StoneKnight pisze:Ja jedynie piszę, to co przekazała mi pewna firma, która zajmuję się m.in. takimi przeróbkami
... kolego nie słuchaj bzdur i nawet jesli komuś zlecisz wykonanie tej usługi, to niech zrobi to to tak jak robią wszyscy ludzie. NIGDY nie zgadzaj się na ciągniecie jakis kabli do przodu auta: BCM-a, czy przednich kierunków.
... jeśli nie rozumiesz schematów to znajdż kogoś (elektryka) niech Ci ogarnie kablotekę wg. schematu w/w
... następnie kogoś, kto trochę kuma VCDS niech Ci przekoduje światła wg podanej rozpiski,wszystko na zasadzie porównania: po lewej (NAR) tak jak jest, po prawej: tak jak powinno być

P.S
... jesli chciałbys mieć ori EU musiałbś przeciagnąć po 2 przewody z każdej strony do BCM-a;)
- BCM------PIN 3 - lampa zewnętrzna (kierunkowskaz)
- BCM------PIN 5 - lampa w klapie (przeciwmgielne)
... właśnie tym się róznią auta NAR od ROW, że nie mają pociagnietych tych 2 przewodow

jednak jak widzisz nie jest to konieczne, gdyż wystrczy odp. poprzekładać piny i przekodować dane światło (zmienić jego funkcję) i hula
... o kierunkach pisałem, to samo tyczy się przeciwmgielnego i wstecznego, lewa strona "robi" za przezciwmgielne, prawa za wsteczny (choć w oryginale oba to wsteczne) wlaśnie dzieki kodowaniu
