rockmachine pisze:No a w motorpolu we wroclawiu powiedzieli ze elektryk grzebal ale nie dał rady wylaczyc tylnich ledow w trybie auto odrazu wydalo m isie to podejrzane skur.... a jak sie maja te halogeny w odniesieniu do naszych strozow prawa nei czepaija sie ? ;] autoryzowane serwisy za dyche... powiem im to bo mam jechac na poczatku tygodnia na wymiane sprezarki klimy bo tez genereuje jakies dzwieki przy pracy maja wymienic na gwarancji a odnosnie biksenonow z ledem to moze wiecie jaki numery ma miec ten sterownik elektryki i gdzie on sie znajduje w aucie ?czyli po jego wymianie i odpowienim kodowaniu wszystko powinno smigac ;]
No właśnie co do halogenów jako dzienne to nie za bardzo zgodne z prawem. Miras z Ecuproject z Wrocławia jest diagnostą w Motorpolu - zagadnij go
Sterownik elektryki jest zamocowany pod kierownicą z lewej strony (za skrzynką bezpieczników). Trochę trudno go wyjąć
Powinien mieć wersję softu wyższą lub równą 575. Odczytaj VCDS-em lub z nalepki na sterowniku. Nowe sterowniki w ASO są teraz drogie. Ja kupiłem swój poniżej 600,00 zł w Skodzie jak nie wiedzieli jeszcze, że mają w Kulczyk Tradex takie różnice cen
To się zmieniło.
Myślę, że przygodę z przeróbkami powinieneś rozpocząć od zakupu VCDS-a. To zaoszczędzi mnóstwo czasu i pieniędzy a przyniesie wiele radości...