Ogolnie te raporty sa OK, ale w mojej opinii lepiej podzwonic bezposrednio po rzeczoznawcach samochodowych, najlepiej z z tytulem bieglego sadowego i wszelkimi uprawnieniami. Wystarczy wpisac w wyszukiwarke haslo "rzeczoznawcy + miasto", w ktorym znajduje sie auto, podzwonic po wszystkich i zapytac czy i w jakiej cenie sprawdza Ci auto, wraz z wykonaniem raprtu, zdjeciami, opinia, a na koniec wycenia dany egzemplarz.
Jest to troche absorbujace zajecie, ale w ten sposob uzyskasz najlepsza jakosc. Ewentualnie popros na forum kogos z danej lokalizacji, zeby ogladnal auto i pojechal nim na stacje diagnostyczna oraz sprawdzil miernikiem. Efekt bedzie podobny, a koszta nizsze (wedle ustalen, ale najczesciej dobra flaszka)
.
Powodzenia!
---------
Przy okazji odpowiem na pytanie odnosnie przebiegu 100+ tys w Golfie GTI, w kontekscie skrzyni DSG - taki przebieg nie robi na aucie i skrzyni zadnego wrazenia! W GTI mamy mniejszy moment obrotowy niz w niektorych dieslach (GTD, Passat, A3), a przeciez auta z tymi silnikami lataja po 300 tys bez zadnego problemu i remontu. Jedyne co moze bedzie trzeba wymienic, to kolo dwumasowe.
Dla silnika przebieg ten nie robi rowniez zadnego wrazenia - jesli kupimy auto od osoby znajacej zasady dbalosci o jednostke napedowa i osprzet (duze prawdopdobienstwo w przypadku GTI) i jesli wymienimy wadliwy rozrzad (napinacz, pasek, slizgi - komplet), nie ma sie czego bac. Warto zwrocic uwage na interwaly czasu od wymiany do wymiany oleju i jesli nasz do wyboru oferte z mniejszym przebiegiem, ale serwisowana co 30 tys i oferte z wyzszym przebiegiem, ale serwisowana co 10-15 tys, z pewnoscia warto wybrac te druga opcje.