Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:18


VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Nasze auta - Golf 6
Regulamin forum Opis samochodu powinien zawierać informacje zgodnie z zaproponowanym szablonem

Temat: Model - Wersja silnika - Rok produkcji (opcjonalnie "by" _nazwa_użytkownika_)
np. VW Golf 6 - 2.0 GTI - 2011 by RyŚ

Treść postu:
Dane wymagane
    Marka/Model: np. VW Golf 6 GTI
    Rok produkcji: np. 2011
    Silnik/Pojemność/Moc: np. 2.0 TSI 210KM (CCZB)
    Zdjęcie - prezentujące samochód w dość przyzwoitej rozdzielczości

Dane opcjonalnie:
    Kolor: np. niebieski grafit perłowy
    Wyposażenie: np. Highline + pakiet 990 + pakiet zimowy + zawieszenie DCC + kamera cofania
    Układ napędowy: np. DSG
    Zawieszenie: np. 19'' Talladega
    Car Audi: np. NAVI RNS 510 Dynaudio Excite
    Opis: np. Auto odebrane w maju, w planach mam zmianę wydechu
    i inne ciekawe informacje

Pamiętaj:
- Jeżeli zmodyfikujesz coś w swoim aucie, umieść informacje o tym w pierwszym poście - do wprowadzenia zmiany użyj przycisku (Zmień).
- Jeżeli dodasz nowe zdjęcia, które Twoim zdaniem zasługują na szczególną uwagę (np. zdjęcie auta po wprowadzeniu modyfikacji), zamieść je również (przy pomocy BBCode [IMG]) w pierwszym poście.
- duże zdjęcia (powyżej 500kb) zmieść na serwerze zewnętrznym, a w swoim temacie zamieść bezpośredniego linka do zdjęcia (przy pomocy BBCode [IMG])
- to Ty jesteś właścicielem swojego tematu, i to Ty decydujesz o jego zawartości, tak więc masz pełne prawo moderować (przy pomocy moderatorów) zawartości swojego tematu.
- Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post26 wrz 2019, 19:07

Marka/Model: VW Golf VI 2.0 TDI DSG Highline
Rok produkcji: 2010
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0 TDI 140 koni

Wyposażenie:
Automatyczna skrzynia biegów
Światła bi-xenonowe
Radio z nawigacją RNS 310
Tempomat
Sportowe fotele poryte alcantarą
Podgrzewane przednie fotele
Szyberdach
Elektrycznie sterowane lusterka
Ogrzewane lusterka
Dostęp bezkluczykowy
Klimatyzacja dwustrefowa
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
Lakier LC9X

Witam, od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa VI z całkiem żwawym dieslem pod maską. Samochód jest moim pierwszym prywatnym autem, a ja jestem jego drugim właścicielem. Autem od momentu zakupu pokonałem 10 000 km, więc mogę już co nieco powiedzieć na jego temat.
Przede wszystkim nigdy nie myślałem, że kupię samochód tak do bólu konserwatywny. Przekonał mnie do siebie swoim pragmatycznym stylem i doskonałą ergonomią wnętrza oraz niesamowitą ilością modyfikacji, którą moża zaproponować.

Mam kilka ciekawych pomysłów na auto. Zobaczymy, które z nich uda się zrealizować i ile czeka nas wspólnych podróży.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

We wnętrzu na razie nie ma jeszcze co pokazywać ;-)

Modyfikacje zrealizowane:
- Chip na 176 koni mechanicznych (129,5 kW)
- Panel klimatyzacji z VW Caddy + adaptacja
- Kierownica multifunkcyjna z łopatkami do DSG
- Montaż schowków pod fotelami
- Zakup felg 17" 5K0601025Q
- wymiana sterownika bluetooth z 1k0 na 7p6
- Półka bagażnika z siatką
- wejście Media-in
- Detaling wnętrza
- Montaż oświetlenia nóg
- Instalacja świateł ostrzegawczych w drzwiach kierowcy i pasażera
- wymiana gateway na 7N0 907 530BF
- RNS310 - język polski z lektorem + mapy 2020
- Montaż licznika Color Premium


Modyfikacje planowane:
- Detaling nadwozia
- instalacja nakładek na podstopnicę, pedał gazu i hamulca
- Zmiana oświetlenia wnętrza na żarówki LEDowe
- montaż czujnika deszczu i zmierzchu


Adaptacje:
- Day Running Light (dezaktywacja po zaciągnięciu hamulca ręcznego)
- Korekta serwisu olejowego z 15 000 km na 10 000
- Rozszerzenie zakresu temp. na panelu klimatyzacji
- Coming home realizowany przez światła przeciwmgłowe
(Leaving w opracowaniu)
- Uruchomienie "Voice commands"


Serwis:
- Zakup ODBEleven
- Zmiana oprogramowania sterownika silnika z 9977 na 7266
- Zmiana kompletu filtrów na MANN-Filter
- Wymiana oleju w skrzyni biegów
- Montaż nowych żarówek ksenonowych
- czyszczenie DPF
- Założenie nowej chłodnicy klimatyzacji
- Nabicie klimatyzacji czynnikiem chłodzącym
- Wymiana łożysk w kołach na SKF
- Pełny serwis olejowy wraz z wymianą wałka pompy oleju
- Zbieżność
Ostatnio zmieniony 16 lis 2020, 18:52 przez Diesel, łącznie zmieniany 18 razy
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post17 paź 2019, 21:15

Stało się - pierwsza awaria. Na szczęście nic poważnego. Wypalił się lewy xenon. W międzyczasie poczytałem trochę o tych żarówkach i mój wybór padl na Osram Xenarc Night Breaker Laser.

Ich montaż nie okazał się tak trudny. Miałem trochę problemów ze ściągnięciem zderzaka, więc postanowiłem zmienić strategię i dostałem się do żarówki przez.... nadkole. Miejsca było wystarczająco dużo, żeby włożyć tam całą rękę. Przy okazji wyczyściłem nadkole i próg z zalegającej ziemi, liści i soli.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2020, 20:20 przez Diesel, łącznie zmieniany 2 razy
Offline

A-R-T-U-R

Stały Bywalec

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 18d 13h 25m 27s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post18 paź 2019, 09:19

fajno, ale żadnego zdjęcia nie widać
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post25 lis 2019, 21:14

Cześć,
Dzisiaj wpadło trochę nowych kosmetyków. Trochę płynów i żeli do czyszczenia felg. Do tego płyn do tapicerki i - podejrzany na forum - Poorbo's Natural Look.

Zobaczymy, czy nowa chemia do auta spełni podkładane w niej nadzieje.

Przy okazji wpadły koła zimowe.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2020, 20:21 przez Diesel, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post14 gru 2019, 22:00

Hej,
Idąc za waszą radą zakupiłem Poor boy's Natural Look i jestem z niego bardzo zadowolony. Plastiki we wnętrzu nabrały przyjemnego wyglądu, a wnętrze ładnego zapachu. Preparat zdecydowanie zostanie ze mną na dłużej.

Z zakupionego na ...ekhm... kabla VCDS wysypał się ryż...

Zamiast niego zakupiłem wtyczkę OBDEleven wraz z aplikacją, która posiada zbliżoną funkcjonalność do VCDS. Przy tym pozwala na adaptacje, podgląd parametrów na żywo na ekranie telefonu, a także kasowanie błędów.

Polecam!
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2020, 20:21 przez Diesel, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post26 sty 2020, 16:32

Kilka dni temu zdecydowałem się na zakup kierownicy multifunkcyjnej. Po obejrzeniu setek zdjęć, wybór padł na kierownicę z VW Polo 6. Zależało mi przede wszystkim na czerwonym podświetleniu i łopatkach do skrzyni DSG.
Poszukiwania nie trwały zbyt długo, a kierownicę z poduszką dorwałem na allegro.
W zasadzie nie było żadnych problemów z jej założeniem i zakodowaniem. Całość zajęła może około 20 minut :-)
Moim zdaniem kierownica bardzo dobrze komponuje się z wnętrzem "Szóstki".
Poniżej kilka zdjęć.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post16 kwie 2020, 20:13

Długo tu nie zaglądałem, bo okres zimowy nie sprzyja modyfikacjom. Bez względu na to, jak lekka byłaby to zima. Ale korzystając z wolnego czasu, postanowiłem co nieco nadrobić. Na początek wpadł nowy gateway, który udało mi się nabyć po bardzo okazyjnej cenie. Było z nim mnóstwo zabawy, ale w końcu udało mi się go ogarnąć.

Obrazek

W tym miejscu chciałbym podziękować użytkownikowi A-R-T-U-R za cenne wskazówki przy okazji wymiany bramki ;-)

Dodatkowo postanowiłem zatroszczyć się o uzupełnienie brakującego oświetlenia w aucie. Padło na oświetlenie nóg oraz montaż świateł ostrzegawczych w drzwiach.

Obrazek

Wybór padł na zestaw światełek od Krzysztofa z VWTECH. Polecam gorąco!

Oświetlenie nóg przyszło do mnie prosto z od naszych wschodnich sąsiadów. Mimo ograniczonego ruchu lotniczego, przesyłka dotarła do mnie w nieco ponad 2 tygodnie. Jakość - bardzo przyzwoita

Obrazek

Korzystając z okazji, postanowiłem wyrzucić również schowek z paskudnym adapterem do telefonu. Zakupiłem używkę na znanym serwisie aukcyjnym. Przełożenie nie było łatwe, ale się udało.

Obrazek

Na sam koniec trochę fotografii wnętrza i zewnętrza samochodu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

P.S. Gdyby ktoś był zainteresowany, to stary schowek oddam za grosze ;-)
Offline

A-R-T-U-R

Stały Bywalec

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 18d 13h 25m 27s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post16 kwie 2020, 21:03

:party: =D> :pub:
dobrze wygląda :)
Pomyśl jeszcze nad zmianą nakładek na pedały i podstopnicą. Całość robi fajną robotę a niezbyt wiele kosztuje
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post16 kwie 2020, 21:27

Dzięki za podpowiedź. Od pewnego czasu chodzi mi to po głowie taki dodatek. Może wpadnie na dniach ;-)

Przy okazji wymienię dywaniki na materiałowe...
Offline

A-R-T-U-R

Stały Bywalec

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 18d 13h 25m 27s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post16 kwie 2020, 21:33

Teraz dopiero zauważyłem...
Może skusisz się na dołożenie czujnika deszczu/zmierzchu?
To bardzo przydatna modyfikacja i ułatwiająca codzienne funkcjonowanie
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post16 kwie 2020, 21:48

Nie ukrywam, że bardzo bym chciał go mieć. W zasadzie to modyfikacja, nad która myślę od momentu zakupu samochodu.
Mam wszystkie potrzebne elementy w obserwowanych aukcjach. Jest z tym trochę roboty, ale efekt jak i satysfakcja z wykonanej pracy byłyby tego warte.

Kto wie, może latem :-)
Offline

A-R-T-U-R

Stały Bywalec

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 18d 13h 25m 27s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post16 kwie 2020, 22:21

2 ciepłe dni i zrobione. Warto :)
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post28 kwie 2020, 19:26

W międzyczasie wpadł taki miły dodatek ;-)

Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

mati5123

Aktywny

  • Posty: 136
  • Rejestracja: 17 gru 2014, 10:41
  • Online: 3d 16h 29m 46s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: CFGB2.0TDI 170KM GTD
  • Lokalizacja: pomorskie

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post29 kwie 2020, 06:40

Taki otwieracz miałem w MK5 taki inny od wszystkich :D. Kierownica niczego sobie powodzenia w dalszych modach.
Offline

juuzek

Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 26 wrz 2017, 06:07
  • Online: 2d 36m 58s
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CAYC
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post06 maja 2020, 12:29

Wszystko idzie w dobrym kierunku, do zobaczenia na mieście :D Też jestem z Legnicy.
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post06 maja 2020, 15:44

Dzięki! Do zobaczenia na drodze :-)
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG

Post18 maja 2020, 17:14

Miałem problem z dość często wypalającym się DPFem (co około 200-220 kilometrów jazdy po mieście). Po przeczytaniu setki forów i spędzeniu godzin na studiowaniu tematu, w końcu podjąłem decyzję, aby wrócić oprogramowania sprzed afery Dieselgate. Wybrałem zakład, dogadaliśmy termin i zabrałem Golfa na chip tuning. Teraz zastanawiam się, czemu aż tak długo zwlekałem...

Po pierwszym hamowaniu, komputer pokazał równo 140,7 konia mechanicznego, więc piękna seria. Po około godzinie druga próba, korekta i trzecia. Tym razem komputer pokazał 176 koni mechanicznych (+35) i 378,5 Nm (+73). Niezbyt duży progres, ale o to mi dokładnie chodziło ;-)

Obrazek

Obecnie Golf pracuje na oprogramowaniu w wersji 7266, a ja osobiście jestem bardzo zadowolony! Obliczyłem, że DPF powinien wypalać się co 800-900 kilometrów (mieszanie, trasa + miasto).

Na nowo odczułem przyjemność jazdy tym samochodem. Planowanie tras tak, aby co dwieście kilometrów zabierać auto w trasę (często na około i niepotrzebnie), stawało się bardzo męczące. Obecnie przejechanie 50 kilometrów po mieście wiąże się z przybyciem około 1 grama sadzy, zarówno zmierzonej, jak i obliczonej :-)

Z całej tej sytuacji niezadowolona jest tylko jedna osoba...
Obrazek
Offline

PANCUSTOM

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 11 maja 2020, 18:37
  • Online: 1d 7h 17m 19s
  • Auto: VW Scirocco
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post19 maja 2020, 09:20

Golfik elegancki - pytanko - wiesz jaki jest Twoja wizja na finalny setup czy raz po raz dajesz sie ponosic tuningowemu bakcylowi?
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post19 maja 2020, 17:14

Dzięki! Dobra prezencja to podstawa :-)
To był mój pierwszy raz, kiedy oddałem auto na podniesienie fabrycznej mocy. Więcej mu raczej nie przybędzie. Osiągnąłem dokładnie to, co chciałem.

Bardziej interesuje mnie stopniowe doposażanie go i dbanie o prawidłową eksploatację, aby spędził ze mną jak najwięcej czasu. Początkowo miałem go kupić na około 2 lata, z zamiarem zrobienia kilku rzeczy. Jednak radość ze wspólnych kilometrów sprawiła, że pozostanie ze mną na dłużej.
Offline

A-R-T-U-R

Stały Bywalec

  • Posty: 389
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 08:50
  • Online: 18d 13h 25m 27s
  • Pochwały: 5
  • Auto: Golf VI Match
  • Silnik: CAXA 1.4 TSI
  • Lokalizacja: Warszawa

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post19 maja 2020, 18:58

No i superowo :lokej:
+25% to raczej nie jest zły wynik
był mk5, jest mk6 1.4 TSI

Obrazek
Offline

PANCUSTOM

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 11 maja 2020, 18:37
  • Online: 1d 7h 17m 19s
  • Auto: VW Scirocco
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post20 maja 2020, 08:50

Diesel pisze:Więcej mu raczej nie przybędzie. Osiągnąłem dokładnie to, co chciałem.

Bardziej interesuje mnie stopniowe doposażanie go i dbanie o prawidłową eksploatację, aby spędził ze mną jak najwięcej czasu. Początkowo miałem go kupić na około 2 lata, z zamiarem zrobienia kilku rzeczy. Jednak radość ze wspólnych kilometrów sprawiła, że pozostanie ze mną na dłużej.


No i własnie o taka odpowiedź mi chodziło - czyli OEM+ :)

no to sledze i czekam na pakiet GTD :tongue: :bigok:
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post23 maja 2020, 16:40

Dzisiaj auto przeszło woskowanie i nałożenie niewidzialnej wycieraczki.





Myślę, że efekt zadowalający ;-)
Offline
Awatar użytkownika

Kamil96

Sympatyk

  • Posty: 84
  • Rejestracja: 12 sty 2020, 01:05
  • Online: 16d 5h 4m 25s
  • Auto: VW Scirocco R
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post23 maja 2020, 16:54

Jaką NW nałożyłeś?
Offline
Awatar użytkownika

Diesel

Aktywny

  • Posty: 143
  • Rejestracja: 05 sty 2019, 17:24
  • Online: 8d 8h 59m 28s
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI CFFB+ 129kW
  • Lokalizacja: Legnica

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post23 maja 2020, 17:58

Soft99 ;-)

PANCUSTOM pisze:No i własnie o taka odpowiedź mi chodziło - czyli OEM+ :)

no to sledze i czekam na pakiet GTD :tongue: :bigok:


Dokładnie, OEM+ (nie znałem wcześniej tego określenia), z wyłączeniem kierownicy z poduszką (VW Polo) oraz panelu klimatyzacji (VW Caddy). Cała reszta to zabawa w ulep(szanie) oraz dokładanie dodatkowego wyposażenia, aby zwiększyć komfort podróży.

Pakiet stylistyczny GTD raczej się nie pojawi. Przynajmniej na tę chwilę nie mam tego w planach ;-)
Offline

PANCUSTOM

Sympatyk

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 11 maja 2020, 18:37
  • Online: 1d 7h 17m 19s
  • Auto: VW Scirocco
  • Silnik: CAVD
  • Lokalizacja: Mazowieckie

Re: VW Golf VI 2.0 TDI + DSG (Stage 1)

Post25 maja 2020, 13:17

no to najlepszy możliwy styl :pub: :pub:
Następna

Wróć do MK6

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość