Arek_VI pisze:2. Po wywierceniu otworów uważam, iż niezbędne jest sfazowanie ich krawędzi oraz wykonanie fachowej zaprawki, gdyż lakier nie ma szansy utrzymać się dłuższy czas na ostrych krawędziach otworów - pierwsze mycie Karcherem może sprawić niemiłą niespodziankę. W przypadku mojego silver-leaf metalik mam do pomalowania dwa zderzaki bo zaprawki będzie widać.
Ja będę zmieniał przedni zderzak niedługo więc zaprawek nie robię bo holder lekko wystaje więc moim danie powinien zabezpieczyć przed uszkodzeniem ale zobaczymy i tak będzie wymiana więc nic się nie stanie będzie przynajmniej doświadczenie czy trzeba fazować.
Ja wierciłem stożkiem od środka a ty?
Arek_VI pisze:3. Bardzo ale to bardzo upierdliwe łączenie czujników do wiązki a następnie dodawanie pinów do złączy wtykowych. Aby bezproblemowo to zrobić musiałem wyjąc lewy reflektor bo nie ma szansy na dostanie się i swobodną pracę przy złączu 8-pinowym.
Zgadzam się mod jest bardzo upierdliwy i czasochłonny portfel też dodatkowo uszczuplił:(
Co do kostki 8 pinowej to wystarczy ją odpiąć w miejscu łączenia z wiązką zderzaka i wyciągnąć do góry ale wpierw trzeba zdemontować dolot powietrza i akumulator z podstawą. Dopiero po takim demontażu możemy poprowadzić wiązkę w oryginalnym tunelu na wiązki.
Arek musisz duzo cierpliwości zachować na tylne czujniki bo wymagany jest demontaż progów+tylnej kanapy+wszystkiego przy kole zapasowym oraz prawego boku w bagażniku bo wiązka wchodzi do środka przy module DCC.