Dokładnie, nawet nie sprawdzałem na teście tego schowka więc trzeba będzie kupić saszetkę do wszystkich rzeczy jakie się będzie tam chować bo w 7 mam materiał, te teleskopy w 7 są super ułatwieniem więc w 8 trzeba będzie powrócić do nawyków z citroena
może ktoś pokusi się o modyfikacje do maski, ale naprawdę ta maska to papier więc na czym to się ma trzymać, zderzak to samo, po dotknięciu nogą już się chowa by chronić pieszych przy uderzeniu. Przedstawiciel pokazał naprawdę wszystko co można. A i jeszcze jedna rzecz:) kluczyk
nie ma już zaślepionego wejścia do awaryjnego otwierania samochodu. Wygląda to tragicznie że może jakieś wkładki ktoś wymyśli. Jak wsiadałem zwróciłem uwagę na to że w moim tego nie będzie ale nawet w style widać rysę na stylistyce. Światła tylne szczególnie te migacze dynamiczne bardziej mi się podobają w moim niż tutaj. Otwierając samochód za dnia słabo świeciły tym migaczem niż na filmach widać. Może rzeczywiście w FL będzie dołożone to czego tu brakuje, ale zawsze klamkę można przełożyć. a jak wyjdzie FL to już będzie miał 3-4 lata więc po gwarancji można się bawić. Cena ceną, golf 7 oddaje siostrze niech się uczy jeździć a że akurat spłacony trza wybrać coś innego i nowego bo wątpię by jeszcze mój przejechał dalsze 270 tyś bez awarii choć dbam o niego bardziej niż nie jeden. olej co 15 tyś, filtr paliwa i powietrze co 30 tyś, ozonowanie co 30 tyś, po starcie lekka jazda do temp oleju 70 i potem już normalnie, jak już jestem blisko celu klima wyłączona i zawsze czekam 1-2 minuty zależy od jazdy na wolnych obrotach. Myślę że siostra przekona się co to znaczy jak psuję się samochód. Choć u mnie 7 przejechała te 270 tyś bez żadnej awarii, to przy jej stylu jazdy już trochę mi szkoda tego samochodu. Sentyment pozostanie, i już czuję że będę tęsknić przed tym jak niezawodnym był autem nawet z tym DPF który nigdy nawet się nie zapalił. Oby nowy dał mi te same wrażenia co obecny, 1.5 eTSI to tak naprawdę powrót do benzyny po kilku zagazowanych samochodach które psuły się na potęgę. Ale lepiej wymieniać świece tutaj niż w dieslu. układ wtryskowy także tańszy, dwumasa już jest nawet w benzynie. dpf to samo tylko benzyna ma wyższe temp i przedstawiciel mówił że dpf w tym golfie jest zaprojektowany do całego okresu życia samochodu. Tak naprawdę zobaczymy jak to będzie, teraz już nie wiem jaki olej będzie trzeba lać do benzyny przy dpf. czy taki sam 5W-30 czy może inny long time. Może ktoś ma nową ElseWin to się zobaczy, a może jak już będzie nowa ETKA to dowiemy się o sprzęcie bardziej i oprogramowaniu. Dziękuję za pomoc, i szerokiej drogi, i do zobaczenia na drodze, Oby nasze golfy nam zawsze służyły
pamiętam swojego pierwszego III, 8 lat temu. Wystarczyło dolewać olej i 200 tyś bez wymiany wytrzymał, ale co się chciało od samochodu za 2000 tyś złotych i samochodu dla którego olej rzepakowy był dobrym substytutem oleju napędowego. Czekamy za prawdziwą hybryda a za 2 generację zobaczymy czy będą wg silnik spalinowe.