Zerżnięte z tematu o G7 z autogalerii :http://www.turboimagehost.com/p/1298737 ... u.jpg.html"VW podał kilka szczegółów:
Długość: 4255mm (+56mm)
Szerokość: 1799mm (+13mm)
Wysokość: 1452mm (-28mm)
Pojemność bagażnika: 380l (+30l)
Poza tym nowy Golf będzie lżejszy o 100kg w porównaniu do obecnego. Będzie o 23% bardziej ekonomiczny. Korzysta ze znanej już modularnej platformy MQB i będzie miał o 59mm większy rozstaw osi. Natomiast rozstaw kół zwiększono o 8mm z przodu i 6mm z tyłu.
Przekłada się to oczywiście na przestrzeń w środku. Długość wnętrza wzrosła o 14mm do 1750mm. Z tyłu jest o 15mm więcej miejsca na nogi.
Popracowano również nad ergonomią wnętrza. Fotel kierowcy przesunięto do tyłu o 20mm, położenie dźwigni zmiany biegów podniesiono o 20mm. Odległość między pedałem hamulca, a przepustnicy wzrosła o 16mm. VW zwiększył również zakres regulacji kierownicy.
Bagażnik jak wspomniałem ma 380l. Zwiększyła się szerokość podłogi o 228mm. Ułatwiono jego załadowanie poprzez obniżenie progu o 17mm.
W nowym Golfie zastosowano hamulec elektroniczny co pozwoliło na umiejscowienie większego schowka na konsoli środkowej.
Nowy Golf jest lżejszy dzięki zastosowaniu lekkiej, wytrzymałej stali o różnej grubości w konstrukcji auta. Samo to pozwala zmniejszyć wagę o 23kg. Inne oszczędności wagowe to zastosowanie lekkich silników. Będzie dostępny nowy EA211 czyli turbodoładowana jednostka o pojemności 1.4-litra. Lżejsza o 22kg w porównaniu do poprzednika EA111.
Zawieszenie Golfa VII składać się będzie z przedniej kolumny McPhersona i tylnego wielowahacza. Zastosowano tam wiele elementów z aluminium co pozwoliło na kolejną redukcje wagi do 26kg.
12 kg zrzucono w standardowych poziomach wyposażenia. Dzięki nowej konstrukcji siedzeń i mniejszą liczbie wiązek elektronicznych. W sumie podstawowa odmiana ważyć ma zaledwie 1050kg!
VW również zainteresował się bezpieczeństwem swojego nowego produktu. Znajdziemy tam system uruchamiający hamulce awaryjne przy niskich prędkościach w razie zagrożenia kolizją. Również jest elektroniczny mechanizm różnicowy, tempomat adaptacyjny z funkcją awaryjnego hamowania do prędkości 30 km/h, lane assist, system wykrywający zmęczenie kierowcy i rozpoznający znaki drogowe.
Nowy Golf będzie miał również najnowszą generacje automatycznego systemu parkingowego. Szef ds. rozwoju VW potwierdza również pojawienie się progresywnego układu kierowniczego oferujący trzy poziomy ustawień: Eco, Sport, Normal, indywidualne i dostępny z opcjonalnymi adaptacyjnymi amortyzatorami Comfort.
W kwestii silników jak wcześniej pisałem będzie oferowany z nową jednostką EA211 czyli o pojemności 1.4-litra, również będzie 1.6 TDI czterocylindrowy common-rail. Wersja GTI dostanie na nową opracowaną turbodoładowaną jednostkę z Audi 2-litrową EA888 z bezpośrednim wtryskiem produkująca 225 KM.
Premiera w Paryżu, a pierwsza prezentacja 4 września w Berlinie."
(c) autocar
http://www.autocar.co.uk/car-news/2013- ... al-details