21 wrz 2013, 20:23
rockmachine pisze:tez jezdzilem VII w highlinie 140 koni , 160 koni w golfie 6 dolem jest duzo dynamiczniejsze moze takie odczucia bo w 6 mam dsg a w VII byl manual natomiast jesli chodzi o tłumiennie nierównosci to nie wiem jak kolega wyczuł taka róznice w komforcie resorowania wedlug mnie w VI jest bardziej komfortowo VII była sztywniejsza odczuwanie nierównosci podłoza bylo zdecydowanie fakt ze miała 17 felgi i moze jakis obnizony zawias tego nie wiem ale była sztywniejsza napewno...
Mam właśnie na testach VARIANTA MK7 Highline. Stoi na 17'', Silnik 1,4 122 KM. Troszkę zdążyłem pojeździć w różnych warunkach. Na równej, nowej drodze expresowej komfort jazdy jest absolutnie OK. Natomiast po miejskich dziurkach i drogach gorszej jakości MK6 z DCC na 16'' jest odczuwalnie bardziej komfortowy. Nie jest, to duża różnica, ale jednak.
Ciekawy jestem, czy DCC w MK7 poprawia wrażenia komfortu?
(Nemo, Berlingo, Custom) Fiat: 125p, Polonez Caro, Felicja Kombi, Corolla mk8, Civic mk7, CR-V mk3, Golf mk6, Golf Variant mk7