Gadatliwy
- Posty: 243
- Rejestracja: 06 wrz 2015, 13:51
- Online: 16d 12h 17m 7s
- Auto: VW Golf 7 GTD
- Silnik: 2.0TDI 184kM CUNA
- Lokalizacja: Poznań
Marka/Model: VW Golf 6 - 2.0 TDI
Rok produkcji: 2008
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0TDI 110kM
Kolor: rozjaśniający srebrny (reflexsilber metallic) LA7W
Układ napędowy: skrzynia 5
Zawieszenie: seria + Eibach Pro-kit -30mm
Car Audio: Zenec ze-nc2011d + subwoofer Crunch GTR Series 400rms
Wyposażenie:
- reflektory ksenonowe,
- lampy tył LED Depo Black Smoke,
- felgi Detroit GTI 18",
- zderzak przód GTD,
- grill GTI,
- climatronic,
- podgrzewane fotele,
- schowki pod fotelami,
- kierownica skórzana/wielofunkcyjna,
- nakładki na pedały GTI/GTD,
- podłokietnik,
- radio Zenec z navi,
- czujniki parkowania przód/tył,
- park assist,
- coming home,
- oświetlenie pod lusterkami,
- el. składane lusterka,
- 4x el.szyby,
- spryskiwacze reflektorów,
- halogeny,
- 11x poduszek powietrznych,
- chromy na uszczelkach szyb,
- opuszczające się prawe lusterko przy włączaniu biegu wstecznego.
Modyfikacje zrealizowane:
- podświetlenie tablicy LED - nie wyskakuje błąd,
- podświetlenie pod lusterkami LED,
- oświetlenie wnętrza LED,
- przełącznik świateł HL,
- znaczek przód i tył czarny połysk,
- zderzak tył GTD,
- palniki 5000K M-Tech,
- dojazd R18 VW,
- warningi,
- lotka GTD,
- listwy progowe GTD,
- kierownica GTD,
- końcówki wydechu od Skody Yeti,
- kable dedykowane pod radio, umożliwiające podpięcie subwoofera, aux'a, camery cofania i wiele innych,
- pilot do radia,
- pomalowanie zacisków na czerwono,
- sprężyny obniżające Eibach Pro-kit,
- przyciemnione szyby,
- tempomat,
- oświetlenie przestrzeni nóg przód i tył,
- subwoofer,
- zderzak na gładko ala USA (zaklejenie dziur po tablicy i zamalowanie),
- sportowy wkład filtra powietrza K&N,
- moduł USA do kierunkowskazów.
Modyfikacje planowane:
- usunięcie DPF (jak się zapcha ),
- kompletne zawieszenie sportowe MTS kit albo gwint.
Auta szukałem 1,5 miesiąca. W końcu znalazł się egzemplarz godny uwagi . Szukałem zwykłego golfika ale trafił się z akcentem GTD, po prostu czysty przypadek . Facet starszy koło 60tki, użytkowała jego żona, sprzedawał gdyż kupił jej MK7 z salonu. Sam posiadał nowego Passata z przebiegiem 20tys, też z salonu PL. Z ceny jeszcze coś urwaliśmy i dodatkowo 5 fela GTI w bagaju . To moje pierwsze autko. Myślę, że długo mi posłuży, bardzo mi się podoba. W wieku 9 lat kupiłem breloczek Volkswagena, już wtedy wiedziałem co kupię. Dziś wisi przy moim kluczyku .
Rok produkcji: 2008
Silnik/Pojemność/Moc: 2.0TDI 110kM
Kolor: rozjaśniający srebrny (reflexsilber metallic) LA7W
Układ napędowy: skrzynia 5
Zawieszenie: seria + Eibach Pro-kit -30mm
Car Audio: Zenec ze-nc2011d + subwoofer Crunch GTR Series 400rms
Wyposażenie:
- reflektory ksenonowe,
- lampy tył LED Depo Black Smoke,
- felgi Detroit GTI 18",
- zderzak przód GTD,
- grill GTI,
- climatronic,
- podgrzewane fotele,
- schowki pod fotelami,
- kierownica skórzana/wielofunkcyjna,
- nakładki na pedały GTI/GTD,
- podłokietnik,
- radio Zenec z navi,
- czujniki parkowania przód/tył,
- park assist,
- coming home,
- oświetlenie pod lusterkami,
- el. składane lusterka,
- 4x el.szyby,
- spryskiwacze reflektorów,
- halogeny,
- 11x poduszek powietrznych,
- chromy na uszczelkach szyb,
- opuszczające się prawe lusterko przy włączaniu biegu wstecznego.
Modyfikacje zrealizowane:
- podświetlenie tablicy LED - nie wyskakuje błąd,
- podświetlenie pod lusterkami LED,
- oświetlenie wnętrza LED,
- przełącznik świateł HL,
- znaczek przód i tył czarny połysk,
- zderzak tył GTD,
- palniki 5000K M-Tech,
- dojazd R18 VW,
- warningi,
- lotka GTD,
- listwy progowe GTD,
- kierownica GTD,
- końcówki wydechu od Skody Yeti,
- kable dedykowane pod radio, umożliwiające podpięcie subwoofera, aux'a, camery cofania i wiele innych,
- pilot do radia,
- pomalowanie zacisków na czerwono,
- sprężyny obniżające Eibach Pro-kit,
- przyciemnione szyby,
- tempomat,
- oświetlenie przestrzeni nóg przód i tył,
- subwoofer,
- zderzak na gładko ala USA (zaklejenie dziur po tablicy i zamalowanie),
- sportowy wkład filtra powietrza K&N,
- moduł USA do kierunkowskazów.
Modyfikacje planowane:
- usunięcie DPF (jak się zapcha ),
- kompletne zawieszenie sportowe MTS kit albo gwint.
Auta szukałem 1,5 miesiąca. W końcu znalazł się egzemplarz godny uwagi . Szukałem zwykłego golfika ale trafił się z akcentem GTD, po prostu czysty przypadek . Facet starszy koło 60tki, użytkowała jego żona, sprzedawał gdyż kupił jej MK7 z salonu. Sam posiadał nowego Passata z przebiegiem 20tys, też z salonu PL. Z ceny jeszcze coś urwaliśmy i dodatkowo 5 fela GTI w bagaju . To moje pierwsze autko. Myślę, że długo mi posłuży, bardzo mi się podoba. W wieku 9 lat kupiłem breloczek Volkswagena, już wtedy wiedziałem co kupię. Dziś wisi przy moim kluczyku .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2018, 11:37 przez Kubica, łącznie zmieniany 47 razy
Golf VI by Kubica -> http://forum.golf6.pl/vw-mk6-profil/vw- ... t3359.html
Golf VII GTD by Kubica -> http://forum.golf6.pl/vw-mk7-profil/vw- ... t8550.html
Golf VII GTD by Kubica -> http://forum.golf6.pl/vw-mk7-profil/vw- ... t8550.html