Najprościej jest dać po osobnym przekaźniku na drzwi ale :
1. Nasze Golfy mają nowocześniejszą konstrukcję od TT mk2

i u nas nieco inaczej działają sterowniki. Jest problem ze sprzężeniem centralnego zamka ze sterowaniem lusterek - w zastosowanym układzie jest to sprzężenie wprost.
2. W związku z powyższym lepiej jest zastosować jeden przekaźnik w drzwiach kierowcy sterujący dwoma lusterkami - w tym przypadku koniecznym jest przeciąganie dwóch przewodów z prawych drzwi do lewych.
3. W obecnym układzie traci się możliwość sterowania zamykaniem i otwieraniem lusterek przełącznikiem w drzwiach - to mnie denerwuje bo się robi rzeźba a nie profi rozwiązanie.
3. Trzeba pogłówkować jak wyeliminować sprzężenie centralnego zamka ze sterowaniem lusterek. To się da zrobić tylko trzeba wymyślić sposób aby nie "rzeźbić" za bardzo. Dopuszczam na bieżącym etapie dołożenie jakiegoś przekaźnika aby np. rozłączał obwód sterowania modułu lusterek przy np. włączonym silniku. Być może w sterowniku są inie sterujące, które można wykorzystać. To trzeba sprawdzić.
Temat bardzo ciekawy
