Pytania do fachowców:
1. Czy poniższe oleje 0W-30 z normą VW 504/507:
Motul 0W-30 Specific VW 504/507
Total Quartz Ineo LongLife 0W-30 504/507
Eurol Syntence FS 0W-30 504/507
Ravenol VSW 0W-30 504/507
to wszystkie autentyczne syntetyki (ale tak wg np. niemieckich a nie polskich uregulowań) czy może jednak hydrokraki?
2. Jednocześnie, który z nich poza samymi lepkościami, a ze względu na swoje dodatki/parametry będzie najlepszy w Golfie 7 dla silnika 1.4TSI EA211 (na pasku rozrządu) na krótkie dystansy?
Auto na gwarancji i z wykupionym pakietem przeglądów ale obowiązuje on tylko w trybie LL, natomiast olej chcę od teraz wozić i tak swój zamiast przydziałowego z ASO (ostatnio zalali BP Visco 5W-30 504/507 czyli zapewne ten:
https://www.bp.com/en_gb/lubricants/united-kingdom/car-engine-oil/Visco-7000-5W-30.html),
więc muszę stosować się do wymogów normy 504 (i nie przechodzić na okres stały i olej wg 502).
Ale od razu dodaję, że mimo, iż ww. oleje spełniają założenia LongLife to będę starał się wymieniać olej, który już wybiorę i tak częściej (tzn. jeszcze dodatkowo poza pakietem przeglądów LL).