Dziś przy tym przebiegu wymienione zostało sprzęgło i 2 masa no i łożysko . Do tego tuleja prowadząca sprzęgło. Wszystko sachs - tak bylo na 1 montaz. Przy okazji wymieniłem olej w skrzyni biegów oczywiście aso.
Po zdjęciu skrzyni okazało się ze chrobotanie za które oharczalem 2mase powodowało łożysko które było ostro ściorane. Sprzęgło juz się kończyło śle ..... koło 2 masowe mogło by śmigać jeszcze śmiało . Było już późno żeby się zastanawiać czy wymieniać samo sprzęgło skoro 2masa w takiej dobrej kondycji.
Sprzęgło wzmocnione aby te 400Nm się nie ślizgało. Teraz niech się ułoży.
Efekt. Sprzęgło jak maslo. Również w aucie ciszej się zrobiło ( pewnie to łożysko juz miało ostatnie chwile przed rozwaleniem ).
Dzięki temu że auto było wysoko na podnośniku to łatwo mogłem wprowadzić przewód paliwa . Wpadł jarry i dostarczył koszyk dla pompki DP42. Założone.
Pozostało wpiąć CAN i zasilanie . Telestart na miejscu w uchwycie na slupku C jak fabryka kazała. No i jeszcze wsadzić czerpak do pompy paliwa.
ALF auto stało na kobylkach stąd złudzenie. Wszystko jest jak fabryka i wydech schodzi przed wahaczem i poniżej jego poziomu.
Jutro zrobię foto jak wygląda na kołach.
Spoko nie bój żaby -w pon po pracy lub góra wtorek i będzie kolejne menu na zegarach
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka