mocomus pisze:Mam biała 6 i tak sobie myślałem, że 7 biała będzie wyglądać genialnie. I tak jest w istocie. Jak wrażenia z jazdy na sportowym zawiasie?
Pomimo, że wszystkie samochody miałem czarne i trochę się obawiałem białego to po tych kilkunastu dniach mogę stwierdzić, że to był dobry wybór. Czarny robi robotę ale tylko przez 2 godziny po myciu i woskowaniu, później trzeba latać z fibrą i QD żeby to jako tako wyglądało. Biały niestety nie oddaje włożonej pracy w pielęgnację lakieru ale w mojej sytuacji to dobrze, muszę trochę odpocząć od ciągłego picowania samochodu. Choćbym nie wiadomo czym go nawoskował to i tak wygląda tak samo
Jeśli chodzi o zawias to jestem mega zadowolony. (pewnie byłbym bardziej gdyby było DCC) ale...
W sumie to nie wiem dlaczego nazywa się to "sportowe" zawieszenie ale może w sumie i dobrze, że jest tylko z nazwy sportowe. W każdym razie na oponach 225/45/17 w porównaniu do fiata bravo, którym jeździłem wcześniej (też na takiej samej konfiguracji opon) komfort podróżowania jest o wiele wiele większy.
Samochód w zakrętach nie wygina się, zawieszenie jest dość sztywne ale przy tym nie podskakuje jak pingpong na każdej dziurze. Dla mnie bomba, jak chce pokonać szybciej łuk - idzie jak po szynach, na kiepskich nawierzchniach z poprzecznymi nierównościami zawieszenie tłumi przyjemnie wszelke dziury. Tu Golf bije na głowe Fiata Bravo.
Sportowe to wg mnie troche za mocne słowo. Sportowe to miałem w Seicento springi H&R i amor bilsteina
wtedy plomby wypadały z zębów i dla mnie to było właśnie sportowe zawieszenie.
Podsumowując jest to dobry kompromis pomiędzy twardym zawiasem rajdowym a komfortem bujaniem rodem z citroena.