Dzisiaj jest 28 mar 2024, 17:12


2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Tematyka związane z zakupem zarówno nowego jak i używanego samochodu.

Moderator: rafaello

Regulamin forum Zakup samochodu nowego jak i używanego, co i gdzie kupić, na co zwrócić uwagę, czego unikać, gdzie dostać dobry rabat itp.

Pamiętaj:
  1. Pytania, porady, sugestie niezwiązane z danym tematem umieszczaj w osobnym temacie właściwego działu.
  2. W przypadku samodzielnego rozwiązania opisanego problemu, opisz sposób jego rozwiązanie wraz z przyczynę jego powstania (o ile jest ci znana).
  3. Przed założeniem nowego tematu, sprawdź, (przy pomocy funkcji Szukaj) czy istnieje wątek opisujący analogiczny problem, a jeżeli istnieje to kontynuuj w nim dyskusję.
  4. Równolegle obowiązują wszystkie zasady opisane w ramach Regulaminu forum
  5. Jeżeli otrzymasz odpowiedź na zadane pytanie, odwdzięcz się przyznaniem pochwały - tu przeczytasz jak przyznać pochwałę
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 13:47

Jak w temacie.
Chciałbym się spytać czy warto inwestować w taki silnik który ma powyżej 200.000 km?
Głównie chodzi mi o silniki 140KM i 170KM, co może sie popsuć, czego oczekiwać?
Jakie ewentualne koszty napraw?
DSG czy manual z tym silnikiem?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2015, 14:49 przez kamill, łącznie zmieniany 1 raz
Powód: Zakładam, że chodzi o zakup auta, dlatego przeniosłem do działu "Zakup samochodu"
Offline

lkgh

Stały Bywalec

  • Posty: 462
  • Rejestracja: 24 lis 2013, 17:15
  • Online: 12d 6h 55m 49s
  • Pochwały: 1
  • Auto: golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 175koni
  • Lokalizacja: Haarlem

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 14:47

Manual 140 koni, 245k km w chwili obecnej i ciąge rośnie. Środek, lakier oraz wszystko inne....jak nowe. Przebieg widać jedynie na przedniej szybie.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 15:16

Zdecydowanie jak już to bierz manuala przy takim przebiegu...

Nalatane 200tyś może kończyć się dpf, łatwo go usunąć, oraz może być powoli zapchany egr, sprzęgło z dwumasą to samo nic więcej nie powinno mu być, warunek oczywiście regularna wymiana oleju i to nie w trybie LL.
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

ktry

Aktywny

  • Posty: 123
  • Rejestracja: 26 sie 2013, 21:33
  • Online: 1d 2h 34m 32s
  • Pochwały: 1
  • Auto: Passat B7 1 6 tdi
  • Silnik: CAYC
  • Lokalizacja: ZACH-POM

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 16:32

Chociaż w miarę uczciwy sprzedawca. Normalny przebieg.Raczej nic nie powinno się stać.Możesz kupić z przebiegiem 70 tys,ale tylko na zegarze. Jak nie bity,malowany,legalny ,to bierz. Wymienisz dwumase i następne 200 zrobisz.
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: 2.0 TDI GTD powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 17:35

Ogólnie to to jest to auto
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-gtd-s ... 04101.html
Troche mnie martwi wytarty jeden fotel, ogólnie trzeba go troche dopieścić bo ma kilka wad o ktorych sprzedawca nie pisze ale jest bezwypadkowy i do końca serwisowany i sprzedający jest właścicielem auta.
Czy DPF mozna wyciac?
Offline
Awatar użytkownika

rafaello

Senior Moderator

  • Posty: 461
  • Rejestracja: 17 maja 2013, 14:16
  • Lokalizacja: Zawady/SKL
  • Online: 386d 19h 22m 2s
  • Pochwały: 4
  • Auto: VW Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI 110 KM
  • Lokalizacja: SKL

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 18:22

Ja mam niecałe 150 tyś km i fotel jeszcze bardziej przyniszczony, DPF można usunąć, koszt (+-) 1000PLN
Offline

WMF

Nieśmiały

  • Posty: 42
  • Rejestracja: 06 sty 2015, 19:39
  • Online: 23h 12m 13s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: caxa
  • Lokalizacja: wlkp

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 18:36

Ja mam CR-a 140 km z przebiegiem 130.000 km. Do tej pory ŻADNYCH kłopotów z DPF. Ja mam manuala i bardzo sobie chwalę tą skrzynię. Samochód przy 150 na autostradzie nie dobija do 3000 obrotów, co daje komfort i ciszę.

Mocno wytarty fotel świadczy niestety o częstym wsiadaniu i wysiadaniu. Niezbyt to dobra prognoza dla diesla. To nie jest pierwszy właściciel - wyraźnie napisał, że ,,VW miał 2 właścicieli''.

Cena też mocno pojechana jak na auto z takim przelotem. Prawie 50 plus wszystkie opłaty. Ja sprzedaję swoją octavię z 2011 roku z CR-em 140 koni i przelotem (ori - do sprawdzenia w ASO) 130.000 za niecałe 44.000.
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 18:43

cena 12000 euro jest cena normalna, poniżej tej nie znajdziesz GTD chyba ze 3 drzwi
Offline

tog_vw

Sympatyk

  • Posty: 71
  • Rejestracja: 27 sie 2012, 22:14
  • Online: 3d 12h 10m 15s
  • Pochwały: 1
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 1.4 TSI 122KM

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 19:24

WMF pisze:Cena też mocno pojechana jak na auto z takim przelotem. Prawie 50 plus wszystkie opłaty. Ja sprzedaję swoją octavię z 2011 roku z CR-em 140 koni i przelotem (ori - do sprawdzenia w ASO) 130.000 za niecałe 44.000.


To auto i tak jest tańsze niż podobne egzemplarze w Niemczech: http://goo.gl/gMGjNB. Pierwszy bezwypadkowy na liście jest rok starszy i ma cenę wywoławczą 11900 Euro. Używane auta w Niemczech w dobrym stanie wcale nie mają takich okazyjnych cen jak się niektórym wydaje.

Do autora. Radziłbym dobrze obejrzeć to auto. Na przykład po co poprzedni właściciel miałby robić kosztowny serwis auta i następnie zaraz go sprzedać?
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 21:23

Jak mniemam jest to auto pofirmowe, to tłumaczy przebieg i serwis na bieżąco...

Patrząc na przebieg to jak pisze Pit raczej na pewno nie miał żadnej przygody...

Dpf-a usuniesz bez żadnego problemu a nawet wyjdzie to na dobre silnikowi...

A co do stanu fotela niestety materiały są badziewne, mój fotel ma 40tyś i też już się robią na nim ślady podniszczenia, to już nie ta jakość co kiedyś...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline
Awatar użytkownika

zoniiic

Aktywny

  • Posty: 157
  • Rejestracja: 14 kwie 2014, 12:19
  • Online: 10d 11h 25m 28s
  • Auto: Mk6 GTI Drivers ED
  • Silnik: 2.0TSI CBFA
  • Lokalizacja: Gdansk

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 sty 2015, 23:03

Odskakując od tematu, jak na 3latka to sporo ma przelatane GTDek. A co do tematu, to w sumie nie wniosę to co koledzy wyżej - jeżeli auto było serwisowane na czas i części eksploatacyjne były wymieniane na oryginalne to nie powinno być większych problemów. Wiadomo, jest to auto z drugiej ręki, więc tak na prawdę to nie wiesz co się z nim działo w przeszłości. Jeżeli wszystko było ok, to bez większych problemów zrobi tyle samo.
Offline

jan

Sympatyk

  • Posty: 80
  • Rejestracja: 08 lut 2015, 14:21
  • Lokalizacja: woj.Sląskie
  • Online: 1d 16h 15m 26s
  • Auto: VW 6 plus
  • Silnik: CBDC 2.0 tdi 110 km
  • Lokalizacja: Zywiec

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post08 lut 2015, 16:49

witam Koledzy nie będę zakładał nowego tematu mam dylemat co wybrać ( szukam )
VW 6 Z 2009 r-- 2,0 tdi 140 kM silnik na PD , mały przebiek np;100 tyś
CZY
VW Z 2009 SILNIK 2,O TDI 110 KM CR 120 tys przebieg
samochody z kompletną książka zakup w Niemczech
co brac ze starszym silnikiem - 2,0 na pompo wtryskach ale z 140 KM
, czy z nowszym silnikiem 2,0 tylko 110 KM ale na COMMON RAIŁ
CZYTAŁEM ZE TE WADLIWE SILNIKI 2,0 Z POCZĄTKÓW PRODUKCJI CO PĘKAŁY GŁOWICE ITP- ZMIENIONO POD KONIEC PRODUKCJI roczniki 2007/2008
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post08 lut 2015, 17:35

W Golfach 6 wszystkie diesle są na CR nie ma juz pompowtrysków.
Offline

jan

Sympatyk

  • Posty: 80
  • Rejestracja: 08 lut 2015, 14:21
  • Lokalizacja: woj.Sląskie
  • Online: 1d 16h 15m 26s
  • Auto: VW 6 plus
  • Silnik: CBDC 2.0 tdi 110 km
  • Lokalizacja: Zywiec

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post08 lut 2015, 20:39

widocznie coś w opisie było pomylone ,to może spytam tak jest sens dopłacać 1,5 >2,0 euro za silnik 140 KM , KTOŚ MI MÓWIŁ ZE JEST ON TRWALSZY , BO Z LEPSZEJ JAKOŚCI MATERIAŁÓW WYKONANY
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post08 lut 2015, 21:00

jan pisze:widocznie coś w opisie było pomylone ,to może spytam tak jest sens dopłacać 1,5 >2,0 euro za silnik 140 KM , KTOŚ MI MÓWIŁ ZE JEST ON TRWALSZY , BO Z LEPSZEJ JAKOŚCI MATERIAŁÓW WYKONANY
Nie jest trwalszy od wersji 110Km a to z jednego powodu 110Km i 140Km są identycznymi jednostkami wykonanymi z tych samych materiałów, miałem wgląd w specyfikacje producenta i sam silnik nie różni się kompletnie niczym, po prostu to ścięta programowo wersja...

Czy warto dopłacać?? to zalezy w 140 masz skrzynie 6 i to jest ten jedyny i najważniejszy +

z drugiej strony wersja 110Km spokojnie kręci się do 170Km i 350Nm a koszt czipa to 1000zł...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

WMF

Nieśmiały

  • Posty: 42
  • Rejestracja: 06 sty 2015, 19:39
  • Online: 23h 12m 13s
  • Auto: Golf VI
  • Silnik: caxa
  • Lokalizacja: wlkp

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post08 lut 2015, 21:32

Skrzynia 6 jest nie do przecenienia. W trasie załączasz 6, masz 150-160 i w aucie jest cisza, nie kręcisz go wysoko.
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post08 lut 2015, 22:05

WMF pisze:Skrzynia 6 jest nie do przecenienia. W trasie załączasz 6, masz 150-160 i w aucie jest cisza, nie kręcisz go wysoko.
Tak to prawda, z tym że 5-tka w wersji 110Km nie jest normalną piątka ma dłuższe przełożenia przez co też trzyma niskie obroty...
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

jan

Sympatyk

  • Posty: 80
  • Rejestracja: 08 lut 2015, 14:21
  • Lokalizacja: woj.Sląskie
  • Online: 1d 16h 15m 26s
  • Auto: VW 6 plus
  • Silnik: CBDC 2.0 tdi 110 km
  • Lokalizacja: Zywiec

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post10 lut 2015, 21:15

z tymi ( czipami ) to różne opinie chodzą tez mi on chodzi po głowie ,ale ktoś powiedział ze tylko trzeba to w porządnym zakładzie zamontować bo auto musi być jak dobrze pamiętam na hamowni i nie można mu dać za dużo -MOMENTU
--jak myślicie-- za 1 tysiaka szlo by taki bajer zamontować ,
a jak warto to może jakieś namiary podacie na warsztat w okolicach bielsko biała ?
noi czy faktycznie musi auto być na tej hamowni czy wystarczy jeżeli widzimy wszystko na laptopie ;)
Ps-Kolego Marmi masz może namiary na kogoś kto zamontuje taki czip, albo gdzie go kupić by nie byl podróbą
dzięki wielkie za porady :pub:
takie coś znalazłem --popatrzcie
http://allegro.pl/chiptuning-vw-golf-2- ... 51245.html
Offline
Awatar użytkownika

szumek5837

Stały Bywalec

  • Posty: 300
  • Rejestracja: 16 sie 2012, 08:39
  • Lokalizacja: Koszalin
  • Online: 11d 8h 7m 38s
  • Pochwały: 2
  • Auto: Renault Laguna Coupe
  • Silnik: FR4T 2.0T
  • Lokalizacja: Koszalin

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 lut 2015, 09:52

jan pisze:takie coś znalazłem --popatrzcie
http://allegro.pl/chiptuning-vw-golf-2- ... 51245.html

No bez jaj.. czipy z allegro.. kolego zainwestuj 3,50zł w Poradnik Auto Świat nr 2 z Lutego 2015 - tam masz test tego właśnie "czipa"... [-o<
Offline

jan

Sympatyk

  • Posty: 80
  • Rejestracja: 08 lut 2015, 14:21
  • Lokalizacja: woj.Sląskie
  • Online: 1d 16h 15m 26s
  • Auto: VW 6 plus
  • Silnik: CBDC 2.0 tdi 110 km
  • Lokalizacja: Zywiec

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 lut 2015, 14:08

dzięki za odpowiedz to z allegro to chciałem podać dla ciekawości jakie macie opinie ,ale osobiście wahałbym się to dać założyć za duże ryzyko
jednak tutaj myślę to zrobić , piszą dobrze o tej firmie ,rozmawiałem z Gościem --cena 1200 zl ,mają hamownie
http://www.modpro.pl/index.php?option=c ... &Itemid=50
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 lut 2015, 19:58

Bielsko biała to masz tam Compsport, jedna z lepszych firm chociaz troche olewa klienta i ceny ma wygórowane
Offline
Awatar użytkownika

marmi

Mieszkaniec

  • Posty: 2398
  • Rejestracja: 05 lis 2012, 23:35
  • Lokalizacja: Katowice
  • Online: 190d 15h 44m 38s
  • Pochwały: 70
  • Auto: VW Golf 6
  • Silnik: 2.0 TDI CR CBDC
  • Lokalizacja: katowice

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post11 lut 2015, 22:02

Compsport jest ok ale niestety ceny mają szalone i podejście ostatnio nieciekawe, do katowic masz blisko jedź do Aligatora do dynosoftu człowiek znający się na tym i bardzo polecany, a nie szukaj niewiadomych firm i czipów z allegro chyba że faktycznie chcesz dołączyć do grona tych mądrych do potem pisza że po czipie im sie rozpadło auto...

Jak ktoś robi czipa bez hamowni przed i po to należy od takiego speca trzymać się z daleka....
VW GOLF VI 2.0TDI CR BLUEMOTION

Obrazek

Twój uśmiech...to już nie wróci
Offline

Pawellier

Niemowa

  • Posty: 1
  • Rejestracja: 08 paź 2017, 20:14
  • Online: 24m 29s
  • Lokalizacja: Lier

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post08 paź 2017, 20:28

Witam, jestem tutaj nowy :) i też chciałbym dołączyć się do pytania, mam na oku golfa 6 : https://www.finn.no/car/used/ad.html?fi ... =100422386 auto w Norwegii, 2012 r przejechane 180 tyś. km. jego vin: WVWZZZ1KZCM650777, tutaj raczej dbają o samochody tylko właśnie jak serwis zaleca wymianę oleju w trybie LL to tak wymieniają, warto zainwestować w ten egzemplarz z takim przebiegiem?
Offline
Awatar użytkownika

Pit

Stały Bywalec

  • Posty: 349
  • Rejestracja: 20 gru 2014, 22:26
  • Lokalizacja: Wlkp
  • Online: 11d 20h 45m 19s
  • Pochwały: 2
  • Auto: GOLF VI
  • Silnik: 2.0 TDI+
  • Lokalizacja: Wlkp

Re: 2.0 TDI powyzej 200kkm - warto czy nie?

Post09 paź 2017, 19:16

Lepiej kupić auto z pewnym przebiegiem ale wyższym niz auto od handlarza który cofna licznik.
Dziś diesla sprzedaje sie z dwóch powodów: skończył sie leasing i ma auto ok 200tys nalatane lub auto zostało uszkodzone.
2.0TDI jak sie dba to i 500tys wykręcą


Pochwały przyznane za posta: 2

Wróć do Zakup samochodu

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości