Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:10


Park Assist 1.5 i 2.0

Moderator: BRUNO55

Regulamin forum Doposażenie samochodu, wymiana na nowsze elementy/systemy, montaż asystentów (Park Assist, Light Assis, ACC, itp.) – czyli wszelkie modyfikacje wpływające na polepszenie funkcjonalności).

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

ALF

Aktywny

  • Posty: 167
  • Rejestracja: 06 kwie 2017, 02:12
  • Online: 10d 11h 24m 47s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Touran 5T
  • Silnik: 20tdi
  • Lokalizacja: B.B.

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post01 wrz 2017, 01:24

Ale niedowiarek.Holdery takie jak xenosagal pokazywał z przedniego zderzaka od PLA 1,5 bo udało mi sie wydłubać z rozwalonego zderzaka u lakiernika i dlatego tak zrobiłem ale wpierw zrobiłem próby na czujnikach 1T0919297A musi taki czujnik być do tych holderów bo jest wyższy.Holdery maksymalnie ile się dało w kierunku koła,można je sobie regulowac jak mają patrzeć przekręcając może nie patrzą idealnie pod kątem prostym do ziemi , troche przesadziłem ale na oko nikt nie zauważy.
Bangla wsio aż miło i nie ma co się spuszczać nad tym jak napisałeś ,auto wjeżdża hamuje wyjeżdża błędów brak.
Na foto widać gumki uszczelki są od czujników zwykłych chwilowwoo po tem już były normalne.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No a tu są czujniki wtyczki do nich są też inne całkiem...
Obrazek
Robilismy z kumplem z 2 miechy temu zderzak z R20 na tył do G6 i daliśmy holdery 1T0919397,398 chyba A już nie pamietam te mniej skośnie z mocowaniem w lini zderzka jak reszta czujników bocznych.
Holdery od przodu pla 1,5 by sie już nie nadały ,zderzak R20 jest ciut inaczej wyprofilowany a i nie potrzeba się sztywno trzymac tego żeby czujniki patrzyły równlegle do lini auta.Czujniki boczne już takie jak reszta tylnych czyli 4H0919275 , takie zostały z poprzednich modyfikacji ale 1S0919275 też chodzą.Są 3C0919275 nei podłacaąłem ich ale raczej też chodzą.Wiązka przerobiona ze zwykłej lutowane wszystko uszczelnione kable itp. wymiana wtyczki na 10 pin.Nic nowego nie wymyśliłem ,czasem warto spróbowac innego sposobu.Wszystko przejeżdziło 3 lata i dobrze się ma nadal nic nie odpadło itp.Jak robiłem to od zera wszystko całe wiązki ale wyciągałem całą instalację i od razu wszystko co się dało przeszczepiłem z innej instalacji razem z ksenonami których nie zdążyłem zrobć zrobić , auto sprzedałem.
Mod jeden z najbardziej efektownych a raczej najefektowniejszy.Jak auto będzie kiedyś na moim placu znowu to postaram sie zrobić jakiś filmik jak to działa.
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post01 wrz 2017, 17:55

Właśnie o to mi chodziło, bardzo ładnie to wygląda. Ja mam GTD, czy zderzak tylny od R20 jest podobnie wyprofilowany jak GTD ? (oczywiście chodzi o miejsce gdzie montuje się czujniki).

-- 02 wrz 2017, 12:17 --

Decyzja zapadła, zamówione holdery 1T0919397 i 1T0919398
Offline
Awatar użytkownika

ALF

Aktywny

  • Posty: 167
  • Rejestracja: 06 kwie 2017, 02:12
  • Online: 10d 11h 24m 47s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Touran 5T
  • Silnik: 20tdi
  • Lokalizacja: B.B.

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post02 wrz 2017, 20:36

O zderzaku R20 to juz wiem ,nie dawno robilismy ,jeżdzi z dwa miesiące.Zderzak z boków tam gdzie ma być czujnik PLA2,0 jest pod lekkim skosem tak jak w zwykłym zderzaku czyli szerzej od dołu i holdery te co podałeś pasują idealnie no i wygląda to lepiej trzeba przyznać od tych wiekszych 5K0 przednich ale znowu 5K0 bardzo fajnie komponują się z przednimi jak się z boku patrzy no i jak pisałem można sobie je ustawić do pozycji prostopadłej idealnie przekręcając tak że czujniki patrzą prostopadle do podłoża i bardziej równolegle do boku samochodu. Holdery od turana juz nie da się tak regulować ale jak juz pisano na samym początku tematu wszyscy dają od turana i wsio bangla asz miło.Drobne odchyły nie maja wpływu bo system sobie sam to wylicza i wsio gra.
Zderzak zwykły jest podobny do R20 konstrukcją boków skosem w miejscu czujników jak na poczatku tematu pisano i holdery od turana tez są ok a od GTI GTD nie widziałem nie będę się wypowiadał.Holdery od turana są z taśmą samoprzylepną ale wywalilismy taśmę bo cos nie pewnie trzymała za to holder wystawał poza zderzak i jak sie komus to nie podoba to może przykleić tak zeby holdery były równo ze zderzakiem i tak własnie zrobilismy na kleju i wszystko dobrze trzyma tylko musi być świerzy primer jak drugi raz otwarty na drugi dzień to do wyrzucenia ,klej nie trzyma.
Nie ma się co rozpisywać bo już wszystko w tym temacie zostało opisane własciwie ,nikt nie jest odkrywcą,,temat starszy od najstarszego indianina na swiecie.
Offline

azssms

Forumowicz

  • Posty: 503
  • Rejestracja: 16 sie 2014, 15:37
  • Online: 60d 7h 52m 6s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Bad Hersfeld

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post01 lis 2017, 15:06

Witam.Moze to głupie pytanie ale czy moduł przeznaczony do pla 2.0 obsłuży pla 1.5 mowa o module z paska z literka L.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post01 lis 2017, 15:37

azssms pisze:Witam.Moze to głupie pytanie ale czy moduł przeznaczony do pla 2.0 obsłuży pla 1.5 mowa o module z paska z literka L.
Nie. Albo masz moduł do 1.5 albo do 2.0.
Sprawdzone na sobie. Miałem moduł z 2.0 i bez czujników lub abs z tyłu i nie Bangladesz. Moduł 1.5 potrzebuje tylko radary z przodu i tylko to sprawdza . Moduł 2.0 do tego radary z tyłu a także pompę i czujniki abs . Jeżeli czegoś brakuje to wali błędem i sygnał ciągły. Nie ma możliwości zmienić aby bez tych gratów działał albo jako sam pdc czy pa 1.0.
Przypomnę ze do pa 1.5 muszą być graty jak do pa 2.0 ale bez tylnych radarów


Zmusić 2.0 do pracy jako 1.0 tylko zmieniając soft w nim.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline

azssms

Forumowicz

  • Posty: 503
  • Rejestracja: 16 sie 2014, 15:37
  • Online: 60d 7h 52m 6s
  • Pochwały: 3
  • Auto: VW Golf 6 GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Lokalizacja: Bad Hersfeld

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post01 lis 2017, 15:41

Dziekuje
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post04 lis 2017, 12:51

Właśnie skończyłem montaż PLA 2.0. Parkowanie działa tylko brak OPS 360, chyba za stare radio :(
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post04 lis 2017, 16:16

Ramzes1410 pisze:Właśnie skończyłem montaż PLA 2.0. Parkowanie działa tylko brak OPS 360, chyba za stare radio :(
A jakie radio ? Jaki soft ?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post04 lis 2017, 19:27

Radio to RCD 510 HW 040, SW 0167
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post05 lis 2017, 07:33

3C8 035 195 G HW: 3C8 035 195 G
Component: Radio RCD510 HW 052 SW 0208

Na tym było ok

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post05 lis 2017, 09:28

moje RCD 510 3C8 035 190

-- 05 lis 2017, 21:22 --

Jednak pojawiły się problemy z parkowaniem prostopadłym jak i równoległym. Po naciśnięciu przycisku parkowania auto wyszukuje poprawnie miejsce,wszystko pojawia się ładnie na liczniku, ale po rozpoczęciu manewru cofania rysunek znika z fis i pojawia się ,, Park Assist Ended" Pewnie trzeba będzie wymienić tylne czujniki abs.

-- 05 lis 2017, 21:40 --

Problemy pojawiły się dzisiaj po przekodowaniu modułu z tiguana na tourana. Numer modułu to 3AA919475S. Zmieniłem kodowanie ponieważ golf nie ma hamulca elektrycznego i był błąd . Po zmianie kodowania błąd znikł, ale parkowanie przestało działać. :(
Offline

bigkaban

Nowicjusz

  • Posty: 3
  • Rejestracja: 08 lis 2017, 13:18
  • Lokalizacja: GB
  • Online: 6h 38m 42s
  • Auto: VW Tiguan
  • Silnik: TSI 118 kW
  • Lokalizacja: Miedzyrzecz

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post08 lis 2017, 13:21

Hej mam takie pytanie: Otoz u mnie jest taki problem, ze jak wbijam wsteczny to kamera sie pokazuje i jest ogolnie ok. Natomiast jak mam wbita jedynke i wcisne przycisk na konsoli to czujniki dzialaja ale brak OPS. Jak przelacze ze wstecznego na jedynke to OPS sie pojawia ale znika po okolo 5-10 sekundach niezaleznie od tego czy sa przeszkody czy nie ma. Czy jade 5 na godz czy 15..PDC dalej dziala bo piszczy jak jest przeszkoda ale juz nie widze z ktorej strony ani nic... takze cos chyba z modulem- kodowanie niby ok- nie wiem czy zmieniac na nowszy modul czy to moze byc cos innego? Z gory dzieki za podpowiedzi.
Auto to tiguan 2012. PDC 3AA919475L
Offline

1 6 D

VIP

  • Posty: 524
  • Rejestracja: 25 lis 2012, 14:31
  • Lokalizacja: Szczecin
  • Online: 34d 18h 29m 3s
  • Pochwały: 31
  • Auto: Scirocco+Golf
  • Silnik: SB+CBDB
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post08 lis 2017, 19:28

Ramzes1410 pisze:Problemy pojawiły się dzisiaj po przekodowaniu modułu z tiguana na tourana. Numer modułu to 3AA919475S. Zmieniłem kodowanie ponieważ golf nie ma hamulca elektrycznego i był błąd . Po zmianie kodowania błąd znikł, ale parkowanie przestało działać. :(

A masz w ABS zakodowane PLA prawidłowo oraz we wspomaganiu?
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post09 lis 2017, 21:12

1 6 D pisze:
Ramzes1410 pisze:Problemy pojawiły się dzisiaj po przekodowaniu modułu z tiguana na tourana. Numer modułu to 3AA919475S. Zmieniłem kodowanie ponieważ golf nie ma hamulca elektrycznego i był błąd . Po zmianie kodowania błąd znikł, ale parkowanie przestało działać. :(

A masz w ABS zakodowane PLA prawidłowo oraz we wspomaganiu?


