Byłem dzisiaj przy okazji w serwisie VW, w sprawie tego czujnika i dowiedziałem się, że pozostaje podłączyć pod komputer serwisowy, bo vcds tego nie ogarnie, opłata diagnostyki 150 zł w Pile.
Pozostaje mi chyba z tego skorzystać, bo nie mam możliwości sprawdzenia tego u kogokolwiek, w zeszłym tygodniu podłączałem go u mechanika pod vcds, wyszło kilka błędów nie związanych z tym problemem (głównie nawigacja i jakaś żarówka), nie mógł się połączyć z modułem komfortu, jak wnioskuję, chyba z tego powodu...
zioolko pisze:W Gofie VI nie ma modułu komfortu, tylko CECM (brodnetz), więc nie dziwota, że nie możesz się z modułem komfortu połączyć.
Tak wiec wiele tym vag-comem nie podziałasz - sam widzisz, że nie łączy się z klimą poduszkami, zegarami, immo.
Podaje jakieś dziwne kody błędów.
.
Co prawda ja mam Jettę A5 ale 2010r. na czarnym FISie i 1,6CR
Po krótkiej konsultacji z mechanikiem serwisu doszli do porozumienia, że ten czujnik z pompką powinien działać zero jedynkowo, czyli albo działać albo nie (czyli skoro działa to nie ma potrzeby jego wymiany, a przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.) i wysnuli przypuszczenie, że może to być np. wina kabla od czujnika do komputera, albo coś innego co może uda się zdiagnozować ich programem
pokrętne to, ale jak nie wiadomo co, to....
Ma ktoś jakiś inny pomysł, albo jest w stanie ogarnąć temat prawidłowej diagnostyki? bo diagnostyka w serwisie nie daje gwarancji rozwiązania problemu.