Dzisiaj jest 24 lis 2020, 22:10


P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Moderatorzy: rafaello, BRUNO55, ryba113

Regulamin forum Inne pytania techniczne, których nie da się zaklasyfikować do jednego z istniejących działów.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę

Uwaga:
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

choina

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 02 gru 2015, 01:32
  • Online: 16h 59m 23s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI GTI
  • Lokalizacja: Wwa

P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post20 lis 2019, 17:40

Czołem, od dłuższego czasu mam problem z błędem P0455, szukałem porady na forum (jest kilka ogólnych tematów), ale niestety komentarze nie mają zastosowania do mojego przypadku.

Od początku, zapala mi się kontrolka od wlewu paliwa, która następnie gaśnie i zapala się check engine.
Za poradą z naszego forum oraz innych źródeł swoje próby rozpocząłem od wymiany zaworka n80 (Vapor Canister Purge Valve), niestety problem dalej występował. Następnie wymieniłem korek wlewu paliwa. Niestety, dalej to samo.

W ramach możliwości, przejrzałem przewody i cały układ, niestety nie zauważyłem nic co zwróciłoby moją uwagę...

Jak wspominałem mam GTI wersja US z 2013 roku - nie wiem czy to coś zmiaenia w kwestii EVAPu.

Może ktoś zna się na systemie EVAP lub mierzył się z podobny problemem i może coś doradzić ?
Offline
Awatar użytkownika

acme

Sympatyk

  • Posty: 69
  • Rejestracja: 22 mar 2015, 14:16
  • Online: 3d 17h 14m 28s
  • Auto: GOLF 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI CCZB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post21 lis 2019, 10:20

Skoro wymieniłeś n80 i korek wlewu paliwa, to ja bym się zabrał za wymianę węgla aktywnego i gąbeczki w pojemniku evap.
Volkswagen Golf 6 GTI, 2.0 TSI, 210KM, DSG, 2011r. Tornado Red.
Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 2009r.
Opel Astra 1.7 DTI 75KM 2003r.
Peugeot 206 1.1 60KM 2002r.
Offline

choina

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 02 gru 2015, 01:32
  • Online: 16h 59m 23s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI GTI
  • Lokalizacja: Wwa

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post25 lis 2019, 23:18

gdzie tego szukac ? gdzies pod maska czy w werski US to jest w jakims innym miejscu ?

dodatkowo moj mechanik (oczywiscie nie tknal palcem zeby rozwiazac problem) twierdzi ze w autach z USA (ogolnie) w systemie EVAP jest jeszcze jeden dodatkowy zaworek gdzies z tylu auta w okolicach zbiornika paliwa i to on moze powodowac wyciek/nieszczelnosc, prawda to czy EVAP w mk6 GTI US i EUR jest identyczny ?
Offline
Awatar użytkownika

acme

Sympatyk

  • Posty: 69
  • Rejestracja: 22 mar 2015, 14:16
  • Online: 3d 17h 14m 28s
  • Auto: GOLF 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI CCZB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post26 lis 2019, 10:25

Nie mam pojęcia czy EVAP w wersji z USA jest inny ale moim zdaniem powinien być taki sam. Przeczytaj ten temat: mk6-problemy-usterki/evap-zbiorniczek-wegla-aktywnego-t3454.html , ja miałem co prawda inny błąd związany z EVAP ale wysypałem węgiel i gąbkę, na początku wszystko się wysuszyło ale postanowiłem zmienić i węgiel na nowy i gąbkę na nową. Zbiorniczek z węglem aktywnym w GTI znajduje się pod wlewem płynu do spryskiwaczy.

Obrazek
Volkswagen Golf 6 GTI, 2.0 TSI, 210KM, DSG, 2011r. Tornado Red.
Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 2009r.
Opel Astra 1.7 DTI 75KM 2003r.
Peugeot 206 1.1 60KM 2002r.
Offline

choina

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 02 gru 2015, 01:32
  • Online: 16h 59m 23s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI GTI
  • Lokalizacja: Wwa

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post28 lis 2019, 20:40

Dzięki acme, podziałam w temacie i dam znać co udało mi się ugrać, może kiedyś komuś ta wiedza się przyda.
Pytanie pomocnicze, zna ktoś może jakiegoś fachmana / warsztat w Wawie, który zna się na temacie i na przykład jest w stanie zdiagnozować szczelność układu (w przypadku, jeżeli polegnę w samodzielnym rozwiązywaniu tematu)?
Offline
Awatar użytkownika

acme

Sympatyk

  • Posty: 69
  • Rejestracja: 22 mar 2015, 14:16
  • Online: 3d 17h 14m 28s
  • Auto: GOLF 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI CCZB
  • Lokalizacja: Wroclaw

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post01 gru 2019, 20:08

Daj znać jak się sprawy mają ale powtórzę się ponownie - wymień węgiel aktywny wraz z gąbka na nowe. To jest robota na jakieś 15minut. Pozdrawiam.
Volkswagen Golf 6 GTI, 2.0 TSI, 210KM, DSG, 2011r. Tornado Red.
Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 2009r.
Opel Astra 1.7 DTI 75KM 2003r.
Peugeot 206 1.1 60KM 2002r.
Offline

choina

Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 02 gru 2015, 01:32
  • Online: 16h 59m 23s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf VI GTI
  • Lokalizacja: Wwa

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post01 gru 2019, 22:02

Wziąłem się za robotę przy okazji weekendu (węgiel + gąbka, za bardzo się nie napracowałem...) i mam pewien problem, nie trzeba być specjalnie spostrzegawczym żeby zauważyć, że czegoś u mnie pod maską brakuje... Zastanawiam się czy to kwestia wersji US / rocznika (2013) czy ocb ?!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

Dansli

Nieśmiały

  • Posty: 41
  • Rejestracja: 23 lis 2018, 09:22
  • Online: 7d 16h 43m 36s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6R. GOLF4 4mot.
  • Silnik: 2.0 CRZA. 1.9 ARL
  • Lokalizacja: Wisła

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post26 sie 2020, 08:34

udało się rozwiązać problem?
Offline

quiksilver

Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 16 cze 2020, 22:07
  • Online: 6h 16m 41s
  • Auto: Jetta SW MK6
  • Silnik: 2.0 tdi
  • Lokalizacja: Podkarpacie

Re: P0455 EVAP Golf mk6 GTI z US

Post30 paź 2020, 09:23

w wersji na US system EVAP jest zwykle inny większy dlatego też jest zwykle w innym miejscu, z tego co się pytałem to powinien być z tyłu auta gdzieś przy zbiorniku

Wróć do Pozostałe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości