Marka/Model: VW Golf 7
Rok produkcji: 2014
Silnik/Pojemność/Moc: 1.4TSI ACT
Kolor: Srebrny Tungsten
Układ napędowy: DSG
Zawieszenie: Adaptacyjne zawieszenie DCC, felgi 18" Durban
Car Audi: Discover Pro + Dynaudio Excite
Wyposażenie: HIGHLINE
- Dodatkowo przyciemniane szyby
- Elektrycznie składane lusterka
- Kamera Cofania
- Fotele ergoActive
- Dach szklany panoramiczny
- Autoalarm
- Park Assist 2.0
- Pakiet Techniczny
- Pakiet Innowacyjny
Modyfikacje zrealizowane:
- Chromowane końcówki rury wydechowej
Modyfikacje planowane:
- Brak
Witam,
To i ja się pochwale, wczoraj po 9 tygodniach od zamówienia odebrałem swój samochód
Jestem pod wielkim wrażeniem, wyciszenie, komfort, skrzynia, silnik - poezja. A Dynaudio - brak słów
Mam silnik z technologią ACT, jednak na razie jakoś to rzadko działa, mam nadzieję, że to przez okres docierania się silnika. Np dzisiaj robiłem testy, włączyłem tempomat na autostradzie 120km/h droga była w miare prosta, wiadomo czasem ciut pod górkę, czasem z górki, obroty generalnie stały na jednym poziomi 2200rpm na 7 biegu, natomiast cylindry nie wyłączyły się ani razu. Na razie zauważyłem, że w zasadzie w większości włączają się one tylko w momencie kiedy puszczę nogę z gazu i samochód zaczyna chamować. Mam nadzieję, że to tylko na okres dotarcia silnika, a nie jakieś zmienione oprogramowanie, które tak żadko aktywuje ten system.
Przez powyższe, dotychczasowe spalanie mam na poziomie 7.5-8l. To moim zdaniem dość dużo, bo było to sprawdzane przy dość spokojnej jeździe z prędkościami 80-100km/h.
Jeszcze jedna rzecz, która zwróciła moją uwagę in minus, to kamera cofania - te kreski pokazujące przedłużenie samochodu nie skręcają się w momencie kiedy skręcam kierownicą. Więc w zasadzie podczas cofania i skręcania jednocześnie są one mało przydatne.
Poza tymi trzema rzeczami, nie mam więcej zastrzeżeń, jest zachwycony
Rok produkcji: 2014
Silnik/Pojemność/Moc: 1.4TSI ACT
Kolor: Srebrny Tungsten
Układ napędowy: DSG
Zawieszenie: Adaptacyjne zawieszenie DCC, felgi 18" Durban
Car Audi: Discover Pro + Dynaudio Excite
Wyposażenie: HIGHLINE
- Dodatkowo przyciemniane szyby
- Elektrycznie składane lusterka
- Kamera Cofania
- Fotele ergoActive
- Dach szklany panoramiczny
- Autoalarm
- Park Assist 2.0
- Pakiet Techniczny
- Pakiet Innowacyjny
Modyfikacje zrealizowane:
- Chromowane końcówki rury wydechowej
Modyfikacje planowane:
- Brak
Witam,
To i ja się pochwale, wczoraj po 9 tygodniach od zamówienia odebrałem swój samochód
Jestem pod wielkim wrażeniem, wyciszenie, komfort, skrzynia, silnik - poezja. A Dynaudio - brak słów
Mam silnik z technologią ACT, jednak na razie jakoś to rzadko działa, mam nadzieję, że to przez okres docierania się silnika. Np dzisiaj robiłem testy, włączyłem tempomat na autostradzie 120km/h droga była w miare prosta, wiadomo czasem ciut pod górkę, czasem z górki, obroty generalnie stały na jednym poziomi 2200rpm na 7 biegu, natomiast cylindry nie wyłączyły się ani razu. Na razie zauważyłem, że w zasadzie w większości włączają się one tylko w momencie kiedy puszczę nogę z gazu i samochód zaczyna chamować. Mam nadzieję, że to tylko na okres dotarcia silnika, a nie jakieś zmienione oprogramowanie, które tak żadko aktywuje ten system.
Przez powyższe, dotychczasowe spalanie mam na poziomie 7.5-8l. To moim zdaniem dość dużo, bo było to sprawdzane przy dość spokojnej jeździe z prędkościami 80-100km/h.
Jeszcze jedna rzecz, która zwróciła moją uwagę in minus, to kamera cofania - te kreski pokazujące przedłużenie samochodu nie skręcają się w momencie kiedy skręcam kierownicą. Więc w zasadzie podczas cofania i skręcania jednocześnie są one mało przydatne.
Poza tymi trzema rzeczami, nie mam więcej zastrzeżeń, jest zachwycony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.