Wreszcie altek 180A doczekał się montażu .
Zgrane to z wymianą termostatu bo potrafił się wieszać .
Robota -masakra. Było co robić we 2.
Przy okazji czyszczenie przepustnicy i EGR.
Nie wiem po ile mają nalatane auta w których są takie skrzepy sadzy bo u mnie wystarczyła ropa i benzyna i poszło ładnie . Coś tam się skrobło.
Poprzedni alternator był na DFM a zakładany był regulator na LIN więc potrzebna była przeróbka instalacji ale że nie miałem całej wiązki alternatora od passata to postanowiłem zrobić ingerencję w instalację w komorze silnika. Przewody które szły przez wtyczkę T4t obok rozrusznika zostały zabezpieczone a styk 2 z tej wtyczki czyli 1 w altku powędrował do pinu 1 regulatora na klemie a z nim do 12 w GW.
Teraz jest inteligentne ładowanie akumulatora w zależności od zapotrzebowania na prąd i poziomu naładowania akumulatora .
Przykład. Po odpaleniu na dziennych napięcie 12.6V po odpaleniu wszystkich odbiorników wskoczyło na 14.6V.
Termostat behr mahle bo to OEM tylko zdarte numery VW
Oczywiście cały płyn do wymiany .
20191124_120120~2.jpg
Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.