Musi mieć. Jakby nie miał to by od razu ABS walił błędem i miał święta na blacie ( choinka ).
Słuchaj tak bez info.to na bank.nie przestało działać i muszą być jakieś błędy w 10.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post10 lis 2017, 00:03

Dziękuję kolegom za zainteresowanie.
Moje kodowania:
moduł 3AA 919 475 S (358001)

kodowanie pompy ABS 1K0 907 379 AT (143B600D09260002281406E9901B0042310850).
(TPMS w ABS nie zaznaczone)
PLA 1,5 miałem fabrycznie, również HHC i XDS

W 44 wartość adaptacji to (1) PLA 1.5 i 2.0 aktywne

Jutro myśle że uda mi się założyć tylne czujniki ABS nowego typu z końcówką (A).
Mam nadzieję że nic się nie namieszało

-- 10 lis 2017, 01:16 --

Jeśli chodzi o błędy w 10 to faktycznie były 3, ale jeśli był zakodowany na początku na tiguana
Hamulec postojowy i czujniki Abs, Po przejechaniu około 60 km błędy czujników abs znikły, ale pozostał błąd hamulca, wtedy auto parkowało co prawda bardzo nie dokładnie tak delikatnie mówiąc ale działało. Następnie aby skasować błąd zakodowałem na tourana. Po tym zabiegu przestał działać asystent, To kodowanie co podałem jest obecnym kodowaniem.

-- 10 lis 2017, 01:31 --

Jeszcze jedna ciekawa sprawa. Niedawno zmieniłem kabel vcds stary (oryginalny), który zakupiłem w 2014 roku na najnowszy także oryginalny HEX-V2 i co ciekawe, na starym kablu w 03 (ABS) w bajcie 17 bit 0 był widoczny i zaznaczony fabrycznie, obecnie na nowym kablu w 03 (ABS) w bajcie 17 bit 0 nie jest widoczny, ale wartość kodowania pozostała taka sama.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post10 lis 2017, 06:06

Czyli sam sobie odpowiedziałeś. Czujniki ABS to w pła 2.0 obowiązek. Pamiętaj zakodowane je w ABS

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Offline
Awatar użytkownika

ALF

Aktywny

  • Posty: 167
  • Rejestracja: 06 kwie 2017, 02:12
  • Online: 10d 11h 24m 47s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Touran 5T
  • Silnik: 20tdi
  • Lokalizacja: B.B.

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post11 lis 2017, 12:14

Tu masz kodowanie 10 ale ja mam hak i wszystko śmiga ops jak zegarek ,czujniki z końcówką A bez nich ani rusz.
158001
143BC00D092601FE881303E8901E80420D0D50 w bajt 18 bit 4 i 6 to PLA 2,0
Jeżeli nie parkuje jak trzeba to trzeba pogrzebać w adaptacjach w 10 i ustawic obwód koła.
Nic nowego tu nie wymyślam tylko pisze to co juz było pisane multum razy.
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post11 lis 2017, 15:53

Czujniki z końcówką A założone
kodowania:
ABS 03.png


10.png


44.png


Niestety nadal nie parkuje. Jeśli chodzi o adaptację to ile ustawić obwód koła ? Teraz jest 1935 mm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post11 lis 2017, 18:28

[quote="ALF"] w bajt 18 bit 4 i 6 to PLA chyba raczej czujniki nowego typu pod pla 2.0


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Bez znaczenia jaka jest średnica. Musi parkować na każdej


Wieczorem zerkne na swoje kodowanie ale zrób film co się dzieje bo na bank są jakieś war nie spełnione.

Zobacz czy czujniki są dobrze podłączone . Możesz wejść w MB i każdy czujnik sprawdzić co on widzi. Tzn odległość od przeszkody. Może tu jest problem.
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post11 lis 2017, 19:04

Po zakupie nowego kabla mam tylko tak :
abs 17.png


Niestety po zakupie nowego kabla tak to u mnie wygląda.
W 17 bajcie był zaznaczony bit 0 i bit 3 fabrycznie, niestety po zakupie nowego kabla już bit 0 nie jest widoczny, a było w nim zaznaczone Park Steering Assist (PR-7X5/7X6) installed, ale zawsze była wartość (08). Natomiast w bajcie 18 nie pokazuje mi żadnych bitów, aczkolwiek wszystkie auta z VW PLA 2.0 co widziałem miały w bajcie 18 wartość (50) i ja zakodowałem tak samo.
abs 18.png


Jutro będzie filmik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

ALF

Aktywny

  • Posty: 167
  • Rejestracja: 06 kwie 2017, 02:12
  • Online: 10d 11h 24m 47s
  • Pochwały: 6
  • Auto: Touran 5T
  • Silnik: 20tdi
  • Lokalizacja: B.B.

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post11 lis 2017, 20:50

@ Najlepiej pogmerać w blokach pomiarowych jak kolega pisze co dają czujniki skrajne.
Każdy czujnik wyświetla jak daleko jest przeszkoda.
Rozumiem że tylko dwa skrajne dołożyłeś a wcześniej na pla1,5 wszystko oczywiście chodziło..
Nie przejmowałbym się tym co jest na nowym kablu ,ważne że jest zaznaczony odpowiedni bit.
Jak widzę to masz zaznaczony tylko bit 3 w bajt17 czyli tylko xds a ma być bit 0 pla2,0 też zaznaczony czyli 09 nie 08.
Ja tak mam teraz tylko jeszcze bit2-tmps high i wychodzi 0D
W bajt18 ma być bit4 i 6 czujniki od PLA2,0 tak jak masz teraz jak tu kolega tberent pisze.
W adaptacjach miałem 1935 [opony 16/215/65] ale słabo parkował dałem 1965 i super parkuje jak miałem 2005 staandartowo jak było to to fatalnie ,wjeżdżał w róg auta z tyłu.
W 10 akurat nie może być błędów bo to świadczy o problemie a niektórzy się nie przejmują błędami i jeżdżą latami z np. uszkodzoną lambdą nawet bo jakiś czarodziej tak polecił.
Zakodowane ma być Touran bo inny sypie błędami.
Może masz pomylone czujniki albo soft stary w abs w co wątpię.
W adaptacjach jest jeszcze odległość od krawężnika ja mam 15cm i wsio gra.
Tu tylko w 03 ,10 i 44 trza zakodować , odpowiednio i nie ma cudów musi chodzić
Może w adaptacjach 44 jest żle zaznaczone ,jest to możliwe, nie będzie błedów ale PA nie bedzie dobrze działać
Ja mam tak:

Pompa fabrycznie była BE potem BJ teraz jest 3 soft
Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 379 BL HW: 1K0 907 379 BL
Komponent: ESP MK60EC1 H31 0121
Weryfikacja: 00H31001
Kodowanie: 143BC00D092601FE881303E8901E80420D0D50
Kod serwisu: WSC 01357 020 99999
VCID: 7BFE647C4374

Nie znaleziono błędów.

Miałem 1t0 pla1,5 po tem 3aa i fabrycznie był L teraz S.
Adres 10: Asyst.park./kierow. (J791) Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu SW: 3AA 919 475 S HW: 4H0 919 475 E
Komponent: PARKHILFE PLA H06 0043
Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 56261129902041
Kodowanie: 158001
Kod serwisu: WSC 01357 020 99999
Zbiór danych ASAM: EV_EPHVA2C000000000 002014
ROD: EV_EPHVA2C000000000_VW36.rod
VCID: 4B9EF4BC5354

Nie znaleziono błędów.

fabrycznie był soft C 2301 chyba standart teraz jest od Audi RS3 KL235
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-14x-44.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 909 144 R
Komponent: EPS_ZFLS Kl. 235 3501
Weryfikacja: 00H15000
Kod serwisu: WSC 01357 020 99999
VCID: 3972BE7409C8

Nie znaleziono błędów.

Fabrycznie był soft AN
Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet: 7N0-907-530.clb
Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 BG HW: 7N0 907 530 AN
Komponent: J533 Gateway H56 1674
Weryfikacja: H56 Numer seryjny: 130314F1002999
Kodowanie: 350002
Kod serwisu: WSC 01357 020 99999
VCID: 76E875487856

Nie znaleziono błędów.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2017, 22:31 przez ALF, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

Almighty

Administrator

  • Posty: 523
  • Rejestracja: 15 lut 2012, 21:18
  • Online: 127d 20h 10m 6s
  • Pochwały: 2

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post11 lis 2017, 22:29

ALF pisze:Pisałem odpowiedz post ale administrator mnie wylogował wszystko się poszło , jakimś cudnym sposobem ,nieładnie.

Mylisz się przyjacielu. Jaki by to miało sens. Poszukaj przyczyny w swoim łączu - ale nie o tym temat więc nie kontynuujmy tego wątku.
Jeżeli zauważyłeś temat w niewłaściwym dziale lub treść postu nie ma nic wspólnego z tematem, w którym się znajduje lub inny bałagan na forum - proszę daj znać bezpośrednio w temacie lub poprzez PW. Obiecuję, że ktoś na pewno się tym zajmie.
Offline
Awatar użytkownika

yox

Banned

  • Posty: 491
  • Rejestracja: 28 sty 2016, 23:11
  • Online: 9d 30m
  • Pochwały: 22
  • Auto: VW Touran 1T2
  • Silnik: BXE 1.9 TDI
  • Lokalizacja: UK

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post11 lis 2017, 22:48

ALF pisze: Jak widzę to masz zaznaczony tylko bit 3 w bajt17 czyli tylko xds a ma być bit 0 pla2,0 też zaznaczony czyli 09 nie 08


... dokładnie ;) od tego zacznij:

BIN: 00001000 = HEX: 08 - obecne
BIN: 00001001 = HEX: 09 - z zakodowanym PLA2.0

Wartosć HEX w Byte 17 powinna być 09, to że nie widzisz u siebie opisu tego bitu, to poprostu wina pliku .lbl/.clb w VCDS, zawsze możesz wpisać z "palca", tak jak napisał kolega wyżej: 09 ;)
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 08:25 przez yox, łącznie zmieniany 1 raz
Offline
Awatar użytkownika

Ramzes1410

Sympatyk

  • Posty: 51
  • Rejestracja: 09 paź 2014, 23:03
  • Online: 6d 23h 45m 18s
  • Pochwały: 1
  • Auto: GOLF 6 GTD
  • Silnik: 2.0 TDI CFGB
  • Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post12 lis 2017, 00:50

Podejmę próbę z rana, póżniej jadę z żoną do znajomych.

-- 12 lis 2017, 02:59 --

Przejrzałem wcześniejsze kodowania i w oryginale było:

abs stare.png



Myślę że przy kodowaniu:
143B600D09260002281406E9901B0042310950 będzie dobrze zobaczymy.
Mój błąd przy zmianie kodowania.

-- 12 lis 2017, 10:54 --

Kodowanie poprawione bajt 17 wartość (09) i bajt 18 wartość (50) i wreszcie ruszyło :) . Moje niedopatrzenie,za dużo namieszałem, ale tak to jest jak się robi kilka modów jednocześnie i na raty. OPS 360 nadal nie działa ale to wina radia. Bardzo dziękuję Kolegom za spostrzegawczość i przede wszystkim za pomoc, a w szczególności Kolegom tberent i ALF.
Jeszcze jak mógłbym prosić o pomoc jak włącza się asystenta wyjazdu ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Awatar użytkownika

tberent

Banned

  • Posty: 1869
  • Rejestracja: 20 sie 2015, 13:51
  • Online: 39d 15h 15m 40s
  • Pochwały: 29
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: CBCD
  • Lokalizacja: Lodzkie

Re: Park Assist 1.5 i 2.0

Post12 lis 2017, 15:57

Fajnie ze się udało.
Wyjazd działa tak ze
Zaparkowane masz za pomocą PLA i wyłączysz zapłon.po załączeniu ponownie zapłonu wciśnij przycisk od PLA i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
PoprzedniaNastępna

Wróć do Retrofitting

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości