Gadatliwy
- Posty: 220
- Rejestracja: 15 maja 2013, 07:21
- Online: 13d 40m 7s
- Pochwały: 7
- Auto: Golf 6
- Silnik: 1.4 TSI
- Lokalizacja: B-stok
Niechce w tym poscie sie chwalic ze wymienilem zwykle lampy tylne na lampy led depo. Bardziej bym chcial aby ten post byl dla potomnych ktorzy tak jak ja od pol roku "chodzili jak kot z pecherzem" obok lamp led ori i depo, zastanawiajac sie co kupic, tym bardziej ze takie lampy nie sa malym wydatkiem. Obecnie sredni koszt na allegro to ok 1150zl, ja kupilem za 1080zl tu na miejscu w Bialymstoku.
Chcialbym aby tez inni posiadacze tutaj wymieniali sie spostrzeżeniami lub uwagami nt wykonania i uzytkowania.
Ja narazie nic nt uzytkowania nie moge napisac poniewaz mam je od tygodnia, do tej pory nic nie cieknie i nie paruje. Lampy same w sobie sa ladnie wykonane i u mnie pasowaly idealnie, zewnetrzna strone oceniam na bardzo dobry, wewnetrzna juz zalatuje tajwanem lacznie z gabka uszczelniajaca i uszczelniajacym klejem "glutem" od instalacji, na szczescie ta strone widzi tylko blacha i plastyki auta.
Montaz lamp jest banalnie prosty, jedynym problemem moze byc wymiana lampek w klapie:
1. Poniewaz potrzebujesz dodatkowego klucza nasadowego 8 (ori maja dluzsze gwinty wiec nasadka musi byc dosc dluga i raczka sprawniejsza, depo maja zdecydowanie krotszy gwint).
2. Poniewaz nie jest latwo wlozyc lampe w klape ze wzgledu na boczne obudowy, ktore w depo sa dodatkowo sklejone, pewnie po to aby nie odpadly podczas uzytkowanie. W ori lampie mozesz odpiac te obudowy i je dopiac, tutaj niekoniecznie wiec trzeba sie nagimnastykowac i poglowkowac.
Po zalatwieniu montazu wpinamy kostki od instalacji oraz oporniki w dodatkowe kostki wychodzace z lampy ktore sa dosc znacznych rozmiarow, ja np po prawej stronie zastanawialem sie gdzie go schowac poniewaz tapicerka scisle przylega w tym miejscu do blachy bagaznika.
Co do lamp ja wybralem wersje red/white choc wg mnie sa duzo ciemniejsze od tego co sie spodziewalem, myslalem ze kolor bedzie zblizony do ori z gti ale one bardziej przypominaja lapy do rki. To taka mala uwaga dla tych co chcieliby kupic lampy ciemna wisnia upodobniajac swoje auto do rki, a tym czasem dostana praktyczne czarne klosze (wnioskuje po swoich lampach i ich kolorze).
Dla mnie kolejnym atutem tych lamp bylo to ze nie trzeba posiadac kabelka, acha jeszcze mala uwaga przed montazem sprawdzcie gabki uszczelniajace i ich poprawne przyklejenie bo bywa roznie.
Ponizej link do stronki w US gdzie kazdy kto je zamontowal twierdzi ze to najlepsza rzecz jaka zrobil w aucie, znajdziecie tez tam co zrobic jak lampa nie uszczelnia laczenia z blacha oraz pelno zdjec, lacznie z porownywaniem kolorow:
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=49645
Ponizej filmik z montazu lamp od gti (my przestajemy ogladac gdy pan Hans zabiera sie do kodowania i ignorujemy gdy pokazuje jak zrobic i podlaczyc przejsciowki):
Oraz filmik przedstawiajacy test lamp po ich zapaleniu, niektorzy twierdza ze to jest super bajer, inni ze wiocha (min. Ja) ale niestety tak musi byc i to chyba jedyna jak narazie wg mnie wada:
Ponizej fotki lamp
daylook:
nightlook:
Chcialbym aby tez inni posiadacze tutaj wymieniali sie spostrzeżeniami lub uwagami nt wykonania i uzytkowania.
Ja narazie nic nt uzytkowania nie moge napisac poniewaz mam je od tygodnia, do tej pory nic nie cieknie i nie paruje. Lampy same w sobie sa ladnie wykonane i u mnie pasowaly idealnie, zewnetrzna strone oceniam na bardzo dobry, wewnetrzna juz zalatuje tajwanem lacznie z gabka uszczelniajaca i uszczelniajacym klejem "glutem" od instalacji, na szczescie ta strone widzi tylko blacha i plastyki auta.
Montaz lamp jest banalnie prosty, jedynym problemem moze byc wymiana lampek w klapie:
1. Poniewaz potrzebujesz dodatkowego klucza nasadowego 8 (ori maja dluzsze gwinty wiec nasadka musi byc dosc dluga i raczka sprawniejsza, depo maja zdecydowanie krotszy gwint).
2. Poniewaz nie jest latwo wlozyc lampe w klape ze wzgledu na boczne obudowy, ktore w depo sa dodatkowo sklejone, pewnie po to aby nie odpadly podczas uzytkowanie. W ori lampie mozesz odpiac te obudowy i je dopiac, tutaj niekoniecznie wiec trzeba sie nagimnastykowac i poglowkowac.
Po zalatwieniu montazu wpinamy kostki od instalacji oraz oporniki w dodatkowe kostki wychodzace z lampy ktore sa dosc znacznych rozmiarow, ja np po prawej stronie zastanawialem sie gdzie go schowac poniewaz tapicerka scisle przylega w tym miejscu do blachy bagaznika.
Co do lamp ja wybralem wersje red/white choc wg mnie sa duzo ciemniejsze od tego co sie spodziewalem, myslalem ze kolor bedzie zblizony do ori z gti ale one bardziej przypominaja lapy do rki. To taka mala uwaga dla tych co chcieliby kupic lampy ciemna wisnia upodobniajac swoje auto do rki, a tym czasem dostana praktyczne czarne klosze (wnioskuje po swoich lampach i ich kolorze).
Dla mnie kolejnym atutem tych lamp bylo to ze nie trzeba posiadac kabelka, acha jeszcze mala uwaga przed montazem sprawdzcie gabki uszczelniajace i ich poprawne przyklejenie bo bywa roznie.
Ponizej link do stronki w US gdzie kazdy kto je zamontowal twierdzi ze to najlepsza rzecz jaka zrobil w aucie, znajdziecie tez tam co zrobic jak lampa nie uszczelnia laczenia z blacha oraz pelno zdjec, lacznie z porownywaniem kolorow:
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=49645
Ponizej filmik z montazu lamp od gti (my przestajemy ogladac gdy pan Hans zabiera sie do kodowania i ignorujemy gdy pokazuje jak zrobic i podlaczyc przejsciowki):
Oraz filmik przedstawiajacy test lamp po ich zapaleniu, niektorzy twierdza ze to jest super bajer, inni ze wiocha (min. Ja) ale niestety tak musi byc i to chyba jedyna jak narazie wg mnie wada:
Ponizej fotki lamp
daylook:
nightlook:
Pochwały przyznane za posta: 2
Ostatnio zmieniony 11 sty 2014, 11:33 przez arturro, łącznie zmieniany 2 razy