rockmachine pisze:A da rade na forum umiescic tresc tego TPI, tylko jak ich przekonac do swojej racji dla mnie ewidentnie cos jest nie tak samochod jest traktowany raczej delikatnie 32000 tys przebiegu i zeby juz sie sypaly tak fundamentalne mechanizmy to jest kpina i jeszcze walcz z nimi teraz do listopada gwarancja moze to sie rozleci w pizdziec samo do tego czasu, dzwieki tez sa dobijajace przy otwartym oknie wieczorem miedzy budnkami to sa przerazajace te dzwiki pracy skrzyni jak by sie miala zaraz rozsypac na czesci ... dziwnie sobie to opracowali...
pewnie że się da, co do traktowania to nie ma nic do rzeczy, u mnie się to posypało przy 20 tys. km
Informacja techniczna o produkcie Nr TPI: 2026097/6
Układ napędowy: drgania, szarpanie / klekotanie przy przełączaniu z 1. na 2. bieg i przyspieszaniu
Data opublikowania: 2012-06-28
Wypowiedź klienta / ustalenie warsztatu
Wypowiedź klienta:
• Samochód szarpie / klekoce przez chwilę przy przyspieszaniu w niskich prędkościach na 2. biegu.
• Szarpanie / trzaskanie podczas przyspieszania na 2. biegu przez ok. 1-2 s (np. podczas skręcania lub ponownego przyspieszania w zakresie 5 do 10 km/h).
• Wibracje, szarpanie / trzaskanie podczas przełączania z 1. na 2. bieg przy niskiej prędkości (brak pojedynczych szarpnięć!).
• Szarpanie / trzaskania podczas ruszania do tyłu.
Rok modelowy Numer oryginalnej części (silnik benzynowy) Numer oryginalnej części (silnik wysokoprężny) Nazwa
Wszystkie lata modelowe włącznie z 2011 0AM 198 140 C 0AM 198 140 B Zestaw naprawczy sprzęgła wielopłytkowego
Od roku modelowego 2012 0AM 198 140 A 0AM 198 140