Dzisiaj jest 30 sty 2025, 18:33


MK6 - 1.4 TSI 122 - 2009

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: 1.4 TSI 122

Post07 lip 2012, 09:43

powiedz mi jeszcze czy te sprezyny sa twardsze? Jak wgl zmienil sie komfort?
Lepiej brac te czy poczekac pol roku i Eibacha?
masz moze zdjecia przed i po zalozeniu? Albo chociaz fotke tej luki miedzy kolem a karoseria?

Z gory dzieki, chce swojego obnizyc wiec pytam o szczegoly :)
Offline

Pabi

Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 16 cze 2012, 08:06
  • Online: 8h 48m 41s
  • Auto: Mk6 + Mk1 Cabrio
  • Silnik: TSI 160

Re: 1.4 TSI 122

Post07 lip 2012, 11:23

kamill1991 pisze:Lepiej brac te czy poczekac pol roku i Eibacha?
Bierz te, bo jest dokładnie to samo. To wlasnie Eibach produkuje te spręzyny dla VW. Nawet chyba nie bedzie różnicy w cenie. Fakt ze jest to czesc oficjalnie sprzedawana przez VW nie zaszkodzi, a moze tylko pomóc ;)

Arek kojarzysz moze numerek tej gałki od GTI?
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: 1.4 TSI 122

Post07 lip 2012, 13:09

niestety w cenie jest spora roznica.. 900 zl za to, a 550 za Pro-kit -.- ale mysle ze zdecyduje sie na te, bo mam jeszcze gwarancje a dzieki nim nie powinni mi jej odebrac :)
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post07 lip 2012, 19:50

kamill1991 pisze:powiedz mi jeszcze czy te sprezyny sa twardsze? Jak wgl zmienil sie komfort?
Lepiej brac te czy poczekac pol roku i Eibacha?
masz moze zdjecia przed i po zalozeniu? Albo chociaz fotke tej luki miedzy kolem a karoseria?

Z gory dzieki, chce swojego obnizyc wiec pytam o szczegoly :)


Sprężyny są zdecydowanie twardsze. Poza tym zmienia się skok amortyzatora - tak więc komfort na pewno na tym cierpi. Jeżdżę na 18'' więc czuję każdą dziurę.... Z drugiej strony obniżenie środka ciężkości i usztywnienie zawieszenia daje dużo frajdy przy jeździe na dobrych (czytaj płaskich) drogach.
Tak ja pisał Pabi te sprężyny produkuje dla VW Eibach - jest to nawet opisane na sprężynach.
Co do ceny do myślę, że ASO powinno Ci dać 15 % rabatu jak położysz zaliczkę na stół :) To już coś.
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post07 lip 2012, 20:13

Pabi pisze:
Arek kojarzysz moze numerek tej gałki od GTI?


5K0 711 113K YMD

W ASO 800,00 zł :shock:

Moje źródło: http://www.carsystems.pl/vw-gti-gearknob-cover-5k0711113k-ymd,id368.html
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 10:58

powiedz mi jeszcze jaki profil opony masz tam?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 11:29

225/40/R18
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 19:28

Arek_VI pisze:- wymieniona konsola pod panelem klimatyzacji - na głęboką szufladę z gniazdem 12V (nie palę)


Czy masz może zdjęcie tej szuflady? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda.

Jaki jest orientacyjny koszt tej części w ASO?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 20:09

Numer części to 5K0 857 925 A1QB, koszt ok. 100,00 zł (sama konsola),
gumowa wkładka 1K0 863 330 9B9 , koszt ok. 23,00 zł,
do tego obudowa gniazda 12 V raz z klapką: 1J0 919 341G lub B - 28,00 zł,
gniazdo 12V 1J0 919 309 - 26,00 zł

Bywają na allegro.

Obrazek
Offline

sebkoch

Stały Bywalec

  • Posty: 337
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 12:20
  • Online: 5d 12h 38m 16s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Audi S3
  • Silnik: 2.0 TSI DNUE
  • Lokalizacja: SBE

Odp: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 20:18

Arek ile kosztuje ten zestaw przeciwko gryzoniom? Z czego się ewentualnie składa? Jakiś kot mi wchodzi pod auto w czasie burzy i raz dostał się do silnika i leżał na plastikowej osłonie i przewodach z tylu. Zostawił po sobie trochę sierści i błota na tych elementach...

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Offline
Awatar użytkownika

jmf

VIP

  • Posty: 441
  • Rejestracja: 25 cze 2012, 17:58
  • Online: 9d 18h 33m 54s
  • Pochwały: 9
  • Auto: VW Golf 6 Highline
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM DSG
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 20:25

Arek_VI pisze:Numer części to 5K0 857 925 A1QB, koszt ok. 100,00 zł (sama konsola),
gumowa wkładka 1K0 863 330 9B9 , koszt ok. 23,00 zł,
do tego obudowa gniazda 12 V raz z klapką: 1J0 919 341G lub B - 28,00 zł,
gniazdo 12V 1J0 919 309 - 26,00 zł


Dzięki!

Rozumiem, że gniazdo 12V wraz z obudową i klapką trzeba kupić, nie da się (bezinwazyjnie) przełożyć z wersji z zapalniczką?
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 20:27

Nie pamiętam czy da się przełożyć bo kupiłem komplet na allegro. Ale chyba są różnice bo gniazda mają inne numery. Sprawdź. Ewentualnie dokupisz później samo gniazdo.
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: Odp: 1.4 TSI 122

Post08 lip 2012, 20:53

sebkoch pisze:Arek ile kosztuje ten zestaw przeciwko gryzoniom? Z czego się ewentualnie składa?



Tutaj w linku opis ze zdjęciami: http://hostuje.net/file.php?id=71c0aa4147c5c639867beb900a506d9d

Numer części to : 1K0 898 085 koszt ok. 370,00 zł (to są szczotki nadkoli z mocowaniami),

do tego pełna osłona silnika od spodu: 1K0 825 237 K, koszt ok. 190,00 zł

do tego kratka kanału spalinowego: 1K0 825 851 K (musisz sprawdzić w ASO jaka pasuje to twojego Golfa) , koszt ok. 110,00 zł.

Jak zwykle uważam, że należy prosić o 15,00 % rabatu.
Offline

sebkoch

Stały Bywalec

  • Posty: 337
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 12:20
  • Online: 5d 12h 38m 16s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Audi S3
  • Silnik: 2.0 TSI DNUE
  • Lokalizacja: SBE

Re: 1.4 TSI 122

Post09 lip 2012, 10:49

Wielkie dzięki za tak szczegółowe info. Dobrze, że się przeniosłeś na to forum ;-)
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: 1.4 TSI 122

Post09 lip 2012, 14:23

tak tylko z ciekawosci- w ASO za sprezyny powiedzieli mi 1050 + 350 montaz ;P po paru minutach rozmowy dostalem 10% rabatu.. Ale na forum vwgolf.pl znalazlem za duzo taniej :)
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post09 lip 2012, 15:48

Jak poczekasz miesiąc to opchnę swoje za 399,00 zł. Montuję DCC.
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: 1.4 TSI 122

Post11 lip 2012, 22:12

jaki koszt DCC ? :)
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post11 lip 2012, 22:57

Koszt części ok. 2500,00 zł :( I bardzo dużo pracy ...
Offline

kamill

VIP

  • Posty: 2498
  • Rejestracja: 11 kwie 2012, 12:26
  • Online: 101d 5h 11m 35s
  • Pochwały: 27
  • Auto: MK6
  • Silnik: TDI

Re: 1.4 TSI 122

Post12 lip 2012, 13:17

to nie lepiej juz air wsadzic? :D jak szalec to szalec :)
Offline

rockmachine

Sympatyk

  • Posty: 99
  • Rejestracja: 15 lip 2012, 00:20
  • Online: 1d 13h 13s
  • Auto: VW golf VI
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: dolnoslaskie

Re: 1.4 TSI 122

Post15 lip 2012, 00:38

Witam Widze ze montowales przedni biksenon z ledami moj niestety byl zakupiony jeszcze w okresie kiedy biksenon nie byl laczony z ledami do jazdy dziennej, jest za to doswietlanie poziomowanie itd czy w takiej konfiguracji jesli wmienie same lampy wszytko bedzie smigac ? Bo w tej chwili w trybie AUTO przednie lampy ksenonowe robia za dzienne dopieor po zmroku aktywuje sie doswietlanei zakretów i lapmy staja sie skretne, chcialem takze aby w tej pozycji nie palily mi sie tylne ledy jedna w aso powiedzili mi ze tego nei da rady wylaczyc i w dzien pala sie bezsesnu tylnie ledy .
Offline

Kozo

Stały Bywalec

  • Posty: 309
  • Rejestracja: 02 kwie 2012, 15:45
  • Online: 4d 14h 20m 3s
  • Pochwały: 4

Re: 1.4 TSI 122

Post15 lip 2012, 05:19

rockmachine pisze:Witam Widze ze montowales przedni biksenon z ledami moj niestety byl zakupiony jeszcze w okresie kiedy biksenon nie byl laczony z ledami do jazdy dziennej, jest za to doswietlanie poziomowanie itd czy w takiej konfiguracji jesli wmienie same lampy wszytko bedzie smigac ? Bo w tej chwili w trybie AUTO przednie lampy ksenonowe robia za dzienne dopieor po zmroku aktywuje sie doswietlanei zakretów i lapmy staja sie skretne, chcialem takze aby w tej pozycji nie palily mi sie tylne ledy jedna w aso powiedzili mi ze tego nei da rady wylaczyc i w dzien pala sie bezsesnu tylnie ledy .


miałem tak jak Ty (taka sama konfiguracja) - i wszystko się da :)

mam teraz wyłączone tylne ledy w dzień a za światła do jazdy dziennej mam włączone przeciwmgielne które są lekko przyciemnione (o 50 %) :)

a to wszystko dzięki jednemu z forumowiczów ;)
Offline

sebkoch

Stały Bywalec

  • Posty: 337
  • Rejestracja: 14 mar 2012, 12:20
  • Online: 5d 12h 38m 16s
  • Pochwały: 4
  • Auto: Audi S3
  • Silnik: 2.0 TSI DNUE
  • Lokalizacja: SBE

Odp: 1.4 TSI 122

Post15 lip 2012, 08:11

Takie opcje są dostępne w vcds. Zmiana świateł drl na halogeny i wyłącznie tylnych w trybie drl chyba też. Kodowanie tego to parę minut zabawy...

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post15 lip 2012, 09:52

rockmachine pisze:....jesli wmienie same lampy wszytko bedzie smigac ?


Jeśli masz na myśli, że jak zamontujesz bixenony z LED dziennymi to będziesz miał dzienne przez LED to na 95% działać nie będą (LED-y), gdyż to zostało zaimplementowane od nowszej wersji sterownika elektryki. Na 95,00 % masz wersję niedostosowaną do obsługi dziennych LED i należałoby też zmienić sterownik.

rockmachine pisze: Bo w tej chwili w trybie AUTO przednie lampy ksenonowe robia za dzienne dopieor po zmroku aktywuje sie doswietlanei zakretów i lapmy staja sie skretne, chcialem takze aby w tej pozycji nie palily mi sie tylne ledy jedna w aso powiedzili mi ze tego nei da rady wylaczyc i w dzien pala sie bezsesnu tylnie ledy .


Tak jak napisał Kozo i sebkoch to się da zmienić kodowaniem przez VCDS.
Offline

rockmachine

Sympatyk

  • Posty: 99
  • Rejestracja: 15 lip 2012, 00:20
  • Online: 1d 13h 13s
  • Auto: VW golf VI
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Lokalizacja: dolnoslaskie

Re: 1.4 TSI 122

Post15 lip 2012, 13:10

No a w motorpolu we wroclawiu powiedzieli ze elektryk grzebal ale nie dał rady wylaczyc tylnich ledow w trybie auto odrazu wydalo m isie to podejrzane skur.... a jak sie maja te halogeny w odniesieniu do naszych strozow prawa nei czepaija sie ? ;] autoryzowane serwisy za dyche... powiem im to bo mam jechac na poczatku tygodnia na wymiane sprezarki klimy bo tez genereuje jakies dzwieki przy pracy maja wymienic na gwarancji a odnosnie biksenonow z ledem to moze wiecie jaki numery ma miec ten sterownik elektryki i gdzie on sie znajduje w aucie ?czyli po jego wymianie i odpowienim kodowaniu wszystko powinno smigac ;]
Offline

Arek_VI

VIP

  • Posty: 1318
  • Rejestracja: 26 cze 2012, 19:54
  • Online: 10d 16h 14m 40s
  • Pochwały: 62
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: TSI 122
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: 1.4 TSI 122

Post15 lip 2012, 13:21

rockmachine pisze:No a w motorpolu we wroclawiu powiedzieli ze elektryk grzebal ale nie dał rady wylaczyc tylnich ledow w trybie auto odrazu wydalo m isie to podejrzane skur.... a jak sie maja te halogeny w odniesieniu do naszych strozow prawa nei czepaija sie ? ;] autoryzowane serwisy za dyche... powiem im to bo mam jechac na poczatku tygodnia na wymiane sprezarki klimy bo tez genereuje jakies dzwieki przy pracy maja wymienic na gwarancji a odnosnie biksenonow z ledem to moze wiecie jaki numery ma miec ten sterownik elektryki i gdzie on sie znajduje w aucie ?czyli po jego wymianie i odpowienim kodowaniu wszystko powinno smigac ;]


No właśnie co do halogenów jako dzienne to nie za bardzo zgodne z prawem. Miras z Ecuproject z Wrocławia jest diagnostą w Motorpolu - zagadnij go :)
Sterownik elektryki jest zamocowany pod kierownicą z lewej strony (za skrzynką bezpieczników). Trochę trudno go wyjąć :D Powinien mieć wersję softu wyższą lub równą 575. Odczytaj VCDS-em lub z nalepki na sterowniku. Nowe sterowniki w ASO są teraz drogie. Ja kupiłem swój poniżej 600,00 zł w Skodzie jak nie wiedzieli jeszcze, że mają w Kulczyk Tradex takie różnice cen :D To się zmieniło.
Myślę, że przygodę z przeróbkami powinieneś rozpocząć od zakupu VCDS-a. To zaoszczędzi mnóstwo czasu i pieniędzy a przyniesie wiele radości...
PoprzedniaNastępna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości