Arek_VI pisze: Starsze TSI mają zębatkę 18/18 i do tych silników nie ma dedykowanego zestawu naprawczego.
Piszesz generalnie o 1.4 TSI czy stricte o CAXA? Ten zestaw jest dedykowany tylko do CAXA i w moim przypadku sprawdził się. Zgadzam się natomiast, że nie będzie pasował np do 1.4 TSI 140KM itp.
Ze swojej strony też nieprecyzyjnie napisałem bo mój golf jest z końcówki 2009 r. a był kupiony z wyprzedaży rocznika.
Wybrałem ten zestaw własnie, ze względu na to, że zawierał wariator, który kupowany oddzielnie kosztuje około 2k PLN.
W moim przypadku pewnie jego wymiana nie była koniczna bo nie miałem kontrolki check engine, ani rozchwianych obrotów silnika.
Jest jeszcze jeden zestaw naprawczy do CAXA, taki z nową pokrywą zaworów, ale nie ma on wariatora. W ASO w którym dokonywałem naprawy, korzystali wcześniej z tego drugiego zestawu bo ta pokrywa zaworów posiada dodatkowy kanalik, który ma za zadanie zwiększyć ciśnienie oleju w okolicach napinacza rozrządu. Ile w tym prawdy to nie wiem, ale kolesie z którymi rozmawiałem dokonali kilkudziesięciu napraw CAXy, a mój golf był pierwszy na tym zestawie o którym pisałem wcześniej.