Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:04


VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post15 mar 2018, 12:18

No nie zagłębiałem się w temat. Profilu nie będę robił bo jeżdżę na standardowych dla golfa. Ale zawsze jakieś dodatkowe meniu ;)

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post15 mar 2018, 17:53

Nie wytrzymałem ;)
Moduł zamieniony.
Ale jest zabawa. Kable strasznie krótke. Dziadek w okularach może mieć problem.
0968f599ad5582252396746bcbe14b76.jpg


Obrazek

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Przy okazji zrobiłem filmik pokazujący jak jedną ręką można włożyć lub wyjąć mechanizm wycieraczek. W drugiej telefon :)
https://youtu.be/Qcigyv5Q3DI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 mar 2018, 19:28

Tjuning. Kolejny krok do końca.
Czarne nakładki są ale nie chciało mi się ich zmieniać przy tych temp. ObrazekObrazek

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

BRUNO55

Senior Moderator

  • Posty: 1129
  • Rejestracja: 20 mar 2016, 08:15
  • Online: 49d 14h 58m 42s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW GOLF VII Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 103 KW CHPA
  • Lokalizacja: CRY

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post19 mar 2018, 12:12

Ty też pewnie pomyślałeś że ludzie zapomnieli ;)

*fotka usunieta zgodnie ze zgloszeniem
Obrazek
Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach..
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post19 mar 2018, 12:30

Pomyślałem że jeżeli coś mi umknęło to można było o tym napisać na PW.
Ciesze się że bacznie obserwujesz mój temat.
Pozdrawiam
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post19 mar 2018, 13:10

tberent pisze:Obrazek



Na Ali są adaptery ułatwiające montaż.

Obrazek

https://www.aliexpress.com/item/FOR-VW- ... autifyAB=0
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post19 mar 2018, 13:16

Arek_VI pisze:
tberent pisze:Obrazek



Na Ali są adaptery ułatwiające montaż.

https://www.aliexpress.com/item/FOR-VW- ... autifyAB=0
Gdyby nie to ze miałem wtyczki i piny to pewnie bym się skusił.
Wtyczki w aso to ponad 50zl a gdzie do tego piny ......
Nie pomyślał bym żeby u majfrendów tego szukać .

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

misiek^wro

Sympatyk

  • Posty: 62
  • Rejestracja: 30 kwie 2013, 12:46
  • Online: 1d 2h 6m 33s
  • Auto: Golf Variant MK6
  • Silnik: 2.0 TDI CBAB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post20 mar 2018, 09:54

Łoooo Panie :D ale lecisz z tematem, gratulacje


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post25 mar 2018, 13:42

Od paru dni śmigam na module 1k8. Włączona wizualizacja OPS przy automatycznym wykryciu jakiejkolwiek przeszkody. Nawet przez boczne czujniki.
Testowałem PLA .
Hmmm. W mojej ocenie mój 3AA był lepszy przy parkowania prostopadlym.
W miejsce pod blokiem stary na 1 raz wjeżdża. Ten tez by dał radę ale po wjechaniu jakby uważa że można to zrobić lepiej. Powtarza wjazd.
Równolegle parkuje tak samo.

Gdyby nie automatyczny OPS 360 który jest całkiem fajny i kolejne mody to chyba bym zostawił 3AA.

Nagram filmik jutro żeby pokazać o co chodzi.


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
https://youtu.be/ffizfenWbvg
https://youtu.be/8iGr8EmDStI
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post08 kwie 2018, 09:34

I wyłączyłem auto OPS 360 przy wykryciu przeszkody z powodu nie działania PLA.
Wczoraj wrzuciłem lato i wróciła ikona autka od TPMS ;)

I tak po przełożeniu kół po 200m pojawiła się ikonka z systemu indirect via instrument cluster aby sprawdzić lewy tył.
Obrazek

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post09 kwie 2018, 19:48

Szaleństwo zakupowe w Lidl :)
Kolega z hondy poprosił mnie żebym mu naprawił drzwi bo szyby nie działają.
Oczywiście wiązka . Wkurzyłem się bo żeby to zlutowac to musiałem po przedłużacz latac żeby jeden kabel naprawić.
Lutownica mała i poręczna. Lutowanie przewodów większych jak 2.5 mm2 to już katorga ale wszystkie poza nimi to bajka.
1 start do roboczej po 25sekundach potem już szybciej.
Zatem jak trzeba wpiąć się we wiązkę z 3 kablami to świetna sprawa.
Ma nawet jakiegoś białego LEDa do podświetlania.
Polecam ObrazekObrazek

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 19:33

No i niestety serwis.
Pozostaje przy oleju. Przeglądałem karty katalogowe motul specific i tego mobila. O dziwo Mobil mniej syfu zostawia po sobie.
Temperatury tez ok wiec zostawiamy. Filtry MAN.
Uważam że to nie majątek i przy każdej wymianie komplet filtrów . Śmieszy mnie czyszczenie sprężarką.
Koszty akceptowalne .
Powietrza żeby turbo miało lekko dmuchać .
Paliwa aby w razie W złapał opiłki metalu. Olej i klima to obowiązek.
Dziś poszedł powietrza i paliwa do wymiany.
Oleju pójdzie razem z imbusem w pompie oleju a pyłków podczas ozonowania klimy.
Tak wyglądała pompa wysokiego ciśnienia . Oczywiście potem wyczyszczone było wszystko. Kiedyś BP a teraz shell.
Autko się zapowietrzylo przez to ale za 3 razem zadziałało.
W warsztatach zakładają za filtrem sprężarke i tak uzupełniają filtr paliwem.
ObrazekObrazek

No i do roboty odboje tylnych amortyzatorów. Kupione kayaba wiec nie powinno być lipy.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

spaceoflem

Nieśmiały

  • Posty: 24
  • Rejestracja: 06 lut 2018, 11:38
  • Online: 2d 11h 54m 52s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122 KM
  • Lokalizacja: Katowice

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 20:00

Przy wymianie filtra paliwa zapowiwtrzylo się i kreciles trzy razy i zassało czy jak? Bo będę za tydzień robił pierwszy serwis 6 i nie wiem czego się spodziewać. A i filtr paliwa jest od spodu pod obudowa od kierowcy?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 20:11

spaceoflem pisze:Przy wymianie filtra paliwa zapowiwtrzylo się i kreciles trzy razy i zassało czy jak? Bo będę za tydzień robił pierwszy serwis 6 i nie wiem czego się spodziewać. A i filtr paliwa jest od spodu pod obudowa od kierowcy?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Nie.
Filtr jest po stronie pasażera. Jest w metalowe obudowie a wymienia się sam wkład.
Ja byłem leniwy i nie chciało mi się używać vcdsa w którym jest procedura w adaptacjach napełnienia magistrali paliwem.
Wyjalem stary filtr. Odessalem resztę tamtego paliwa. Wyczyscilem puche. Przejechałem sprężarką. Wsadziłem wkład i wymienilem uszczelke -man posiada. We filtronie np nie bylo jak ogladalem na regale. Zalalem paliwem . Zakręcilem. Odpaliłem auto za 3 razem.
Jakby nie działało to można wziąć sobie vcdsa i napompowac palifkaObrazek

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

spaceoflem

Nieśmiały

  • Posty: 24
  • Rejestracja: 06 lut 2018, 11:38
  • Online: 2d 11h 54m 52s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122 KM
  • Lokalizacja: Katowice

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 20:26

Dzięki bardzo za wskazówki zobaczymy jak to się uda. VCDSa nie mam więc będę kombinować by też odpalił:D

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Offline

Maciek

Forumowicz

  • Posty: 881
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 09:35
  • Online: 21d 46m 2s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 20:44

Mam ten sam olej ogólnie jestem zadowolony cenowo jak i jakościowo. Filtry również wymieniam tak samo jak i ty, tonie majątek a nie zaszkodzi. Apropo filtra paliwa to ja robię to tak ze dopompowuje stare paliwo następnie sprężarka czyszczę a po wszystkim zakładam obudowę i kręcę kluczykiem aż się napełni cała, później zakręcam i zawsze mi odrazu odpala.
Ps. Chcesz powiedzieć jak się Vcds to robi?
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 20:48

Maciek pisze:Mam ten sam olej ogólnie jestem zadowolony cenowo jak i jakościowo. Filtry również wymieniam tak samo jak i ty, tonie majątek a nie zaszkodzi. Apropo filtra paliwa to ja robię to tak ze dopompowuje stare paliwo następnie sprężarka czyszczę a po wszystkim zakładam obudowę i kręcę kluczykiem aż się napełni cała, później zakręcam i zawsze mi odrazu odpala.
Ps. Chcesz powiedzieć jak się Vcds to robi?
Wchodzisz w adaptacje ale co tam się robi to zabij a nie powiem. Z rok temu robiłem.
Twoja metoda tez jest ok tylko ze pompa wstępna przy baku pracuje chwile a adaptacja mi wydłuża się jej cykl. Wiec musisz pewnie więcej kręcić stacyjką. Ważne ze działa !!!!


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

Maciek

Forumowicz

  • Posty: 881
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 09:35
  • Online: 21d 46m 2s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 20:52

Pusty filtr wypełnić to z 5-6 razy musiałem przekręcić kluczyk. Wcześniej mechanik mi to pierwszy raz robił i kręcił aż załapie to po chwili check się włączył z powodu zbyt niskiego ciśnienia na szynie... po czym odkręcił filtr i go napełnił. Ehhh jak samemu si nie zrobi to nie będzie dobrze. Apropo oleju to wymieniasz go w kanale czy na podnośniku?
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 20:58

Maciek pisze:Pusty filtr wypełnić to z 5-6 razy musiałem przekręcić kluczyk. Wcześniej mechanik mi to pierwszy raz robił i kręcił aż załapie to po chwili check się włączył z powodu zbyt niskiego ciśnienia na szynie... po czym odkręcił filtr i go napełnił. Ehhh jak samemu si nie zrobi to nie będzie dobrze. Apropo oleju to wymieniasz go w kanale czy na podnośniku?
Teraz będzie na podnośniku bo będzie to robił mechanik . Nie mam możliwości sam zdjąć miski i sprawdzić imbusa wiec .......


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

Maciek

Forumowicz

  • Posty: 881
  • Rejestracja: 02 paź 2016, 09:35
  • Online: 21d 46m 2s
  • Pochwały: 11
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC 1.6TDI
  • Lokalizacja: Mikolajki

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 21:03

Imbusa, to chodzi o pompę? Podobno 2.0 miało wadę fabryczna związana z tymi pompami, ale doszły mnie tez słuchy ze w MK6 to wyeliminowano a napewno w 1.6tdi
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 21:23

To nie do końca tak. PD miały wadliwą pompę i CR także. Jednostki od listopada 2009 mają wydłużony imbusa z 77mm do 100mm. Dopiero w 2016 przerobiono napęd z łańcucha na tryby.
Warto zobaczyć w jakim jest stanie. Ja mam auto z grudnia 2009 wiec wątpię za mam 100mm.
Naprawa polegała na wydłużeniu walka co miało rozłożyć siły.
Koszt walka to 17 czy tam 22zl.


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Andrzej4286

Aktywny

  • Posty: 152
  • Rejestracja: 03 lis 2016, 11:09
  • Online: 56d 19h 36m 25s
  • Auto: Vw golf VII
  • Silnik: 2.0 GTD CUNA
  • Lokalizacja: DLW

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post18 kwie 2018, 22:38

tberent pisze:To nie do końca tak. PD miały wadliwą pompę i CR także. Jednostki od listopada 2009 mają wydłużony imbusa z 77mm do 100mm. Dopiero w 2016 przerobiono napęd z łańcucha na tryby.
Warto zobaczyć w jakim jest stanie. Ja mam auto z grudnia 2009 wiec wątpię za mam 100mm.
Naprawa polegała na wydłużeniu walka co miało rozłożyć siły.
Koszt walka to 17 czy tam 22zl.


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka



Ale z tego co wiem to CBDC 110km nie maja tego imbusa. Ja sprawdzałem w swoim golfie i nie ma tam tej pompy olejowej z walkami i w etce na rok 2009 pokazuje zwykła pompę oleju do 110km
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post19 kwie 2018, 08:50

I masz rację kolego. !!!! :)
Moski w ASO w PT ze mam.
Doczytałem w instrukcjach szkoleniowych ze walki wyrównaważające były stosowane w mocniejszych 2.0 TDI CR a więc 140 i 170 km.
Potwierdza to tez etka dla silnika CBDC pompa wygląda tak
Obrazek
A dla 140 km

Wiec jest pięknie. W sobotę robie olej . Obrazek

I kolejne potwierdzenie
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post19 kwie 2018, 19:26

Tylko 1.5 h było z dojazdem na działkę ale udało się z tych pyłków auto oczyścić . Na to qd.
Trzeba będzie popracować przy lakierze......ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

WuBu

Stały Bywalec

  • Posty: 322
  • Rejestracja: 07 maja 2016, 21:21
  • Online: 16d 23h 46m 4s
  • Pochwały: 7
  • Auto: VW Golf VII GTD
  • Silnik: CUNA 184 KM TDi
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW GOLF MK6 - 2.0 TDI - 2009 by tberent

Post20 kwie 2018, 09:46

Bardzo ładnie się prezentuje...
Dbasz... :pub:
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości