Wracając do pierwszej usterki terkotania rozrządu, kontaktowałem się z ASO odnośnie ceny wymiany, wówczas jak na owe czasy było to coś koło 4000 zł. Zapytałem czy zrobią wymianę na moich częściach jak najbardziej. Wówczas ściągnąłem je z Anglii, razem z nowym nastawnikiem faz rozrządu już z nowym oznaczeniem ( jest podany na któreś stronie, forum ) Dostali komplet części - oryginalne. Koszt robocizny coś koło 1300 zł. Dostałem wymienione części, które do dziś leżą w garażu. Teraz się zastanawiam czy wtedy wszystko zrobili jak trzeba. Nawet gdy by była gwarancja to i tak minęło 4 lata.
Gdzieś czytałem, że nasze silniki TSI od 2009 do początku 2012 wytrzymują 35000 potem się sypią. Teorie są róże zły program silnika, złe dawkowanie paliwa, silnik się przegrzewa.
Na koniec obecnej wizyty w ASO usłyszałem, że nie ma idealnego silnika, w każdym są słabe punkty w jednym jak pierwsze TSI na łańcuchu jest to rozrząd inne to pierścienie na tłoku. To co przesiadamy się na rower.
Więc zrobię jeszcze naście kilometrów i pod młotek puki jeszcze na gwarancji może kto kupi wypasionego golfa


Już zrobione: zmiana BCM, xenon led, oświetlenie drzwi, kierownica na multi, lusterka elektryczne, montaż SET, ciemne szyby, radio Blaupunkt Philadelphia 835, webasto, licznik na GTI premium, kamera cofania, nowy CAN, hamulce GTI 312/282, LA, zespół kolumny kierowniczej na 5K. koła 17 i TPMS, CLIMATRONIC
