Aktywny
- Posty: 143
- Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
- Online: 8d 9h 20m 46s
- Auto: VW Golf VI
- Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
- Lokalizacja: Legnica
Marka/Model: VW Golf VI 2.0 TDI DSG Highline
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI 140 koni
Wyposażenie:
Automatyczna skrzynia biegów
Światła bi-xenonowe
Radio z nawigacją RNS 310
Tempomat
Sportowe fotele poryte alcantarą
Podgrzewane przednie fotele
Szyberdach
Elektrycznie sterowane lusterka
Ogrzewane lusterka
Dostęp bezkluczykowy
Klimatyzacja dwustrefowa
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
Lakier LC9X
Witam, od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa VI z całkiem żwawym dieslem pod maską. Samochód jest moim pierwszym prywatnym autem, a ja jestem jego drugim właścicielem. Autem od momentu zakupu pokonałem 10 000 km, więc mogę już co nieco powiedzieć na jego temat.
Przede wszystkim nigdy nie myślałem, że kupię samochód tak do bólu konserwatywny. Przekonał mnie do siebie swoim pragmatycznym stylem i doskonałą ergonomią wnętrza oraz niesamowitą ilością modyfikacji, którą moża zaproponować.
Mam kilka ciekawych pomysłów na auto. Zobaczymy, które z nich uda się zrealizować i ile czeka nas wspólnych podróży.
We wnętrzu na razie nie ma jeszcze co pokazywać
Modyfikacje zrealizowane:
- Chip na 176 koni mechanicznych (129,5 kW)
- Panel klimatyzacji z VW Caddy + adaptacja
- Kierownica multifunkcyjna z łopatkami do DSG
- Montaż schowków pod fotelami
- Zakup felg 17" 5K0601025Q
- wymiana sterownika bluetooth z 1k0 na 7p6
- Półka bagażnika z siatką
- wejście Media-in
- Detaling wnętrza
- Montaż oświetlenia nóg
- Instalacja świateł ostrzegawczych w drzwiach kierowcy i pasażera
- wymiana gateway na 7N0 907 530BF
- RNS310 - język polski z lektorem + mapy 2020
- Montaż licznika Color Premium
Modyfikacje planowane:
- Detaling nadwozia
- instalacja nakładek na podstopnicę, pedał gazu i hamulca
- Zmiana oświetlenia wnętrza na żarówki LEDowe
- montaż czujnika deszczu i zmierzchu
Adaptacje:
- Day Running Light (dezaktywacja po zaciągnięciu hamulca ręcznego)
- Korekta serwisu olejowego z 15 000 km na 10 000
- Rozszerzenie zakresu temp. na panelu klimatyzacji
- Coming home realizowany przez światła przeciwmgłowe (Leaving w opracowaniu)
- Uruchomienie "Voice commands"
Serwis:
- Zakup ODBEleven
- Zmiana oprogramowania sterownika silnika z 9977 na 7266
- Zmiana kompletu filtrów na MANN-Filter
- Wymiana oleju w skrzyni biegów
- Montaż nowych żarówek ksenonowych
- czyszczenie DPF
- Założenie nowej chłodnicy klimatyzacji
- Nabicie klimatyzacji czynnikiem chłodzącym
- Wymiana łożysk w kołach na SKF
- Pełny serwis olejowy wraz z wymianą wałka pompy oleju
- Zbieżność
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI 140 koni
Wyposażenie:
Automatyczna skrzynia biegów
Światła bi-xenonowe
Radio z nawigacją RNS 310
Tempomat
Sportowe fotele poryte alcantarą
Podgrzewane przednie fotele
Szyberdach
Elektrycznie sterowane lusterka
Ogrzewane lusterka
Dostęp bezkluczykowy
Klimatyzacja dwustrefowa
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
Lakier LC9X
Witam, od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa VI z całkiem żwawym dieslem pod maską. Samochód jest moim pierwszym prywatnym autem, a ja jestem jego drugim właścicielem. Autem od momentu zakupu pokonałem 10 000 km, więc mogę już co nieco powiedzieć na jego temat.
Przede wszystkim nigdy nie myślałem, że kupię samochód tak do bólu konserwatywny. Przekonał mnie do siebie swoim pragmatycznym stylem i doskonałą ergonomią wnętrza oraz niesamowitą ilością modyfikacji, którą moża zaproponować.
Mam kilka ciekawych pomysłów na auto. Zobaczymy, które z nich uda się zrealizować i ile czeka nas wspólnych podróży.
We wnętrzu na razie nie ma jeszcze co pokazywać
Modyfikacje zrealizowane:
- Chip na 176 koni mechanicznych (129,5 kW)
- Panel klimatyzacji z VW Caddy + adaptacja
- Kierownica multifunkcyjna z łopatkami do DSG
- Montaż schowków pod fotelami
- Zakup felg 17" 5K0601025Q
- wymiana sterownika bluetooth z 1k0 na 7p6
- Półka bagażnika z siatką
- wejście Media-in
- Detaling wnętrza
- Montaż oświetlenia nóg
- Instalacja świateł ostrzegawczych w drzwiach kierowcy i pasażera
- wymiana gateway na 7N0 907 530BF
- RNS310 - język polski z lektorem + mapy 2020
- Montaż licznika Color Premium
Modyfikacje planowane:
- Detaling nadwozia
- instalacja nakładek na podstopnicę, pedał gazu i hamulca
- Zmiana oświetlenia wnętrza na żarówki LEDowe
- montaż czujnika deszczu i zmierzchu
Adaptacje:
- Day Running Light (dezaktywacja po zaciągnięciu hamulca ręcznego)
- Korekta serwisu olejowego z 15 000 km na 10 000
- Rozszerzenie zakresu temp. na panelu klimatyzacji
- Coming home realizowany przez światła przeciwmgłowe (Leaving w opracowaniu)
- Uruchomienie "Voice commands"
Serwis:
- Zakup ODBEleven
- Zmiana oprogramowania sterownika silnika z 9977 na 7266
- Zmiana kompletu filtrów na MANN-Filter
- Wymiana oleju w skrzyni biegów
- Montaż nowych żarówek ksenonowych
- czyszczenie DPF
- Założenie nowej chłodnicy klimatyzacji
- Nabicie klimatyzacji czynnikiem chłodzącym
- Wymiana łożysk w kołach na SKF
- Pełny serwis olejowy wraz z wymianą wałka pompy oleju
- Zbieżność
Ostatnio zmieniony 16 lis 2020, 18:52 przez Diesel, łącznie zmieniany 18 razy