Dzisiaj jest 21 lis 2024, 18:21


VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungsten

Nasze auta - Golf 7
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 7 - 1.4 TSI 112PS - 2013 by Ryszard

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 7 GTI
    Rok produkcji: np. 2013
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + ACC + Sign Assist + zawieszenie DCC
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. Discovery Media
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

DamianD

Sympatyk

  • Posty: 78
  • Rejestracja: 28 lip 2013, 08:39
  • Online: 13d 2h 35m

VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungsten

Post06 kwie 2014, 13:45

Marka/Model: VW Golf 7
Rok produkcji: 2014
Silnik/Pojemność/Moc: 1.4TSI ACT

Kolor: Srebrny Tungsten
Układ napędowy: DSG
Zawieszenie: Adaptacyjne zawieszenie DCC, felgi 18" Durban
Car Audi: Discover Pro + Dynaudio Excite

Wyposażenie: HIGHLINE
- Dodatkowo przyciemniane szyby
- Elektrycznie składane lusterka
- Kamera Cofania
- Fotele ergoActive
- Dach szklany panoramiczny
- Autoalarm
- Park Assist 2.0
- Pakiet Techniczny
- Pakiet Innowacyjny

Modyfikacje zrealizowane:
- Chromowane końcówki rury wydechowej

Modyfikacje planowane:
- Brak


Witam,

To i ja się pochwale, wczoraj po 9 tygodniach od zamówienia odebrałem swój samochód :)
Jestem pod wielkim wrażeniem, wyciszenie, komfort, skrzynia, silnik - poezja. A Dynaudio - brak słów :)

Mam silnik z technologią ACT, jednak na razie jakoś to rzadko działa, mam nadzieję, że to przez okres docierania się silnika. Np dzisiaj robiłem testy, włączyłem tempomat na autostradzie 120km/h droga była w miare prosta, wiadomo czasem ciut pod górkę, czasem z górki, obroty generalnie stały na jednym poziomi 2200rpm na 7 biegu, natomiast cylindry nie wyłączyły się ani razu. Na razie zauważyłem, że w zasadzie w większości włączają się one tylko w momencie kiedy puszczę nogę z gazu i samochód zaczyna chamować. Mam nadzieję, że to tylko na okres dotarcia silnika, a nie jakieś zmienione oprogramowanie, które tak żadko aktywuje ten system.

Przez powyższe, dotychczasowe spalanie mam na poziomie 7.5-8l. To moim zdaniem dość dużo, bo było to sprawdzane przy dość spokojnej jeździe z prędkościami 80-100km/h.

Jeszcze jedna rzecz, która zwróciła moją uwagę in minus, to kamera cofania - te kreski pokazujące przedłużenie samochodu nie skręcają się w momencie kiedy skręcam kierownicą. Więc w zasadzie podczas cofania i skręcania jednocześnie są one mało przydatne.

Poza tymi trzema rzeczami, nie mam więcej zastrzeżeń, jest zachwycony :) :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

swietlik

Stały Bywalec

  • Posty: 398
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 13:35
  • Online: 9d 22h 24m 24s
  • Pochwały: 1
  • Auto: vw golf 7
  • Silnik: tsi 1.4 122km
  • Lokalizacja: Bytom

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post06 kwie 2014, 15:57

Gratulację fajna konfiguracja,a jak się koła sprawują nie za twarde na nasze drogi ? bo osobiście bardzo mi się podobają.
Offline
Awatar użytkownika

Gumis6

Aktywny

  • Posty: 101
  • Rejestracja: 06 maja 2013, 21:42
  • Online: 1d 19h 11m 4s
  • Auto: Vw Golf 7
  • Silnik: 1.4 TSI 140
  • Lokalizacja: Kutno

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post06 kwie 2014, 18:41

Gratulacje. Autko piękne i świetnie wyposażenie i bardzo podobają mi się felgi. Wypada więc życzyć długiej i bezawaryjnej jazdy
Offline
Awatar użytkownika

DoKeR

Gadatliwy

  • Posty: 262
  • Rejestracja: 22 mar 2013, 23:22
  • Lokalizacja: Żory
  • Online: 84d 11h 39m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Kia Optima GT
  • Silnik: 2.0 T-GDI 245KM

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post06 kwie 2014, 18:42

Wielkie Gratki kolego bardzo ładny i fajnie wyposażony bezawaryjności życzę :D
Kia Cee'd GT by DoKeR

..::GT::..
Offline

DamianD

Sympatyk

  • Posty: 78
  • Rejestracja: 28 lip 2013, 08:39
  • Online: 13d 2h 35m

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post06 kwie 2014, 19:37

Dzięki Panowie :) Koła w połączeniu z trybem komfort w DCC sprawują się nadzwyczaj dobrze. Można powiedzieć, że samochód płynie po drodze ;) ;)
Offline

czarek01

Sympatyk

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 26 paź 2013, 16:44
  • Online: 3d 20h 30m 10s
  • Auto: VW GOLF VII
  • Silnik: 1.4 TSI 140km DSG
  • Lokalizacja: dolnoslaskie

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post07 kwie 2014, 22:06

Piękny piękny:) i konfiguracja dość obfita.... Tylko jeździć i poznawać system ACT:)
Offline

Wawo007

Sympatyk

  • Posty: 53
  • Rejestracja: 07 gru 2013, 12:11
  • Online: 1d 20h 47m 8s
  • Auto: VW Golf Mk 7
  • Silnik: 1.4 TSI 140KM
  • Lokalizacja: Pila

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post08 kwie 2014, 07:35

No to poszalales kolego, ON ma prawie wszystko! Szegolnie gratuluje koloru :) swietne autko! Moglbys powiedziec cos wiecej o Dynaudio? Jak sie sprawuje i najlepiej wrzuc pare fotek
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post08 kwie 2014, 08:01

Witam kolejnego przedstawiciela elitarnego klubu posiadaczy DSG! :)

A także dużo bardziej elitarnego kręgu Park Assist ;)

Bardzo fajnie skonfigurowane auto - chyba dość blisko pełnej możliwej konfiguracji?
Offline

DamianD

Sympatyk

  • Posty: 78
  • Rejestracja: 28 lip 2013, 08:39
  • Online: 13d 2h 35m

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post08 kwie 2014, 09:10

No w zasadzie tak (za wyjątkiem haka i proActive). Choć bardzo żałuję, nie można było dobrać ACC i R-Line...

Dynaudio, jestem na prawde pod wrażeniem, nie spodziewałem się, że będzie aż tak dobrze. Super basik, czyste wysokie. Extra, naprawde polecam, za tą kase różnica w porównaniu do standartowych jest kolosalna.
Offline

Wawo007

Sympatyk

  • Posty: 53
  • Rejestracja: 07 gru 2013, 12:11
  • Online: 1d 20h 47m 8s
  • Auto: VW Golf Mk 7
  • Silnik: 1.4 TSI 140KM
  • Lokalizacja: Pila

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post08 kwie 2014, 11:21

Co do r-line to jest paranoja, pisalem chyba 10 maili do volkswagena dlaczego w polsce ta opcja jest niedostepna, tlumaczyli sie ze nie maja czesci...
Offline

DamianD

Sympatyk

  • Posty: 78
  • Rejestracja: 28 lip 2013, 08:39
  • Online: 13d 2h 35m

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post08 kwie 2014, 11:32

Dokładnie, zgadzam się. Opcja była dostępna tylko przez dwa tygodnie na początku października. Zapewne wróci wraz z nowym rocznikiem modelowym, czyli w maju/czerwcu.
Offline
Awatar użytkownika

Marras

Stały Bywalec

  • Posty: 338
  • Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
  • Online: 5d 21h 52m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 5 i Golf 7
  • Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post02 gru 2016, 19:32

Durbany dopełniaja atrakcyjny kolor wraz z lampami LED.
Przy 18 calach zawieszenie DCC musi być
Offline
Awatar użytkownika

Mars

Stały Bywalec

  • Posty: 498
  • Rejestracja: 01 kwie 2014, 23:39
  • Online: 14d 2h 12m 39s
  • Auto: VW Golf 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI 170km
  • Lokalizacja: PL

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post02 gru 2016, 21:12

Marras pisze:Durbany dopełniaja atrakcyjny kolor wraz z lampami LED.
Przy 18 calach zawieszenie DCC musi być

A te DCC az tak duzo zmienia? W sensie czy czuc bardzo roznice miedzy poszczegolnymi trybami?
Offline
Awatar użytkownika

Marras

Stały Bywalec

  • Posty: 338
  • Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
  • Online: 5d 21h 52m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 5 i Golf 7
  • Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post02 gru 2016, 22:11

Mars pisze:
Marras pisze:Durbany dopełniaja atrakcyjny kolor wraz z lampami LED.
Przy 18 calach zawieszenie DCC musi być

A te DCC az tak duzo zmienia? W sensie czy czuc bardzo roznice miedzy poszczegolnymi trybami?


Gdy sa na drodze dziury to nigdy nie da sie tego wyeliminować i czujemy to całym autem (karoseria podskakuje, zawieszenie dobija).
Ale tryb Comfort DCC powoduje że:

- droga która składa sie z nierówno nalanych łat asfaltu, staje sie mniej odczuwalna
- układ kierowniczy staje sie mniej nerwowy ale też mniej bezpośredni
- komfort jazdy jest lepszy niz w mojej starej "piątce" na 16 calowych kołach (porównywałem)
- koleiny sa wybierane delikatnie, nie buja autem ale czuć różnicę
- przy przejeżdzaniu przez przejazdy kokejowe zawieszenie nie "dobija"
- ogólnie przy szybkiej jeździe auto bardziej płynie niż podskakuje.

Oczywiście nie jest to tak odczuwalne jak przy zawieszeniu hydropneumatycznym.
Ale można piwiedzieć że tryb Comfort piwoduje że spirtowy wóz na niskoprofilowych oponach prowadzi sie jak całkuem komfortowe auto.

Starałem sie to jak najlepiej wytłumaczyć opisowo
Offline
Awatar użytkownika

Mars

Stały Bywalec

  • Posty: 498
  • Rejestracja: 01 kwie 2014, 23:39
  • Online: 14d 2h 12m 39s
  • Auto: VW Golf 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI 170km
  • Lokalizacja: PL

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post02 gru 2016, 22:15

Marras pisze:
Mars pisze:
Marras pisze:Durbany dopełniaja atrakcyjny kolor wraz z lampami LED.
Przy 18 calach zawieszenie DCC musi być

A te DCC az tak duzo zmienia? W sensie czy czuc bardzo roznice miedzy poszczegolnymi trybami?


Gdy sa na drodze dziury to nigdy nie da sie tego wyeliminować i czujemy to całym autem (karoseria podskakuje, zawieszenie dobija).
Ale tryb Comfort DCC powoduje że:

- droga która składa sie z nierówno nalanych łat asfaltu, staje sie mniej odczuwalna
- układ kierowniczy staje sie mniej nerwowy ale też mniej bezpośredni
- komfort jazdy jest lepszy niz w mojej starej "piątce" na 16 calowych kołach (porównywałem)
- koleiny sa wybierane delikatnie, nie buja autem ale czuć różnicę
- przy przejeżdzaniu przez przejazdy kokejowe zawieszenie nie "dobija"
- ogólnie przy szybkiej jeździe auto bardziej płynie niż podskakuje.

Oczywiście nie jest to tak odczuwalne jak przy zawieszeniu hydropneumatycznym.
Ale można piwiedzieć że tryb Comfort piwoduje że spirtowy wóz na niskoprofilowych oponach prowadzi sie jak całkuem komfortowe auto.

Starałem sie to jak najlepiej wytłumaczyć opisowo

Opisles bardzo dobrze..jeździłem erka kiedys i testowałem te tryby ale nie czułem az takiej różnicy ale może dlatego że to była stara ekspresowka.. ale powiem szczerze że też miałem przyjemność jeździć Audi sq7 i tam to dopiero było czuć różnicę no ale to auto innej klasy więc nijak ma sie do golfa. Koniec końców wychodzi na to, że jednak warto dołożyć do dcc

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Marras

Stały Bywalec

  • Posty: 338
  • Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
  • Online: 5d 21h 52m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 5 i Golf 7
  • Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post02 gru 2016, 22:22

Dzieki. Sam przed kupnem testowałem. Różnica przy pierwszym kontakcie nie powala ale nie lubie sztywnych podskakujących aut. Dlatego postawiłem na DCC

No auta ze sztywnym sportowym zawieszeniem podskakuja. Golf z DCC potrafi komfortowo płynąc.
Zawsze ustawiem na Comfort, chyba ze jade 180 km/h lub sa duze koleiny i wtedy wybieram trym "normalny" aby auto było sztywniejsze.
Tryb Sport to tylko na ostre zakrety i równe drogi przy płaskim ukształtowaniu terenu
Offline
Awatar użytkownika

Mars

Stały Bywalec

  • Posty: 498
  • Rejestracja: 01 kwie 2014, 23:39
  • Online: 14d 2h 12m 39s
  • Auto: VW Golf 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI 170km
  • Lokalizacja: PL

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post03 gru 2016, 00:31

no ja posiadam fabryczne zawieszenie gtd i czasami jest twardo..kolega ma bmw 1 i dodatkowo sprezyny obnizajace i jest tam bardziej komfortowo..no ale wkoncu klasa wyzej to musi byc roznica;p
Offline
Awatar użytkownika

Marras

Stały Bywalec

  • Posty: 338
  • Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
  • Online: 5d 21h 52m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 5 i Golf 7
  • Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post03 gru 2016, 11:56

Mars pisze:no ja posiadam fabryczne zawieszenie gtd i czasami jest twardo..kolega ma bmw 1 i dodatkowo sprezyny obnizajace i jest tam bardziej komfortowo..no ale wkoncu klasa wyzej to musi byc roznica;p


Takie BMW serii 1 to przy GTD nie stało. Ogólnie ciasne, wąskie drzwi z tyłu, brzydkie całościowo.To nie ten styl, nie ta klasa. Dla mnie bardziej premium i bardziej kultowy jest GTI/GTD
Ostatnio zmieniony 23 sty 2017, 21:30 przez Marras, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

Mars

Stały Bywalec

  • Posty: 498
  • Rejestracja: 01 kwie 2014, 23:39
  • Online: 14d 2h 12m 39s
  • Auto: VW Golf 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI 170km
  • Lokalizacja: PL

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post03 gru 2016, 12:01

seryjnie bmw 1 nie robi dla mnie wrażenia. Kolega akurat go lekko zmodyfikowal i wygląda sto razy lepiej. Ale masz rację, wersje GTI czy GTD mają historię i to coś..szczerze mówiąc nie zamienilbym mojego golfa na jakąś wypasiona nowa bmw 1 czy a klasę

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Offline

KriSSo

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 23 lip 2016, 18:37
  • Online: 18d 15h 22m 4s
  • Auto: VW Golf variant
  • Silnik: DJHA
  • Lokalizacja: Szn

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post06 maja 2017, 10:32

A sprawdziliście może ile kosztuje jeden amortyzator do DCC? Bo zakładam, ze po 100+ kkm mogą wylać. Koszt wymiany 4 sztuk może być kosmiczny. Jeśli ktoś korzysta z auta przez okres tylko leasingu (np 3 lata) i potem odda/sprzeda to nie ma tematu. Jeśli jednak planuję potrzymać auto dłużej i przejechać nim ponad 200 kkm, to problem może być wart zastanowienia, czy dopłacać do tego czy dać sobie spokój. Jak oceniacie, co sądzicie? Kiedyś pytałem w ASO ile kosztuje jeden amortyzator do DCC. Podobno około 2000 złotych :(.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Offline
Awatar użytkownika

Marras

Stały Bywalec

  • Posty: 338
  • Rejestracja: 23 lis 2014, 16:12
  • Online: 5d 21h 52m 26s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Golf 5 i Golf 7
  • Silnik: 1.9 TDI i 2.0 GTD
  • Lokalizacja: Wielkopolska

Re: VW Golf 7 - 1.4 TSI ACT DSG - 2014 Highine Srebrny Tungs

Post07 maja 2017, 10:32

KriSSo pisze:A sprawdziliście może ile kosztuje jeden amortyzator do DCC? Bo zakładam, ze po 100+ kkm mogą wylać. Koszt wymiany 4 sztuk może być kosmiczny. Jeśli ktoś korzysta z auta przez okres tylko leasingu (np 3 lata) i potem odda/sprzeda to nie ma tematu. Jeśli jednak planuję potrzymać auto dłużej i przejechać nim ponad 200 kkm, to problem może być wart zastanowienia, czy dopłacać do tego czy dać sobie spokój. Jak oceniacie, co sądzicie? Kiedyś pytałem w ASO ile kosztuje jeden amortyzator do DCC. Podobno około 2000 złotych :(.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Jest drogo ale z forum golfa wynika że ludzie mający takie zawieszenie nic nie wymieniali do 100-150 tys km.

Ogólnie w GTI/GTD czy R zawieszenie DCC musi być, inaczej jeździć se nie da, szczególnie na polskich dziurach.

Inna sprawa że ja mieszkam w Niemczech i dlatego zapewne amortyzatory wytrzymaja mi dłużej.

Podobno cena w ASO:

- bez DCC - 1 szt ok 600 zł
- z DCC - 1 szt ok. 1200 zł


Ale nie trzeba kupować w ASO tylko można od producenta, bo ktoś dla Vw to produkuje

Wróć do MK7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość