze to w CAN trzeba kodowac itp
zestaw identyko jak widze
owszem ...do CAN podpinany , ale nic więcej
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 52m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post18 lip 2019, 22:06

Cześć wszystkim...
Kolejne wolne popołudnia i okazyjnie nabyte lampy znalazły swoje miejsce w miejscu poprzednich - czyli zamiana lamp z Led na Led 7.5 z dynamicznymi kierunkami. Wiązki nie trzeba było ciągnąc od BCM, bo w pinach 3, 6 i 9 kabelki już były. Według schematu na ElsaVin wpiąłem się w odpowiednie kostki z tyłu pod klapą i jest ok.
Dziękuje Piotrze za podesłanie od Hiszpana schematu kodowania. Jak się spotkamy, to Ci zamrugam dynamicznie... :pub:
Tak wyszło i tak świeci.
Link do filmiku;

https://www.youtube.com/watch?v=4cdrlYS ... x=12&t=30s

;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post19 lip 2019, 09:44

Fura kozak.

Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

karol57

Stały Bywalec

  • Posty: 475
  • Rejestracja: 25 maja 2013, 05:39
  • Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
  • Online: 60d 12h 8m 18s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 7.5 Highline
  • Silnik: CZDA 1.4TSI 150 KM
  • Lokalizacja: Gdańsk

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post19 lip 2019, 10:33

Brawo!!! :lokej:
Offline
Awatar użytkownika

maartinj

Forumowicz

  • Posty: 562
  • Rejestracja: 06 kwie 2013, 10:42
  • Online: 9d 11h 17m 59s
  • Pochwały: 20
  • Auto: VW
  • Silnik: 2.0 TDI CFGC
  • Lokalizacja: PL

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post19 lip 2019, 15:22

Czyli tylko w klapie jest dynamiczny i tam ma być 7 kabli ?
w nadwoziu wtyczka pasuje P&P ?
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 52m 25s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf VII GTD - by WuBu

Post21 lip 2019, 11:04

maartinj pisze:Wiesiu, podeslał bys screeny z podłaczenia tej elektryki klapy , albo manuala całego ?
ciagne taki zestaw , ale tam nic nie ma o tym ze to w CAN trzeba kodowac itp
zestaw identyko jak widze
owszem ...do CAN podpinany , ale nic więcej


Jeśli masz zestaw z Alli.. to nie musisz nic kodować. Wpinasz wtyczki, adaptery nie wiem co tam jeszcze i działa. Jednak w adresie Centralnej elektroniki 09 pojawi sie błąd " silnik centralnego zamka w pokrywie tylnej przerwa w obwodzie lub zwarcie z plusem"
Ja mam sterownik 7N0959107 sflashowany na literke "E" H11 0243 gdzie w adaptacjach ustawia się wiele funkcji m.inn że jeśli w przyszłości doposażę klapę w nadajnik i odbiornik w obudowę pod kluczyk, to stojąc w odległości bliżej niż 1 metr od bagażnika i conajmniej 8 sekund bez ruch w kluczyku odbiornik wyśle sygnał i otworzy bagażnik. Siłowniki pasują od wielu modeli, wiązka częściowo z podobnego zestawu, wtyczki VW z ASO i od passata.
Wysłałem maila do kolegi o instrukcje po angielsku i czekam...

-- 21 lip 2019, 11:18 --

maartinj pisze:Czyli tylko w klapie jest dynamiczny i tam ma być 7 kabli ?
w nadwoziu wtyczka pasuje P&P ?

Nie, dynamiczny jest i w kalpie i w karoserii.I kostki P&P nie podejdą, bo sa inne.
Potrzeba 4 kostki 1K8 972 928 B - one są 8 pinowe, ale wpina sie 6 kabli. Zawsze w pinie 1 ten sam kabelek który łaczy 4 lampy i ja złaczyłem go z tym 7 odstającym na zdjęciu, ponieważ on idzie u mnie do BCM pin 6, odpowiadający za synchronizacje kierunków. Także nie musiałem ciągnąc kabla do BCM bo tam juz był. Wystarczyło tylko w elsavin w schematch elektrycznych zobaczyc ska∂ i gdzie idzie. Potem to już tylko odpowiednie kodowanie. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości