Dwa lata studiowałem forum, testowałem i rozmawiałem z dealerami.
Jestem pewny że to optymalny wybór, GTD ze skrzynia manualną.
Auta szukałem prawie 2 miesiące w Niemczech.
Przebieg to jedyne 5.800 km, gwarancja przedłużona na razie do 12.2017 rokuSamochód z floty fabrycznej "Werkwagen", na szczęścia nie ma szyberdachu pomimo obłędnie bogatego wyposażenia, nowy kosztował sporo ponad 41.000 Euro
Kolor:
Tungsten Silver (srebrno-złoty)Układ napędowy:
silnik Diesla o mocy 184 konie, skrzynia manualna 6 biegowaZawieszenie:
adaptacyjne DCC, alufelgi 18 cali Nogaro, opony Bridgestone PotenzaCar Audio:
Zestaw multimedialny DIscover Pro 8 cali, głośniki seryjneWyposażenie:
wersja GTD, z grudnia 2014 roku, model roku 2015
Ważniejsze elementy wyposażenia (prawie jakbym konfigurował pod siebie nowego):
- pakiet "Sport & Sound", czerwone zaciski hamulcowe oraz generator dźwięku
- reflektory przednie bi-ksenonowe ze światłami do jazdy dziennej LED i światła przeciwmgielne LED
-
zawieszenie adaptacyjne DCC-
ogrzewanie postojowe Webasto, programowane i sterowane pilotem z funkcja przewietrzania-
fotele z pakietem "Alcantara", boki skórzane (opcja niedostępna w Polsce)- oryginalny czujnik parkowania z tyłu i z przodu z wizualizacją
- kamera cofania szerokokątna
- światła Dynamic Light Assist, przednia szyba podgrzewana
- instalacja telefoniczna Comfort
Modyfikacje zrealizowane:
nie ma potrzebyModyfikacje planowane:
nie planuję żadnych





